|
|
Rang: Lid Lid sinds: 26-10-2010 Locatie: Winschoten
|
Hallo, lees nu al een tijdje mee over de collecties van iedereen. Ik dacht dat het zo eens tijd zo worden om die van mijzelf ook eens te plaatsen. Mijn ingepakte collectie:  Meguiar's Goldclass Bucket Grit Guard - Black Meguiar's International Kit Bag Diverse emmers  Meguiar's Goldclass car wash Meguiar's All Purpose Cleaner - Spuitfles APC 1:10 - Spuitfles APC 1:4 Meguiar's Swirl X Meguiar's Ultimate Compound Meguiar's Bug & Tar Remover Meguiar's All Wheel Cleaner Meguiar's Carpet & Interior Cleaner  Valma Plastischine Turtle Extreme Nano Cockpit & Bumpershine Meguiar's Goldclass Engine Dressing Meguiar's Goldclass Carnauba premium liqued wax Meguiar's NXT Generation Speed Detailer Meguiar's Quick Detailer Meguiar's Smooth Surface Clay Meguiar's Deep Crystal Paint Cleaner 'step 1' Meguiar's Deep Crystal Polish 'step 2'  PoVision Glassscrub Rain-X Turtle Extreme Nano Glass Clean EZ Detail Brush Mothers Brake Dust Brush  Meguiar's Water Magnet Meguiar's Super Thick Microfiber Washmitt Poor Boys World Deluxe Mega Towel Meguiar's Goldclass High Tech Applicator pad Meguiar's Goldclass Even Coat Applicator pad Monello Concorso Ultrasoft Finishing pad Monello Orange Light Cutting handpad Blinq minimicrovezel sponjes Microvezel spons & tal van goedkope microvezeldoeken Kwasten Bedankt voor het lezen! Seat Ibiza signo 1.4 16v
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 4-1-2009 Locatie: Zeist
|
Nette collectie
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 20-1-2010 Locatie: Oet Grunn!
|
Mooie collectie! Nu nog die DAP he?! Audi Avant RS2 - Audi ur quattro 20V (nr.156) - Audi A1 1.6 TD I Ambition Proline
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 25-3-2010 Locatie: Bodegraven
|
Ziet er netjes uit zo Tip van de maand van Smurf :
"Als je teveel met een Smurf Smurft , wordt je van zelf wel verSmurft"
|
|
|
|
Vanmiddag weer een bestelling binnen! CSF - Delirium Orange Drying Towel - 60x90cm Dodo Juice - Purple Haze Pro wax panel pot - 30ml Monello - Concorso UltraSoft Finishing CCS Round Foam Hand Applicator Poorboys World - Bold N Bright Gel - 473ml Poorboys World - Deluxe Mega Towel groen 39x39 Carclean.nl - Heavy Duty Gallon Pomp Dodo Juice - Clearly Menthol Glass Cleaner Spray Ben erg benieuwd naar Dodo's Purple Haze pro, iemand ervaring? Seat Ibiza signo 1.4 16v
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 29-10-2010 Locatie: Oost-Vlaanderen Belgie
|
Mooie collectie al . it's better to live for something then to die for nothing
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 24-6-2010 Locatie: Winschoten
|
Nette collectie! 't Wordt al wat Ik heb zelf de "gewone" Purple Haze. Een heerlijke wax. Easy on, easy off. En die Delirium ga je geen spijt van krijgen. Neemt nog meer op dan de Waffle Weave.
|
|
|
|
IbizaSigno schreef:Ben erg benieuwd naar Dodo's Purple Haze pro, iemand ervaring?
Onderlaatst gebruikt.En kan je vertellen dat het een heerlijke wax is met een  resultaat Tip van de maand van Smurf :
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 12-3-2011 Locatie: Breda
|
De Delirium is inderdaad een beste droogdoek. Ik had eerst alleen de watermagneet van Meguiar maar ik vind de Delirium toch beter drogen. De collectie vordert gestaag. Wanneer heb ik nou eens tijd voor mijn (auto) vrouw......en het zoeken naar een garage met stroom wil ook niet echt lukken, hmm.
|
|
|
|
Dodo waxje proberen? Daar krijg je geen spijt van! Mooie aanwinsten Audi Avant RS2 - Audi ur quattro 20V (nr.156) - Audi A1 1.6 TD I Ambition Proline
|
|
|
|
Bedankt allemaal voor de positieve reacties! Over de Delirium heb ik zo veel goeds gelezen en ik dacht te merken dat mijn Watermagnet van Meguiar's niet al te veel water meer opneemt. En dat na een jaartje. Maar goed, des te meer reden om een Delirium te kopen. Gisteren gewassen, zondag maar een uitproberen dan. De Dodo Juice wax ben ik erg nieuwschierig naar, wederom positieve berichten over gelezen.  Ik heb er zin in! Het liefst zou ik de Ibiza helemaal krasvrij maken en dan lekker bijhouden. Ga het denk ik maar als project zien, paneel voor paneel met de hand proberen. Voor zo ver mogelijk op een VAG lak. Sinds de laatste keer is het al aardig verminderd met de swirls. Ik hou jullie op de hoogte! Seat Ibiza signo 1.4 16v
|
|
|
|
Vandaag weer een kleine aanvulling binnen mijn collectie, namelijk een knie matje van foam of rubber o.i.d. Dit voor de enorme prijs van €0,50.  Leek mij wel praktisch als ik velgen en bumper moet doen.   Inmiddels de Dodo Juice Purple Haze Pro ook "getest" op de Ibiza. Wat een heerlijk fijne wax om mee te werken!  Nu heb ik enkel ervaring met Turtle wax en de Meg's Goldclass wax. Ik ben helemaal overtuigd van een vaste wax. Heerlijk! Seat Ibiza signo 1.4 16v
|
|
|
|
Vandaag (eindelijk na twee dagen) van het postkantoor gehaald:  Dodo Juice Born to be Mild shampoo Dodo Juice Born Slippy clay lube Dodo Juice Menthol Glass cleaner Dodo Juice Red Mist Tropical Dodo Juice Fantastic Fur Dodo Juice Window Cloth  Poorboys World Spray & Wipe Poorboys World Spray & Rinse Iron X Als het weer het weer toe laat en de auto weer gewassen moet worden de spullen maar uitproberen! Seat Ibiza signo 1.4 16v
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 30-3-2011 Locatie: Antwerpen
|
Hallo, Mooie collectie aan het worden hoor! Tijd om de grote emmers erbij te halen misschien??(19 ipv 10 liter) Ok , ze zijn (nog) niet echt transparant, maar je water blijft langer proper Danny GSIII 5.9/100 km bose-edition 1.5 dci
|
|
|
|
Mooie aanvullingen waar je geen spijt van gaat krijgen Tip van de maand van Smurf :
|
|
|
|
Mooie aanwinsten voor de collectie, mooie producten waar je veel plezier van zult krijgen/hebben. Audi Avant RS2 - Audi ur quattro 20V (nr.156) - Audi A1 1.6 TD I Ambition Proline
|
|
|
|
Bedankt voor de respons allemaal.  @ grandscenicman: ik ben wel van plan om nog een tweede emmer+gritguard aan te schaffen in de toekomst. Lijkt mij wel beter. Tot die tijd maar met de 10 ltr emmer werken. Mijn nieuwe aanwinst van vandaag een Gardena spuitpistool en wat extra rubbers.  Seat Ibiza signo 1.4 16v
|
|
|
|
Weer een mooie aanvulling op mijn collectie, vandaag ontvangen:  1 101948 Magifoam - 1000ml 2 101773 Chemical Resistant Sprayer 1 101156 Grit Guard - Rood 1 101154 Emmer 19 liter - Semi Transparant - Geschikt voor Grit Guard 1 100904 Deluxe Mega Towel - Koraal - 39x39cm 1 102031 Dodo Juice Sleutelhanger 1 102089 Peluche Bianco - 45x65cm  wegens nieuwsjaarsactie 1 102094 Piccolo Nero - 35x35cm Top service wederom, bedankt carclean.nl! Nu nog even wachten tot de bouwmarkt belt over de Karcher foamlans die ik besteld heb. Hoop dat het ergens deze week zal komen. Seat Ibiza signo 1.4 16v
|
|
|
|
Prachtige aanwinsten, collectie groeit gestaag! Wanneer krijgen we eens een mooie show off te zien van de Ibiza? Audi Avant RS2 - Audi ur quattro 20V (nr.156) - Audi A1 1.6 TD I Ambition Proline
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 30-3-2011 Locatie: Antwerpen
|
mooie aanwinsten die emmer zag ik graag komen! ik zie foamshampoo , en de spuit ??? (op komst lees ik net) Zo' matje is idd erg handig , ik heb me onlangs ook nog 1tje aangeschaft : +- 50x90cm  ' (12.50 euro wel ) wel een megs-fan zo te zien , haha ik koop liever ....Mothers die fles met bandenzwart bij mijn laatste aanwinsten is niet voor mij trouwens... GSIII 5.9/100 km bose-edition 1.5 dci
|
|
|
|
@Paulus: de collectie wordt al lekker compleet. Een show off van de Ibiza kun je verwachten als het weer dit toe laat.. Beschik niet over iets dat overdekt is. @Granscenisman: ben begonnen met Meguiar's , de producten zijn nog niet op. Dusja.. Tot die tijd blijft de Meg's, die ik overigens helemaal geen slechte producten vind. Merk wel dat er beter te krijgen is. Seat Ibiza signo 1.4 16v
|
|
|
|
Na het nodige wik en weeg werk afgelopen zondag een bestelling geplaatst. Omdat ik nog twijfelde over een product contact opgenomen met Carclean.nl, werd prima geholpen via de online-chat-vraagbaak (waarvoor dank Dennis). Bestelling nog iets gewijzigd, vandaag kwam de postbode dan een mooi pakket brengen!  Polishing Power - DAP900 Raffini Starterskit - Lite Edition Monello - Raffini Spruzzo - Inspection Spray - 500ml Monello - Peluche Verde Trio C.Pro - Iron.X Cleaner - 500ml 3M - 3434 afplaktape - 25mm breed 3M - 3434 afplaktape - 38mm breed Dodo Juice - Supernatural Finger Mitt Carclean.nl - Wipersticks - 3pack Poorboys World - Black Hole - 473ml Monello - SmartPads CCS 5.5 inch Black Finishing Pad Ik kan niet wachten tot het weer wat warmer wordt en ik aan de detail kan met de dap! Seat Ibiza signo 1.4 16v
|
|
|
|
Nu gaat de Ibiza nog meer glimmen! Prachtige aanwinsten. Geen zwarte pad bij besteld? Hoop voor een mooie show off van je mooie Ibiza! Audi Avant RS2 - Audi ur quattro 20V (nr.156) - Audi A1 1.6 TD I Ambition Proline
|
|
|
|
Bij het DAP900 lite pakket zit een zwarte pad en ik heb een tweede zwarte pad erbij. Als je goed kijkt op de foto dan zie je hem. Staat ook wel in het lijstje eronder. Seat Ibiza signo 1.4 16v
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 31-7-2011 Locatie: Deurne
|
Moet je 'm ook niet verstoppen onder de oranje pad! Maar een mooie uitbreiding hoor!
|
|
|
|
Vandaag weer een verwacht pakketje ontvangen. De inhoud: Monello Lavare 500ml, Iron-X eco refill 1000ml en Monello Picole Nero  Seat Ibiza signo 1.4 16v
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 18-12-2011 Locatie: Brabant ,Jonguh
|
Zeer mooie aanwinsten gaat een mooie show off worden It is nice to be important. But it is more important to be nice
|
|
|
|
Een aanvulling op de collectie; Vandaag bezorgd Poorboys World - Natural Look Dressing - 473ml Lake Country - Badstof Applicator Rond - 100 % katoen - 10cm 2x Dodo Juice - Supernatural Finger Mitt Dodo Juice - Rainforest Rub wax panel pot - 30ml Mothers Wax - Fender Well Brush C.Pro C.Quartz - PERL Coat - 50ml  Seat Ibiza signo 1.4 16v
|
|
|
|
Mooie aanvullingen! De Rainforest Rub is echt super. Audi Avant RS2 - Audi ur quattro 20V (nr.156) - Audi A1 1.6 TD I Ambition Proline
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 17-9-2010 Locatie: Breda, Roosendaal e.o.
|
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 6-11-2011 Locatie: Friesland
|
Mooie uitgebreide collectie
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 16-2-2012 Locatie: Kempen(BE)
|
Netjes die colletie van je Moet zelf ook maar eens zo een DJ panelpot bestellen Poorboy s world - Mothers - Monello (PHCW Edi. limi. 187/250) -Auto finesse - Meguiar's - eigenlijk een beetje vanalles
|
|
|
|
Wederom een kleinde aanvulling. Was door de Meguiar's klei heen, tegelijk maar wat andere spulletjes besteld..  Mothers detail brushes 2x Dodo Juice Super Natural Detailing clay fine Monello Peluche Verde trio Dodo Juice "Freshly Juiced" raamsticker  Seat Ibiza signo 1.4 16v
|
|
|
|
Guest
|