|
|
Rang: Lid Lid sinds: 13-3-2011 Locatie: gelderland
|
moet je foampads vochtig maken voor dat je begint en zo ja waarmee?,ik vind ze zo stroef werken op een droge auto. gr hans
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 16-5-2008 Locatie: Den Haag
|
Een spraytje detailer middel is voldoende. Denk hierbij aan Poorboys World Spray & Wipe, Meguiar's Last Touch o.i.d.
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 6-7-2009 Locatie: Hoorn - NH
|
Correct en tevens juist, daarna vult de pad zich toch wel met middel, en je gaat de pad tussentijds toch nog even schoonmaken en is ie weer klaar voor gebruik // >>> Volledig Stappenplan - Machinaal <<< | >>> Pads & Middel - Overzicht <<< | >>> Volledig Stappenplan - Handmatig <<< \\ . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . Life's a Bitch, cause if it was a Slut it'd be Easy . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
|
|
|
Rang: Moderator Lid sinds: 14-5-2009 Locatie: omgeving Breda
|
Een voorzichtig spraytje is meer dan voldoende. Als je meer gaat gebruiken spettert het alleen maar van de pad af.
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 20-12-2008 Locatie: Heerhugowaard
|
En teveel erop doen doe je maar 1 keer
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 12-6-2010 Locatie: Zoetermeer
|
Reny schreef:En teveel erop doen doe je maar 1 keer Klinkt als ervaring?  Volkswagen Polo 6n2 GTi - Black Magic
|
|
|
|
bedankt voor het snelle reageren
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 20-12-2008 Locatie: Heerhugowaard
|
@Mark, een gevalletje oeps (en ik moest daarna ook de ramen van ons huis lappen  )
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 26-8-2010 Locatie: oost souburg
|
Pinnacle polishing pad conditioner of Meguiar's M7 showcar ....pea sized VAG rules
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 16-5-2008 Locatie: Den Haag
|
zuidwest10 schreef:Pinnacle polishing pad conditioner of Meguiar's M7 showcar ....pea sized Het 1ste product is er perfect voor, maar het 2de product is een glaze. Dit wil je niet gebruiken als je een wax en/of sealant aan gaat brengen
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 26-8-2010 Locatie: oost souburg
|
Correct patrick,maar lees nergens in de tekst van ts dat het om waxen/sealen gaat dus!dus voor compounding and polishing.....M7 Meguiar's VAG rules
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 10-6-2009 Locatie: Haarlemmermeer
|
Ik geef de pads ook altijd in het begin een spraytje Last Touch van Meguiar's . (Ik moet overigens wel bekennen dat ik dit heb afgekeken van Tim Carclean.nl tijdens een clinic). Fix It! The Scratch Has Met Its Match by Billy Mays (R.I.P.) K L I K K E R D E K L I KI am the King of bling!
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 26-1-2011 Locatie: Roermond
|
@aficior: Beter goed gejat dan slecht verzonnen
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 27-3-2011 Locatie: hasselt ,belgium
|
Ik geef de pads een spraytje last touch van megs en werkt prima ook afgekeken van het Carclean.nl forum grtz johan
|
|
|
|
dank voor de reaktie's gr hans
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 10-6-2009 Locatie: Haarlemmermeer
|
petrol schreef:@aficior: Beter goed gejat dan slecht verzonnen Daarom doe ik het ook vooral met bronvermelding. Ere wie ere toe komt. Fix It! The Scratch Has Met Its Match by Billy Mays (R.I.P.) K L I K K E R D E K L I KI am the King of bling!
|
|
|
|
Guest
|
Carclean.nl forum layout is ontworpen door FlairePowered by YAF |
YAF © 2003-2009, Yet Another Forum.NETDeze pagina is gegenereerd in 0,296 seconden.