|
|
Rang: Lid Lid sinds: 20-5-2008 Locatie: Stadskanaal
|
Binnenkort een verslag van 2 nieuwe waxes voor Nederland. Race Glaze 42  Race Glaze 55  Sample Kit 
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 7-7-2008 Locatie: De Polder
|
Kun je wel al een beetje uit de "doeken" doen voor welke doelgroep deze wax gemaakt/ontwikkeld is ? Eventueel aangevuld met wat specificaties van de waxen! Engeltjes bestaan, kijk maar naar mijn dochtertje Heksen bestaan ook, kijk maar naar mijn vrouw
|
|
|
|
[mod] Geen commerciele uitingen [/mod] Sample kit bestaat uit 25 ml: Pre wax cleaner Wash & Wax Carnauba Wax Polish Leather Balm Colour Enhance Race Glaze 42 wax Race Glaze 55 wax Deze is voldoende om een auto te doen. de "42" bestaat uit 42% Carnauba wax, de "55" uit 55% Carnauba wax. Ze zijn te vergelijken met hoogwaardige waxes. Ze hebben een zeer lange levensduur, gemakkelijk aan te brengen en voor elk type lakken te gebruiken.
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 26-5-2008 Locatie: Maaseik (BE)
|
Dat is goed nieuws ,al langer een oogje op gehad.. Zijn dit de lage potjes met grote opening..?  Some people want it to happen, some wish it would happen, others make it happen...
|
|
|
|
YEP en worden met pad uitgeleverd.
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 16-5-2008 Locatie: Fryslân
|
Heb je ze zelf al gebruikt? Met welke wax kun je ze het beste vergelijken qua aanbrengen en resultaten? Audi S8
"One of the galaxy's most competent and satisfying luxury sedans" (Car & Driver Magazine)
|
|
|
Rang: Moderator Lid sinds: 2-3-2008 Locatie: Mobiel
|
Voorlopig zit ik te wachten op de Zymol CD.... Dus als wij deze in het assortiment opgenomen hebben dan is het 2012 met de snelheid van Gebrand... I'm the Master of Bling!
|
|
|
Rang: Moderator Lid sinds: 6-4-2008 Locatie: Den Haag eo
|
Niet eens Blu-Ray?  Verder gaan is niet zo moeilijk, weten wanneer je moet stoppen wel...Bastard of Bling! Forumregels aangepast en uitgebreid, neem de tijd om ze door te lezen.
|
|
|
|
Tim schreef:Voorlopig zit ik te wachten op de Zymol CD.... Dus als wij deze in het assortiment opgenomen hebben dan is het 2012 met de snelheid van Gebrand... Ach, zo zitten er ook nog wat mensen te wachten op de resultaten van een soort test die ergens begin juli tijdens een detailing dag in Bergschenhoek is gedaan......... No offence hè, niet dat ik nu gelijk een ban te pakken heb.... Engeltjes bestaan, kijk maar naar mijn dochtertje Heksen bestaan ook, kijk maar naar mijn vrouw
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 21-5-2008 Locatie: Biddinghuizen
|
haha ja die sample test toch?  Ben wel benieuwd waarmee Race Glaze te vergelijken is..  Het was mijn bedoeling slapend rijk te worden maar ik kon de slaap niet vatten. “It costs Volkswagen £200 pounds to buy a set of four fuel injectors for the Golf diesel. Kia could probably make a couple of cars for that.” Powered by Festool
|
|
|
|
Worden nou wel erg veel waxen op de markt... Verder gaan is niet zo moeilijk, weten wanneer je moet stoppen wel...Bastard of Bling! Forumregels aangepast en uitgebreid, neem de tijd om ze door te lezen.
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 21-5-2008 Locatie: Biddinghuizen
|
Haha mooi toch  maar ik moet ff niet meer.....  Het was mijn bedoeling slapend rijk te worden maar ik kon de slaap niet vatten. “It costs Volkswagen £200 pounds to buy a set of four fuel injectors for the Golf diesel. Kia could probably make a couple of cars for that.” Powered by Festool
|
|
|
|
sjoerdnijhuis schreef:haha ja die sample test toch?  Jij gaat door tot de koelkast Engeltjes bestaan, kijk maar naar mijn dochtertje Heksen bestaan ook, kijk maar naar mijn vrouw
|
|
|
|
Het merk bestaat zo te zien al even, alleen de paste waxes zijn nieuw. Vraag me ook af of er een connectie met Zymöl is, gezien het feit dat deze twee merken wel meer samen worden gevoerd: >klik<Audi S8
"One of the galaxy's most competent and satisfying luxury sedans" (Car & Driver Magazine)
|
|
|
|
Er is geen connectie met Zymöl. Het zijn 2 afzonderlijke merken en producten.
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 26-5-2008 Locatie: Maaseik (BE)
|
Very Big in the UK.. Heb alleen nog maar goede dingen gelezen..  Some people want it to happen, some wish it would happen, others make it happen...
|
|
|
Rang: Moderator Lid sinds: 2-3-2008 Locatie: Mobiel
|
EHA schreef:Ach, zo zitten er ook nog wat mensen te wachten op de resultaten van een soort test die ergens begin juli tijdens een detailing dag in Bergschenhoek is gedaan......... No offence hè, niet dat ik nu gelijk een ban te pakken heb....  Nee hoor, je hebt wel gelijk! I'm the Master of Bling!
|
|
|
|
Om het enigszins goed te maken met je stuur ik even een collega naar je toe om wat PB spullen te bestellen Engeltjes bestaan, kijk maar naar mijn dochtertje Heksen bestaan ook, kijk maar naar mijn vrouw
|
|
|
Rang: Moderator Lid sinds: 2-3-2008 Locatie: Carclean.nl WHQ
|
[mod]Nu weer On-Topic plz [/mod]Never say "OOPS!" always say "Ah, Interesting!"Forumregels aangepast en uitgebreid, neem de tijd om ze door te lezen.
|
|
|
|
Gerbrand schreef:Er is geen connectie met Zymöl. Het zijn 2 afzonderlijke merken en producten.
En hoe zit het met de andere vragen? Er zijn een aantal mensen hier benieuwd met welke wax(es) deze te vergelijken is, qua verwerking en resultaat... Audi S8
|
|
|
|
Binnenkort een verslag van beide waxes. Nog ff wachten dus.
|
|
|
|
Misschien handiger geweest om die eerst te testen voordat je een topic erover start? Je had deze vragen natuurlijk kunnen verwachten Verder gaan is niet zo moeilijk, weten wanneer je moet stoppen wel...Bastard of Bling! Forumregels aangepast en uitgebreid, neem de tijd om ze door te lezen.
|
|
|
|
Dennis,
Je kunt ook menig tests lezen in diverse fora. Topic puur kennismaking met Race Glaze in NL.
In de UK is het vrij groot.
|
|
|
|
Ze mogen hun webpagina eens opfrissen, het "NEW" nieuws is van 2001... Die 55 moet 55% carnauba zijn, als je bedenkt dat het dodo potje van 70% zo hard is als een steen lijkt me dit geen makkelijke wax... Verder gaan is niet zo moeilijk, weten wanneer je moet stoppen wel...Bastard of Bling! Forumregels aangepast en uitgebreid, neem de tijd om ze door te lezen.
|
|
|
Rang: Moderator Lid sinds: 5-5-2008 Locatie: Den Haag
|
Dat is weer het bekende verhaal van het meten van het Carnauba gehalte per volume Never try to teach a pig to sing; it wastes your time and it annoys the pig.I'm not crazy. My mom had me tested.Forumregels aangepast en uitgebreid, neem de tijd om ze door te lezen.
|
|
|
|
Ja, dat carnauba gehalte boeit me ook niet mateloos (tot er een keer een standaard voor komt - gewoon per volume van de totale inhoud). Vind het interessanter om te weten wat het 'karakter' van een wax is, m.b.t. opbrengen en het resultaat. Audi S8
|
|
|
Rang: Moderator Lid sinds: 5-5-2008 Locatie: Den Haag
|
Inderdaad "Carnauba" is het toverwoord, en totdat er een standaard is met hoe het op verpakkingen dient te staan zijn de diverse genoemde gehaltes een beetje overdreven in sommige gevallen. In de praktijk komt het er op neer dat van de totale pot wax er ongeveer 35% Carnauba in zit. Hooguit 40%, alles daarboven en de wax wordt vrijwel onwerkbaar, te hard. Never try to teach a pig to sing; it wastes your time and it annoys the pig.I'm not crazy. My mom had me tested.Forumregels aangepast en uitgebreid, neem de tijd om ze door te lezen.
|
|
|
Rang: Moderator Lid sinds: 2-3-2008 Locatie: Carclean.nl WHQ
|
Dibbuz schreef:Ze mogen hun webpagina eens opfrissen, het "NEW" nieuws is van 2001... Dat dacht ik ook toen ik de .com site zag...  Gelukkig is de .co.uk wat moderner. Vaag dat ze dan die .com niet doorverwijzen? Never say "OOPS!" always say "Ah, Interesting!"Forumregels aangepast en uitgebreid, neem de tijd om ze door te lezen.
|
|
|
|
Guest
|