|
|
Rang: Lid Lid sinds: 26-6-2010 Locatie: Arnhem
|
mooi om te zien dat de 2.0 blok van Audi en VW hetzelfde is (klinkt misschien beetje dom, natuurlijk beide VAG) Alleen bij mijn ligt het blok een kwartslag gedraaid Maar een mooi resultaat hoor, en die motor blijft zwaar vet "Scooby Doo is less confusing than you"
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 20-1-2010 Locatie: Oet Grunn!
|
Vroeger lagen alle blokken bij Audi in de lengterichting, nu hebben de A1, A2, A3, en de TT de motor in de breedte erin liggen. Komt natuurlijk omdat ze het platform delen met andere VAG producten als de Golf en Polo. De Passat 3B en Pheaton hebben de motoren wel weer in de lengterichting liggen. Audi Avant RS2 - Audi ur quattro 20V (nr.156) - Audi A1 1.6 TD I Ambition Proline
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 21-6-2010 Locatie: Brielle
|
Die staat mooi klaar voor de winter Less = More
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 26-6-2010 Locatie: Arnhem
|
Paulus de Boskabouter schreef:Vroeger lagen alle blokken bij Audi in de lengterichting, nu hebben de A1, A2, A3, en de TT de motor in de breedte erin liggen. Komt natuurlijk omdat ze het platform delen met andere VAG producten als de Golf en Polo. De Passat 3B en Pheaton hebben de motoren wel weer in de lengterichting liggen. beetje off topic sorry: waarom hebben ze het blok bij Audi in de breedte geplaatst? "Scooby Doo is less confusing than you"
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 20-1-2010 Locatie: Oet Grunn!
|
Denk voornamelijk voor de binnenruimte en de voorwielaandrijving. En ze delen een platform met andere modellen uit de VAG stal, en die zijn dan niet geschikt voor in de lengte plaatsing. Audi Avant RS2 - Audi ur quattro 20V (nr.156) - Audi A1 1.6 TD I Ambition Proline
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 16-7-2011
|
Heel erg netjes en klaar voor de winter! Mijn complimenten hoe de winterwielen geworden zijn.
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 2-10-2011 Locatie: Gemert, Nederland
|
Winterklaar noemt hij dat......Als mijn auto zó zou blinken, zou ik hem heel de winter binnen willen laten staan! Kudos Emiel...Prachtjob! Audi A4 Avant B8 2011 2.0TFSI
|
|
|
|
Guest
|
Carclean.nl forum layout is ontworpen door FlairePowered by YAF |
YAF © 2003-2009, Yet Another Forum.NETDeze pagina is gegenereerd in 0,255 seconden.