|
|
Rang: Lid Lid sinds: 11-8-2009 Locatie: Varik
|
tim Mooi dat er weer voorraad is! Ik ben nog altijd zeer te spreken over de DAP500! Binnenkort neem ik een Scania 16,4L V8 onder handen. Misschien dat er voor deze gelegenheid wel een extra DAP500 wordt aangeschaft.
Leuk dat jullie zaken zo goed gaan.. 1000 stuks in omloop brengen is niet niks!
|
|
|
Rang: Moderator Lid sinds: 2-3-2008 Locatie: Mobiel
|
braamr schreef:Goed nieuws...... Ik neem aan dat jullie er voorlopig genoeg hebben toch ?
Wederom 1000  I'm the Master of Bling!
|
|
|
|
Ze zijn er weer! I'm the Master of Bling!
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 21-1-2009 Locatie: Kwadendamme
|
Oke mooi Mijn voornemen is om volgende week langs te komen, maar dat horen jullie nog wel Een hobby mag geld kosten 
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 17-7-2009 Locatie: Brunssum
|
 Hoppa Yes, ben benieuwd wanneer ik hem thuis kan bewonderen.
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 5-6-2008 Locatie: Zevenaar
|
Carclean.nl kennende heb je hem deze week wel in huis. Groet, Peter  Volgens mijn psychiater ben ik schisofreen. Wijzelf vinden van niet. Wie zijn kind benzine voert, mag niet roken als het boert!
|
|
|
|
De eerste sets zijn vandaag de deur uitgegaan!  I'm the Master of Bling!
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 24-7-2009 Locatie: Temse
|
Ben nog steeds zeer tevreden over de DAP500 v1. Enkel de aan/uit knop reageert soms niet als ik 'em aan zet, bij 2de poging doet hij het wel altijd dan... niet dat het heel storend is
|
|
|
|
Zijn de koolborsteltjes die even in moeten draaien denk ik. Hoe vaak heb je hem gebruikt? I'm the Master of Bling!
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 24-7-2009 Locatie: Temse
|
Nog maar 4 details, dus je kan gelijk hebben
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 6-10-2009 Locatie: Vught
|
Ik heb gisteren de SSR + DAP Set besteld, met nog wat extraatjes. Ik heb met Harold van A1 Cleaingn een A8 gedaan, dee eerste keer met een machine, maar ben overstag, wat een fijn ding is die DAP zeg! Echt een toppertje. http://www.tdiclub.nl/ftopic50344.html voor de behaalde resultaten.. Tim, geef je nog "lessen"? Audi-Man: A8, Q5, A3, A4, A8
|
|
|
Rang: Moderator Lid sinds: 2-3-2008 Locatie: Carclean.nl WHQ
|
Er wordt dit seizoen nog maar één workshop (zie hier) gegeven en deze is al meer dan vol. Volgend seizoen komen er weer nieuwe DAP-workshops. Dus houdt de site of het forum in de gaten Never say "OOPS!" always say "Ah, Interesting!"Forumregels aangepast en uitgebreid, neem de tijd om ze door te lezen.
|
|
|
|
Guest
|
Carclean.nl forum layout is ontworpen door FlairePowered by YAF |
YAF © 2003-2009, Yet Another Forum.NETDeze pagina is gegenereerd in 0,388 seconden.