|
|
Rang: Lid Lid sinds: 27-10-2008 Locatie: Harderwijk
|
In navolging van het topic wat Paulus is gestart ben ik ook op zoek gegaan naar een locatie in het oosten van Nederland. In Dedemsvaart (Hardenberg/Slagharen) heb ik een locatie gevonden. Deze locatie is voorzien van een grasveld waar ruim 50 auto's op kunnen. Er is daarnaast ook nog een verhard parkeerterrein beschikbaar voor evt. bezoekers. Er is zowel sanitair als elecktra als water beschikbaar. Catering is ook te regelen, daarvoor kunnen we het gebouw ernaast gebruiken. "probleem" is echter dat dit terrein € 150,- moet gaan kosten ongeacht het aantal bezoekers. Daarom aan jullie de vraag wie het leuk vindt om te komen (detailen). Als we een auto of 30 hebben zitten we op €5,- per persoon. Gr. Arjan www.AstraTuningClub.nl => De site voor Astra rijdend Nederland!
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 26-10-2010 Locatie: Winschoten
|
Ik ben wel geïnteresseerd, afhankelijk van de datum. Voor €5,= is dat prima te doen gezien de faciliteiten.  Top initiatief! Seat Ibiza signo 1.4 16v
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 26-3-2011 Locatie: Drenthe
|
Ik had eigenlijk gehoopt dat er een keer een workshop in het oosten van nederland komt. Dit is overigens ook een leuk initiatief
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 21-5-2008 Locatie: Doetinchem
|
Je kunt hier leren van alle detailers, mooier kan bijna niet
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 15-6-2009 Locatie: Dedemsvaart
|
top initiatief arjan maar ik weet niet als ik wel kom ivm de afstand nee gekheid, je kunt op mij rekenen. hier maar alvast de aftrap voor het de intekenlijst 1. Henri (Henriant) 2.
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 3-11-2008 Locatie: Bergentheim
|
Nou, ik denk dat de afstand voor mij ook geen probleem wordt. 1. Henri (Henriant) 2. Neil (Noeltie) 3. 4. 5. Neil KampherbeekPeugeot 106 1.6 Rallye bj. 1996 Peugeot 207 1.6 16V XS Pack bj. 2006
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 3-9-2009 Locatie: Over den IJssel
|
Afhankelijk van datum.... Mooi initiatief hoor 1. Henri (Henriant) 2. Neil (Noeltie) 3. Dirk-jan (D-J) 4. 5. --Fabia Greenline & VW Kever 1200 --
***Glanz oder gar nicht!***
|
|
|
|
Datum wordt op een zaterdag in mei of juni, veel opties zijn er niet meer of het wordt na augustus.. www.AstraTuningClub.nl => De site voor Astra rijdend Nederland!
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 3-11-2008 Locatie: Bergentheim
|
21 mei is een datum die ik zeker niet kan Neil KampherbeekPeugeot 106 1.6 Rallye bj. 1996 Peugeot 207 1.6 16V XS Pack bj. 2006
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 5-7-2009 Locatie: Almelo
|
Afhankelijk van de datum ben ik aanwezig, al is het alleen maar om te kijken/sociaal doen 
|
|
|
|
Ik heb als opties 21 mei en 11 juni gekregen. Er is al aangegeven dat 21 mei slecht uitkomt dus houden we 11 juni nog over. www.AstraTuningClub.nl => De site voor Astra rijdend Nederland!
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 20-1-2010 Locatie: Oet Grunn!
|
Op 11 juni zit ik in Le Mans! Audi Avant RS2 - Audi ur quattro 20V (nr.156) - Audi A1 1.6 TD I Ambition Proline
|
|
|
|
21 mei is voor mij geen probleem, 11 juni is nog twijfelachtig.
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 16-6-2008 Locatie: Enschede
|
Jammer, jammer. Beide dagen met voetbal onderweg. Had graag aanwezig willen zijn. Zondags is voor mij altijd een betere dag. Succes met organiseren.
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 5-7-2009 Locatie: Almelo
|
Helaas, da's 1 dag voor mijn verjaardag en zaterdag, dus houdt ik dan mijn verjaardagsfeestje ...
|
|
|
|
@Arfman: 10 juni jarig? Ik ook! Audi Avant RS2 - Audi ur quattro 20V (nr.156) - Audi A1 1.6 TD I Ambition Proline
|
|
|
|
Gezien het aantal reacties gaat dit het niet worden. Voor diegene die zich hebben opgegeven heb ik nog wel een ander alternatief en dat is de achtertuin van mn schoonouders. Daar kan ik met gemak een auto of 5-7 kwijt, dus wat mijn betreft wijken we dan gewoon uit naar de ander kant van Dedemsvaart ? Qua datum zijn we dan ook wat flexibeler alhoewel het nog steeds op een zaterdag plaats zal moeten gaan vinden. @ MK-US : Hierdoor krijg ik nu dus wel tijd om dat andere te gaan regelen  www.AstraTuningClub.nl => De site voor Astra rijdend Nederland!
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 6-7-2009 Locatie: Hoorn - NH
|
We houden je wel bezig hoor Arjan  // >>> Volledig Stappenplan - Machinaal <<< | >>> Pads & Middel - Overzicht <<< | >>> Volledig Stappenplan - Handmatig <<< \\ . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . Life's a Bitch, cause if it was a Slut it'd be Easy . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 4-6-2010 Locatie: Vroomshoop
|
Dedemsvaart, mooi dichtbij. Ik wil leren werken met de DAP. Ik houd dit topic in de gaten.....Ik wil graag van ervaren "dappers' leren hoe ik het beste kan werken met zo'n machine...
|
|
|
|
wat voor data zijn er nu allemaal arjan ? @paulus ik heb je naam nog niet op de lijst gezien ? @fouke schrijf je dan even in op de lijst.
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 4-6-2010 Locatie: Vroomshoop
|
henriant schreef:wat voor data zijn er nu allemaal arjan ?
@fouke
schrijf je dan even in op de lijst. Ik zou me erg graag direct inschrijven maar op 11 juni kan ik niet, 21 mei is nog de vraag...We zitten hier nog met voetbaltoernooien.
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 15-2-2009 Locatie: Harderwijk
|
Euhhh... Er zijn te weinig aanmeldingen om het door te laten gaan, dus is deze locatie afgeblazen! Eventueel hebben we nog wel een locatie waar we met een klein groepje terecht kunnen, maar daar hebben we nog geen datum voor www.astratuningclub.nl
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 29-9-2008 Locatie: wierden (twente)
|
Jammer.. Heb al iets gelezen ben benieuwd..
|
|
|
|
henriant schreef:wat voor data zijn er nu allemaal arjan ?
@paulus
ik heb je naam nog niet op de lijst gezien ?
@fouke
schrijf je dan even in op de lijst. Paulus de Boskabouter schreef:Op 11 juni zit ik in Le Mans! Audi Avant RS2 - Audi ur quattro 20V (nr.156) - Audi A1 1.6 TD I Ambition Proline
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 25-3-2010 Locatie: Bodegraven
|
Als het het weekend van 18 juni is ben ik in Nieuwleeusen , dan kan ik wel ff aan komen waaien voor de gezelligheid Tip van de maand van Smurf :
"Als je teveel met een Smurf Smurft , wordt je van zelf wel verSmurft"
|
|
|
|
en ook dit initiatief sterft weer een langzame dood 
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 15-2-2009 Locatie: Harderwijk
|
Helaas wel Henriant... Maar 5 deelnemers is gewoon te weinig om dit door te kunnen laten gaan. www.astratuningclub.nl
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 15-2-2011 Locatie: Lelystad
|
Ik wacht even op een datum! Ik vind het wel erg leuk. Ik ga morgen de nieuwe auto voor mijn vriendin ophalen en die kan vast wel een lekker beurtje gebruiken! Nu Fiat Punto 1.2 16v Sporting Ex Peugeot 306 XS 1.6, Ex VW Polo Coupe 1.0, Ex Kia Pride, Ex Ford Mondeo 2.0, Ex VW polo Coupe 1.3 Ex Opel Corsa 1.5 TD, Ex Peugeot 106 Diesel, Ex Peugeot 106 Sport 1.1, Ex Alfa Romeo 156 1.9 JTD
|
|
|
|
Omdat het niet lukt om in het oosten meer als 5 mensen bij elkaar te krijgen even een oproepje voor diegene die in de omgeving van Dedemsvaart wonen en het leuk vinden om met een klein groepje op een zaterdag te detailen. Stuur mij even een PriveBericht met een aantal zaterdagen (tot augustus) waarin je WEL kan. Ik ga deze data verzamelen, volgende week kijk ik op welke datum de meeste kunnen en krijgen jullie een PB terug met een datum en exacte locatie. Eens kijken of we het dan wel rond krijgen www.AstraTuningClub.nl => De site voor Astra rijdend Nederland!
|
|
|
|
Tot op heden pas 1 reactie gehad...  www.AstraTuningClub.nl => De site voor Astra rijdend Nederland!
|
|
|
|
Wil best wel langskomen, maar kan niet meedoen! Audi Avant RS2 - Audi ur quattro 20V (nr.156) - Audi A1 1.6 TD I Ambition Proline
|
|
|
|
das nr. 2 zijn we al met ons 3-en
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 29-9-2008 Locatie: wierden (twente)
|
Ik kom niet. Heb er niet zoveel schik er meer van sorry!
|
|
|
|
Guest
|