Naar Carclean.nl
Welkom gast! Zoeken | Nieuwe berichten sinds | Inloggen | Registreren

Roestige stalen velgen Opties
mfacey
#1 Gepost : donderdag 14 april 2011 17:37:20
Rang: Lid

Ik pak komende weekend de Renault Clio van mijn schoonzus aan voor een flinke detail beurt.

Een van de lastigheden is dat de auto stalen velgen heeft die aardig aan het roesten zijn. Natuurlijk zou het optimaal zijn om ze opnieuw zwart te spuiten maar ik zou eigenlijk willen kijken wat ik er mee kan doen met onze detail spullen.

Zo ziet het er nu uit met mooie nieuwe wieldoppen:

Zonde om al die oranje plekjes in de achtergrond te zien. Iemand advies of ervaring hiermee?

Uiteraard krijgen de bandjes ook een flinke schrob... het is hard nodig!LoL
VW Golf GTD DSG - Carbon Steel Grey Metallic
B.K.
#2 Gepost : donderdag 14 april 2011 17:48:18
Hulpvaardig brons: Regelmatig hulpvaardigReview brons: Heeft goede reviews geschreven.

Het is beroest staal, buiten schuren en opnieuw spuiten zal er niet veel anders op zitten. Ik denk dat je beter geen spullen gaat verkwisten, want met de 'normale' spullen ga je geen verschil maken.

Some people want it to happen, some wish it would happen, others make it happen...
RST-Smurf
#3 Gepost : donderdag 14 april 2011 21:58:31
Hulpvaardig zilver: Zeer regelmatig behulpzaam.Detailer zilver: Frequente detailer

Zoals BK ook al zegt , goed schoonmaken ( roest wegschuren ) en opnieuw zwart spuiten.
Tip van de maand van Smurf :

"Als je teveel met een Smurf Smurft , wordt je van zelf wel verSmurft"
cruiser
#4 Gepost : donderdag 14 april 2011 22:08:21

de enige cheap oplossing is hammerite......
RST-Smurf
#5 Gepost : donderdag 14 april 2011 22:12:50
Hulpvaardig zilver: Zeer regelmatig behulpzaam.Detailer zilver: Frequente detailer

Owja ,

en als je gaat spuiten met verf kan je het beste het wiel van de wagen af demontern.Dan kan er geen verf op je remmen komenknipoog En natuurlijk de band afplakkenknipoog
Tip van de maand van Smurf :

"Als je teveel met een Smurf Smurft , wordt je van zelf wel verSmurft"
mk-us
#6 Gepost : vrijdag 15 april 2011 10:44:49
Hulpvaardig goud: Het toppunt van hulpvaardigheid!Detailer brons: Plaats regelmatig details.

@cruiser: jip, maar alsnog even de (bijna) losse deeltjes weghalen. Wiledopje er voor en huppeke.

// >>> Volledig Stappenplan - Machinaal <<< | >>> Pads & Middel - Overzicht <<< | >>> Volledig Stappenplan - Handmatig <<< \\

. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . Life's a Bitch, cause if it was a Slut it'd be Easy . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
Gebruikers aanwezig in dit topic
Guest
Snel naar forum  
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen polls aanmaken.
Je kunt hier niet stemmen op polls.

Carclean.nl forum layout is ontworpen door Flaire