Naar Carclean.nl
Welkom gast! Zoeken | Nieuwe berichten sinds | Inloggen | Registreren

Overlord: BMW E39 525D Touring Opties
Overlord
#1 Gepost : maandag 4 april 2011 21:42:48
Rang: Lid

Het moet er toch maar eens van komen.
Bij een aantal mensen al voorzichtig wat krasjes verwijderd en onze MX-5 nog steeds niet echt onder handen genomen moest ik toch echt aan de bak na een stuntel die zijn deur in mijn deur geparkeerd heeft en er langsgelopen is.

Hier de foto van mijn deur! cry cry cry

Alleen de omgeving van de deur gewassen (2 stappen) daarna met Poorboys spray & Wipe lopen kleien (DJ Supernatural Medium grade) En dan op het laatst afplakken.

Hierna met Monello in drie stappen lopen polijsten.
Begonnen met de Inizio en de gele harde pad
Hierna de Medium met de witte pad om af te sluiten met Finale en de zwarte pad.

Hier is de kras al een heel stuk minder door geworden maar hij zal absoluut nog eens gedaan moeten worden. Maar dat doe ik pas nadat ik mijn lakdieptes heb kunnen meten zodat ik weet of ik nog wat speling heb. Voor de put heb ik echt een goed adres nodig voor spotrepair want die ga ik er niet meer uitpoetsen.

Het is beter geworden, in de zon de gehele deur nog even in de Colonite 915 gezet en even laten curen. Daarna netjes uitgepoetst en kan hij er even tegen aan.
B.K.
#2 Gepost : maandag 4 april 2011 21:56:00
Hulpvaardig brons: Regelmatig hulpvaardigReview brons: Heeft goede reviews geschreven.

Keurig gedaan, zeg nooit nooit, er zijn veel krassen waarvan je denkt dat het niet meer te verhelpen is.

Some people want it to happen, some wish it would happen, others make it happen...
Snitser
#3 Gepost : maandag 4 april 2011 21:56:31

Lees dat je in de zelfde plaats als Carclean.nl zit. Zou je niet bij hun je lakdikte kunnen laten meten?
Blamm
#4 Gepost : maandag 4 april 2011 22:13:47

Oh die ziet er weer een heel stuk beter uit zo blij
Mocht je met de PRO900 aan de slag willen, weet je me te vinden hè knipoog
Jeremy Clarkson: You can buy one of these cars and tell people you drive a mid-engined, rearwheel drive, turbocharged, convertible Mercedes Benz
Overlord
#5 Gepost : dinsdag 5 april 2011 21:51:16

Blamm schreef:
Oh die ziet er weer een heel stuk beter uit zo blij
Mocht je met de PRO900 aan de slag willen, weet je me te vinden hè knipoog

Hee Bart, als het mooi weer wordt houden wij wel weer een poets dag met afsluitend een BBQ. Volgens mij ken ik nog wel 1 of 2 personen die dat ook niet af kunnen slaan hehe hehe
Dan kunnen wij alkaar helpen.

Heb jij trouwens een lakdikte meter?? Anders moet ik bij Tiago langs om dat te doen.
Overlord
#6 Gepost : dinsdag 5 april 2011 21:52:11

Snitser schreef:
Lees dat je in de zelfde plaats als Carclean.nl zit. Zou je niet bij hun je lakdikte kunnen laten meten?

Daar zeg je wat, ik kan inderdaad bij Tim langsscheuren is hier toch om de hoek great
Gebruikers aanwezig in dit topic
Guest
Snel naar forum  
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen polls aanmaken.
Je kunt hier niet stemmen op polls.

Carclean.nl forum layout is ontworpen door Flaire