|
|
Rang: Lid Lid sinds: 3-9-2009 Locatie: Over den IJssel
|
Afgelopen woensdag, 20 april 2011, heb ik mn nieuwe auto opgehaald. Het betreft een Skoda Fabia Greenline. Kleur: Satin Grey matallic Opties: Gordijn airbags, maxidot display, dakrailing, Multi-functioneel stuurwiel, kleinleerpakket, climatronic, sunset, armsteun, trekhaak. Verder op de standaard 15" lichtmetalenvelgen de winterbanden (michelin) en op de lichtmetalenvelg "Elba" de zomerbanden (Dunlop). Voor het overzicht heb ik hier maar een project topic aangemaakt zodat ik alle detailklussen kan showen Zo heb ik vandaag de auto maar eens gewassen, ondank de enorme hoeveelheden stuifmeel. Ik wist dus ook dat het niet handig was de auto vandaag in de wax ed. te zetten (ook de zon natuurlijk)   Maar de metalen delen aan de binnen kant kunnen natuurlijk wel in de PB EX-P Sealant gezet worden:  Verder was het belangrijk om de velgen in de Wheelwax te zetten:  En konden de wintervelgen helemaal klaar voor opslag gemaakt worden:  1x sealant 1x wax Fraaie glans toch?  --Fabia Greenline & VW Kever 1200 --
***Glanz oder gar nicht!***
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 6-9-2009 Locatie: Omg. Deurne (NL)
|
dat belooft in elk geval veel goeds  New detailing project: Silver Beetle Highline (SOLD!) "Gek zijn doet geen pijn" - rodders
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 21-9-2010 Locatie: Maasbree
|
dat belooft idd veel goeds, ziet er goed uit met de zomervelgen, ook wat interieur pics?
|
|
|
|
Ja, die zal ik gaan maken! --Fabia Greenline & VW Kever 1200 --
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 23-9-2009
|
passen die naafdopjes van de wintervelgen niet in de zomervelgen? maakt het in mijn ogen net ff af
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 20-1-2010 Locatie: Oet Grunn!
|
Mooie wagen D-J! Benieuwd naar de rest! Audi Avant RS2 - Audi ur quattro 20V (nr.156) - Audi A1 1.6 TD I Ambition Proline
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 15-6-2009 Locatie: Dedemsvaart
|
+1 streamline. dat ging ook al door mijn gedachten  @D-J supermooie kar heb je, veel veilige en glimmende kilometers toegewenst.
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 22-10-2010 Locatie: Belgie
|
Proficiat met de fraaie aankoop! Mmm, een gloednieuwe wagen....mag ik 'm eens komen ruiken? Progress is a slow process
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 27-3-2011 Locatie: hasselt ,belgium
|
gefeliciteerd met de aankoop , mooie wagen veel veilige km gewenst . grtz johan
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 25-3-2010 Locatie: Bodegraven
|
Gefeliciflappiestaardt met je nieuwe bolide En zal wel helemaal goedkomen met het detailwerk Tip van de maand van Smurf :
"Als je teveel met een Smurf Smurft , wordt je van zelf wel verSmurft"
|
|
|
|
Idd, ik kan niet wachten op een detaildag! De naafdopjes zijn reeds besteld, want dat had ik natuurlijk ook al gezien!  --Fabia Greenline & VW Kever 1200 --
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 23-9-2009
|
haha dan is het goed originele naafdopjes maken het helemaal af
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 21-10-2009 Locatie: Hilversum
|
Naamloze kentekenhouders misschien nog Zou mooi zijn als die dakrails demonteerbaar zijn.
|
|
|
|
Naamloze kentekenhouder? Neehoor, ik heb een prima relatie met deze garage. Ik mocht zelfs mee om de auto op te halen bij de importeur! Dakrails demonteerbaar....noway! Dit past veel beter bij de lijn van de auto...die gaan er echt niet af! --Fabia Greenline & VW Kever 1200 --
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 13-3-2010 Locatie: Over de IJssel
|
Netjes D-J, en hij ruikt zo lekker........nieuw
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 6-10-2010 Locatie: De Krim, OV
|
Mooi hoor, zo'n Fabia Maatje groter staat m goed trouwens. En de standaard velgen voor winterbanden staat ook mooi. In ieder geval niet van die lelijke zwarte dingen eronder Mijn stekkeraansluiting van de trekhaak is trouwens wat lager gemonteerd volgens mij. Die maakte laatst al kennis met een drempel. Jij lijkt iets meer bodemspeling te hebben daarmee
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 10-6-2009 Locatie: Haarlemmermeer
|
Gefeliciteerd met je mooie auto D-J. Veel schadevrije kilometers gewenst en detail plezier. Fix It! The Scratch Has Met Its Match by Billy Mays (R.I.P.) K L I K K E R D E K L I KI am the King of bling!
|
|
|
|
Thanks! @Bart: Oke, het verschil zal wel eens kunnen zitten in het feit dat die van mij een aftermarked is..... Oja, de Faab rijdt erg prettig! --Fabia Greenline & VW Kever 1200 --
|
|
|
|
Zo, vanochtend wat tijd besteed aan het interieur. Stofgezogen, met APC het een en ander schoon gemaakt en daarna met PB Natural Look Dressing het afgemaakt:  Daarna ook de auto ff gewassen en afgewerkt (OD+)  --Fabia Greenline & VW Kever 1200 --
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 20-1-2010 Locatie: Oet Grunn!
|
Prachtig D-J! Hij zit ook mooi in de opties zeg! Audi Avant RS2 - Audi ur quattro 20V (nr.156) - Audi A1 1.6 TD I Ambition Proline
|
|
|
|
Ze, ff een beading foto plaatsen:   Wie zegt dat een sealant geen beading heeft  PB Exp van een dag oud. --Fabia Greenline & VW Kever 1200 --
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 26-3-2011 Locatie: Drenthe
|
Mooi hoor. Erg fraaie wagen!
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 21-5-2008 Locatie: Doetinchem
|
Mooie wagen hoor, sjieke kleur maar zie ik nou raamslingers op de foto ?
|
|
|
|
Voor heb ik elektrisch achter slingers.... --Fabia Greenline & VW Kever 1200 --
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 25-5-2011 Locatie: Delfzijl
|
Verwijderen aub verkeerd geplaatst
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 21-5-2008 Locatie: Doetinchem
|
Ah ok, kom me ook al niet goed voorstellen dat auto's van tegenwoordig voor geen electrische ramen hebben..
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 30-12-2010 Locatie: kapelle
|
ziet er weer netjes uit hoor. Skoda Octavia Edition 100 1.9 TDI ABT
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 4-5-2011 Locatie: Arnhem
|
Mooi resultaat. Ik kan niet wachten tot mijn Seat er is!
|
|
|
|
Gister via de dijk Enkhuizen - Lelystad naar Alkmaar gereden. Faab zat dus onder de vliegen  :  Dus vandaag eens ff aan de slag. En omdat ik het toch al eens wilde proberen: Foamen met Valet-pro Poseidon  Daarna auto eens goed gewassen en nagelopen:   --Fabia Greenline & VW Kever 1200 --
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 4-5-2011 Locatie: Arnhem
|
Als je jouw gril met vliegen ziet zou je bijna zeggen dat er geen levende vlieg meer over is in NL
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 28-4-2011 Locatie: Heinkenszand
|
Wow!  Dat is echt niet normaal!  zoveel vliegen heb ik nog nooit op mijn voorkant gehad xD
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 20-7-2008 Locatie: Hoeksche-Waard
|
Je heb ze toch wel geteld die vliegen Kijk maar eens op de volgende site, http://www.splashteller.nl/Verder ziet de auto er weer erg strak uit. Renault Megane Grand Tour 1.5 DCi (105pk) Tech-Line, Peugeot 106 GTi (120pk), Peugeot 204 GL (54pk).
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 23-8-2010 Locatie: Lansingerland
|
Mooi resultaat. Waren na de foam sessie een hoop lijken al verdwenen of heb je nog flink je best moeten doen met bug squash of iets dergelijks? Bij vlagen ben ik geniaal, maar meestal is het windstil
|
|
|
|
Guest
|