|
|
Rang: Lid Lid sinds: 13-9-2010 Locatie: Baal
|
Vandaag weer een heerlijk weertje om verder te detailen aan de Elise :Wat ik vandaag heb kunnen doen :- plastic folie in neus en rond motor verwijderd, residu van polijstmiddel afgepoetst - motorcompartiment nog wat gereinigd met APC 1:15 - motortrim behandeld met Trim Restorer :  - trim in neus behandeld met Trim Restorer :  - interieur gestofzuigd - raamlijst behandeld met Trim Restorer - rubber rond ramen & deuren behandeld met Trim Restorer - dashboardplank (alcantara) gestofzuigd - interieurdelen behandeld met Trim Restorer - leder behandeld met Meguiar's Gold Class Leather Cleaner/Conditioner :   - neusvleugels gepolijst (werkwijze : zie gisteren  ) :  - plastic trim van achterklep behandeld met Trim Restorer :  - plastic trim van neusvleugels behandeld met Trim Restorer :  - wagen in Poorboy's Black Hole gezet : met de hand aangebracht, met de DAP900 ingemasseerd (stand 1, zwarte pad), uitgebuft met Deluxe Mega Towel Koraal - neusvleugels & achterklep teruggelegd om het geheel te aanschouwen En dit is -na de voorlaatste dag wellicht- het voorlopige resultaat :  
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 15-11-2009 Locatie: Midden Nederland
|
Aan het kenteken te zien staat ie te koop Mooi geworden, die kan er zeker weer even tegenaan Hans The best start for an answer, is someone to come up with a good question.
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 20-1-2010 Locatie: Oet Grunn!
|
Prachtig, gewoon bijna weer nieuw! Zou graag met je wagen een rondje over de ring willen rijden.... Audi Avant RS2 - Audi ur quattro 20V (nr.156) - Audi A1 1.6 TD I Ambition Proline
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 25-3-2010 Locatie: Bodegraven
|
Wat gaat die er steeds prachtiger uit zien zeg Tip van de maand van Smurf :
"Als je teveel met een Smurf Smurft , wordt je van zelf wel verSmurft"
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 22-10-2010 Locatie: Belgie
|
Heeeel mooi! Progress is a slow process
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 3-9-2009 Locatie: Over den IJssel
|
Oei...mooimooimooi! --Fabia Greenline & VW Kever 1200 --
***Glanz oder gar nicht!***
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 24-6-2010 Locatie: Winschoten
|
Wat een MEGA klus, maar wat een geweldig resultaat
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 24-8-2008 Locatie: Vlaardingen
|
Netjes zeg, en wat een super auto Het beste onderdeel op het forum --> klik hier<--
|
|
|
|
Vandaag late dienst dus vrij weinig tijd ; toch nog het volgende kunnen doen :- ruitenwisser detailen : klein jobje, maar toch, het heet niks voor niks "detailen" he  auto in de PB's Natty's Paste Wax (blue) gezet - uitgebuft met Dodo Fantastic Fur - neusvleugels gewaxed & achterklep gewaxed - beid euitgebuft met Dodo Fantastic Fur - achterlichten in de wax gezet - achterlichten uitgebuft met Dodo Fantastic Fur - achterlichten teruggeplaatst - neusvleugels terug gemonteerd - zijtrim (vinnen) behandeld met PB's Trim Restorer - kleine vinnetjes in neus & in achterkant wagen behandeld met PB's Trim Restorer - voorlampen in de wax gezet & uitgebuft Morgen wellicht laatste dag detailwerk, met nog te doen (na mijn vroege dienst) :- velgen nog eens oppoetsen met MF doek - hier en daar nog wat trim/rubbers nalopen met Trim Restorer - voorgrille behandelen met PB's Trim Restorer - voorgrille terugplaatsen - ramen poetsen - trim softtop behandelen met PB's Trim Restorer - sofftop terugplaatsen - gehele wagen nalopen met Dodo Fantastic Fur & andere doeken, kwestie van niks aan het toeval over te laten 
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 21-9-2010 Locatie: Maasbree
|
die ziet er alweer erg netjes uit, en tot in de puntjes gedetailed... Bijna jammer om er nog mee te gaan rijden...
|
|
|
|
idd, emiel10 ; vandaag heb ik me dan ook erg gestoord aan de bloesempjes die in het rond vliegen en mijn auto als doelwit keizen ; zo kan ik blijven afstoffen  Wagen komt enkel buiten bij mooi weer en zal na gebruik de gepaste nabehandeling krijgen om 'm in deze staat te houden 
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 28-4-2009 Locatie: Maas en Waal
|
.............................................................................  geen woorden voor
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 29-10-2010 Locatie: Oost-Vlaanderen Belgie
|
Is idd prachtig geworden , de auto is in goede handen bij jou . it's better to live for something then to die for nothing
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 27-3-2011 Locatie: hasselt ,belgium
|
ja dat is een heel werkje geweest , met een prachtig resultaat als je het mij vraagt goed gedaan grtz johan
|
|
|
|
Het is idd een heel werkje geweest, en het is eindelijk gedaan  Vandaag alles kunnen afwerken, en de foto's staan bij "Show Off"  Allemaal bedankt voor de positieve commentaren, ik ben een tevreden mens
|
|
|
|
Guest
|
Carclean.nl forum layout is ontworpen door FlairePowered by YAF |
YAF © 2003-2009, Yet Another Forum.NETDeze pagina is gegenereerd in 0,349 seconden.