• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Toyota corolla

tsunami69

Detailing addict
9 jul 2008
692
62
Afgelopen dagen bezig geweest met een leuk object, een toyota corolla van een jaar of 10 oud.
De corolla zag er voor zijn leeftijd nog verbazingwekkend goed uit, hier en daar wat swirls maar niks rnstigs.

Eerst de auto gewassen met de nxt shampoo en daarna gekleid met de race glaze klei.
Voor het polijstwerk gekozen voor de Wolfgang total swirl remover 3.0 in combinatie met de excenter en een oranje, witte of groene pad , vervolgens nabewerkt met de Wolfgang finishing glaze met een groene pad op de excenter, daarna de auto in de poorboys natty’s blue
De velgen met de rimwax en de bandjes met Wolfgang tire gel behandeld.

Zo nu de foto’s, eerst de voor.

P1030805_edited.jpg

P1030806_edited.jpg

P1030815_edited.jpg

P1030822_edited.jpg

P1030835_edited.jpg


En de na foto’s

P1030889_edited.jpg

P1040003_edited.jpg

P1040025_edited.jpg

P1040037_edited.jpg

P1040073_edited.jpg

P1040082_edited.jpg

P1040094_edited.jpg

P1040107_edited.jpg

P1040109_edited.jpg


Bedankt weer voor het lezen

Wilco
 
Je bent weer lekker bezig geweest, Wilco. Het lijkt overigens wel dat de uitsparing voor de linker uitlaatpijp niet helemaal 'af fabriek' is.
 
Links en rechts waren precies gelijk, de foto van de rechter is niet vanuit eenzelfde hoek waardoor je het niet goed kan zien.

Het was leker weer en dit was een leuke auto om te doen, al ging al dat glimmende zwart op een gegeven moment wel pijn aan mijn ogen doen:cool:
 
Blinkt weer als een tiet :)^

Vind de tupperware bij deze heel subtiel, gaat de Carolla goed af :cool:
 
Mooie rolla. Een G6 zo te zien. Die spoiler is origineel, die zat ook op de WRC Corolla.
Prima poetswerk!

[zeur mode aan]
De onderkant van de achterbumper is niet helemaal goed gespoten, hij is dof.
Ik denk dat het spuiten met de blanke lak een beetje fout gegaan is. Niet dat het storend is.
[zeur mode uit]
 
rimave zei:
Mooie rolla. Een G6 zo te zien. Die spoiler is origineel, die zat ook op de WRC Corolla.
Prima poetswerk!

[zeur mode aan]
De onderkant van de achterbumper is niet helemaal goed gespoten, hij is dof.
Ik denk dat het spuiten met de blanke lak een beetje fout gegaan is. Niet dat het storend is.
[zeur mode uit]
Yep viel me ook meteen al op!
 
Ik heb dat doffe ook al eens gezien aan de onderkant van de dorpels van een Toyota corolla stationwagen. het lijkt meer op een soort steenslag bescherming. En van de Toyota die ik bedoel weet ik dat ie 100% origineel en nooit gespoten is
 
Centoquarantasette zei:
Ik heb dat doffe ook al eens gezien aan de onderkant van de dorpels van een Toyota corolla stationwagen. het lijkt meer op een soort steenslag bescherming. En van de Toyota die ik bedoel weet ik dat ie 100% origineel en nooit gespoten is

Inderdaad, bij deze waren de dorpels ook iets groffer, ligt niet zozeer aan de lak maar aan het onderliggende materiaal, dat is wat groffer waardoor het niet mooi strak lijkt.