|
|
Rang: Lid Lid sinds: 20-1-2010 Locatie: Oet Grunn!
|
Heb er weer van genoten Hans, lekker bezig geweest! Wij hebben het meeste achter de rug met de quattro. Benieuwd naar de volgende updates! Audi Avant RS2 - Audi ur quattro 20V (nr.156) - Audi A1 1.6 TD I Ambition Proline
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 15-11-2009 Locatie: Midden Nederland
|
Duidelijk mag zijn dat ik de kunsten van BP (variabele DAP) niet kan evenaren. Dan maar een stukje over het embleem en de grille van de groene. Eindelijk weer eens wat te detailen. De egaal glimmende zat er op, ruil ik in op de originele met het rood  Vanmiddag aan de grille gewerkt, alleen schoon gemaakt, polijsten komt later. Voorkant  Achterkant  Ja hij was vies. Ingespoten met Poorboys APC en Biltbamber Surfex om los te weken  Maar het kan beter  Voorkant met tandenborstel en doekje (en een restje Commandant om de meuk op te lossen)  Binnenkant, doekje om verfroerlatje  Ontvetten na afloop  En een uurtje of 2 later, klaar is 'm  The best start for an answer, is someone to come up with a good question.
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 5-5-2009 Locatie: Etten-Leur
|
Poeh wat een monnikenwerk Hans. Het embleem met rood vind ik mooier dan het chromen embleem. Nobody expects the Spanish Inquisition!
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 25-3-2010 Locatie: Bodegraven
|
Wat een engelen geduld heb je kerel.Maar wat een resultaat Tip van de maand van Smurf :
"Als je teveel met een Smurf Smurft , wordt je van zelf wel verSmurft"
|
|
|
Rang: V.I.P. Lid sinds: 15-5-2008 Locatie: Carclean.nl
|
Prachtig! Inderdaad monikkenwerk, maar wat een resultaat. Vooral dat 'doekje om verfroerlatje" vond ik erg mooi gevonden
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 3-9-2009 Locatie: Over den IJssel
|
Mooiwerk! --Fabia Greenline & VW Kever 1200 --
***Glanz oder gar nicht!***
|
|
|
|
Ik heb zijn ogen er uit gehaald, dus een traan wegpinken kan hij niet. Maar hij staat er wel wat triestig bij nu ...  Wordt allemaal beter, het voorbeeld is er al RedCat heeft de volgende plaatje(s) bijgesloten:  ToBe.jpg 160 KB, aantal downloads: 696.The best start for an answer, is someone to come up with a good question.
|
|
|
|
Wat een super resultaat Hans, daar kun je trots op zijn! Heb er van genoten, en weer wat van opgestoken Audi Avant RS2 - Audi ur quattro 20V (nr.156) - Audi A1 1.6 TD I Ambition Proline
|
|
|
|
Vandaag de knoop doorgehakt, Healey komt op gasschokbrekers te staan. Beugels kunnen gelijk mee naar de straler / poedercoater Bestaande hydrolische dempers blijven zitten maar de ventielen gaan eruit Zwarte beugels zijn voor de voorkant, zilveren voor achter (met stang ertussen) Vanmiddag met een (snoep)doos vol met onderdelen thuis gekomen RedCat heeft de volgende plaatje(s) bijgesloten:  DSC_6322a.jpg 205 KB, aantal downloads: 605.The best start for an answer, is someone to come up with a good question.
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 26-10-2010 Locatie: Winschoten
|
De grille ziet er weer netjes uit. Wel een een geduldig werkje. Het logo met rood vind persoonlijk mooier. Seat Ibiza signo 1.4 16v
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 16-7-2011
|
Prachtig project!
|
|
|
|
Je blijft ook lekker goed bezig Hans Tip van de maand van Smurf :
|
|
|
|
Beetje aan het spuiten geweest, en de voorzichtig gestraalde onderdelen zoals de hydrolische voorvering (beide gereviseerd), geborsteld, geprimerd en gespoten.   Paar schroefjes tekort, worden besteld   Klaar  Met een beetje geluk morgen verder, schuren en nog een laagje The best start for an answer, is someone to come up with a good question.
|
|
|
|
Stap voor stap kom je een heel eind Tip van de maand van Smurf :
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 26-10-2010 Locatie: Winschoten
|
De onderdelen komen er strak uit te zien! Seat Ibiza signo 1.4 16v
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 18-12-2011 Locatie: Brabant ,Jonguh
|
Niet alleen de onderdelen komen er strak uit te zien maar heel de auto It is nice to be important. But it is more important to be nice
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 6-7-2009 Locatie: Hoorn - NH
|
Blijft zo ongelooflijk gaaf project om te volgen Hans! // >>> Volledig Stappenplan - Machinaal <<< | >>> Pads & Middel - Overzicht <<< | >>> Volledig Stappenplan - Handmatig <<< \\ . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . Life's a Bitch, cause if it was a Slut it'd be Easy . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
|
|
|
|
Sommige onderdelen kunnen niet tegen warmte bij het poederen En ook niet tegen vuil van stralen of zijn m.i. gewoon te gevoelig ... Dus vandaag een hele dag aan het borstelen geweest, met de machine dat wel En een paar dingen gespoten. Voor ze eronder gaan gaat een sealant erover Nu eerst drogen en hopelijk nog een paar keer in het zonnetje bakken Ff niet op de schaduw gelet, voor de rest is de foto wel aardig  The best start for an answer, is someone to come up with a good question.
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 5-5-2009 Locatie: Etten-Leur
|
Het ziet er knap uit Hans, maar ik zou niet weten wat dit nu weer voor onderdelen zijn Nobody expects the Spanish Inquisition!
|
|
|
|
Ziet er weer gelikt uit kerel Tip van de maand van Smurf :
|
|
|
|
@BP, over de zee noemen ze dat KingPins, eigenlijk een onderdeel van het fusee Deze assen staan verticaal en lopen door lagerbussen in het fuseestuk waar de wielas aan vast zit Onderop (het oog wat je ziet) is een lagerbus voor de onderste draagarm Bovenop zit een verloop dat weer vastzit aan de hydrolische demper (wishbone) Dus zorgt dit er voor dat een wiel de beweging van het stuur kan volgen Als ik ze monteer zal ik wat meer foto's maken, glimt als de .... The best start for an answer, is someone to come up with a good question.
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 26-6-2011 Locatie: Houten
|
Mooi om dit te volgen, stukje voor stukje opknappen om tot een goed resultaat te komen dat is volgens mij ook de enige manier
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 26-3-2011 Locatie: Bergen op zoom
|
Goed bezig! de engelse auto's uit die tijd zijn allemaal
|
|
|
|
Weer lekker bezig geweest Hans  Stukje bij beetje word de Engelse dame weer helemaal in tip top conditie. Audi Avant RS2 - Audi ur quattro 20V (nr.156) - Audi A1 1.6 TD I Ambition Proline
|
|
|
|
Het is een heer Paulus ... Hij gromt, zuipt, rookt, rochelt en druipt af en toe wat na Alleen statige Jaguars zijn uitgesproken dames The best start for an answer, is someone to come up with a good question.
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 11-8-2010 Locatie: Sellingen
|
Erg mooie auto hoor  . En ik vind het ook fantastisch om te zien hoeveel tijd en aandacht er in alle details wordt gestoken, misschien staat hij als hij klaar is er nog wel beter bij dan toen hij uit de fabriek kwam  .
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 21-3-2012 Locatie: In de buurt van Arnhem
|
Wauw....... Hier word je toch stil van.. Wat een liefde straalt hier vanaf! Als kind was ik verliefd op de roomwitte Healey van m'n oom, super om hier weer een prachtig exemplaar terug te zien. Fantastische auto en duidelijk een echte liefhebber aan het werk!
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 13-9-2010 Locatie: Baal
|
Petje af voor zoveel werk, het resultaat is schutterend! Ik hou dit topic zeker in de gaten  ! Dat is pure autoliefde, zoveel noeste arbeid  !
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 18-12-2011 Locatie: Brabant ,Jonguh
|
Weer een mooi resultaat. Dit gaat echt een mooi totaal plaatje worden. It is nice to be important. But it is more important to be nice
|
|
|
|
Laatste aanwinst, althans de mooiste die er tussen zit, (hulpstuurhuisje) door een andere liefhebber gereviseerd  Een iets mindere  Maar dat kan grotendeels opgelost worden met finale (handwerk) en een laagje Cquartz Het is een kachelhuis voor achter het dashboard, dus je kan het ook te gek willen maken Gelijk ook aan de rest begonnen  The best start for an answer, is someone to come up with a good question.
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 7-3-2010
|
Fantastisch werk.... Kwam pas "zijn" jongere broertje tegen opeen beurs  Hartelijke groet, Kees. Keep the shiny side up!
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 30-3-2012 Locatie: Zeeland
|
Mooi werk hans ik hou deze topic in de gaten
|
|
|
|
Je blijft lekker bezig kerel Tip van de maand van Smurf :