• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Polijstmachine Lidl 'gevonden', gebruiken?

Status
Niet open voor verdere reacties.

mstr

Detailing rookie
25 jun 2010
205
0
Ik heb van de week de schuur opgeruimd en kwam het volgende 'interessant' object tegen in een hoekje:

Het is zo'n soort machine:
343576.gif


Alleen ik vraag mijzelf af, is hier nog enig winst mee te behalen op mijn auto?
Het gaat om een Peugeot 206.
 
mooi in de hoek laten liggen of weggooien.....
die "krachtige" 90watt motor stelt ook geen fluit voor, waarom denk je anders dat een DAP500 een 500watt motor heeft....
en de DAP900 een 900W...?

Mijn mening: weg ermee..! :)^
 
Bovenstaand lijkt me vrij duidelijk! De goedkope apparaten veroorzaken juist meer krassen dan ze goed doen, doordat ze een "verkeerde" beweging maken.

Ik heb zelf ook doorgespaard voor een DAP500 en geloof me, het is zeker de moeite waard!
 
Ze maken wel de juiste beweging hoor (excentrisch), dat is het probleem ook helemaal niet. Maar kijk even naar het wattage van het apparaat... 90 Watt, een DAP is 500 Watt. Het geval heeft geen enkele kracht, even een beetje drukken en hij staat stil. Je kunt 'm hooguit als wax machine gebruiken of om uit te poetsen, maar daar zou ik de hoesjes weer niet voor willen gebruiken, tevens kun je er geen andere pads op zetten. nutteloos ding dus. Dat ding in de vuurkorf was de mijne :grinning:
 
Haha, mijn vader kwam er nog eentje tegen op zolder. Of ik hem niet wilde hebben. Natuurlijk wilde ik die hebben, daar kon ik de auto mee poesten (nog voor mijn CC tijd). Gelukkig was ie kapot en heb ik hem in de container gemikt. Nu blij met mijn DAP900!
 
Duidelijke antwoorden, hij krijgt een enkeltje prullenbak dus. :D
En dan maar hard sparen voor een mooie DAP500. :-"
 
:slotje voordat er nog 1001 manieren voorbij komen om van de Parkside af te komen ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.