|
|
Rang: Lid Lid sinds: 3-9-2009 Locatie: Over den IJssel
|
Ik heb de auto eerst in de Bug-squash gezet en kort afgespoeld (zonder boenen) daarop gefoamd. Toen met HD afgeblazen: et-viola! Zoe goed als schoen.....opmerkelijk schoon! Met het resterende foam wat nog in het reservoir zat een sop gemaakt en daarmee gewassen.  --Fabia Greenline & VW Kever 1200 --
***Glanz oder gar nicht!***
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 8-5-2010 Locatie: Hilversum
|
 groeten Bart
=> Goede raad is duur. Er niet naar luisteren nog duurder.
=> Waar een detailer gaat, is ook een 1-pots wondermiddel met "hetzelfde resultaat".
|
|
|
|
--Fabia Greenline & VW Kever 1200 --
|
|
|
|
Deze erbij gezet http://forum.carclean.nl...licious-.aspx#post231522 --Fabia Greenline & VW Kever 1200 --
|
|
|
|
Nog ff een foto van de motorruimte erbij:  --Fabia Greenline & VW Kever 1200 --
|
|
|
|
Nog twee beading pics:   --Fabia Greenline & VW Kever 1200 --
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 20-1-2010 Locatie: Oet Grunn!
|
Audi Avant RS2 - Audi ur quattro 20V (nr.156) - Audi A1 1.6 TD I Ambition Proline
|
|
|
|
Vandaag de Faab weer eens goed onderhanden genomen. Wash, wax en interieur. Aangezien ik net een nieuwe aanwinst binnen had deze gelijk meer gebruik....Dodo Hard Candy Ik heb ff de moeite genomen van de oprit af te rijden voor een mooiere foto plek.     Was weer een mooie dag! Nu ff de Aygo van mn vrouw wassen! --Fabia Greenline & VW Kever 1200 --
|
|
|
|
Dodo Juice Prachtig DJ! Audi Avant RS2 - Audi ur quattro 20V (nr.156) - Audi A1 1.6 TD I Ambition Proline
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 26-7-2008
|
Prachtig hoor.
Krijgt het "fietsje" ook nog wel wat TLC.
|
|
|
|
@PdB: thanks! @Walter, bedankt voor je reactie. Vwb de GS & tlc.....ZEER ZEKER! Ik sta op het punt de GS "klaar te maken" voor de winter. Dus Echt detailen, kleine beurt, Forte II in de tank en op een warme plaats wegzetten tot het volgende seizoen. Voor de winter heb ik een Yammie TTR. --Fabia Greenline & VW Kever 1200 --
|
|
|
|
Faab was natuurlijk erg vies zo met al dat zout. Na een verwarmde was sessie geeft dat toch wel een fraai winter plaatje (met winter velgen/rubber):   Fraai he! --Fabia Greenline & VW Kever 1200 --
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 31-7-2011 Locatie: Deurne
|
 Staat er netjes bij!
|
|
|
|
Staat er weer strak bij  Mooie foto's Audi Avant RS2 - Audi ur quattro 20V (nr.156) - Audi A1 1.6 TD I Ambition Proline
|
|
|
|
Omdat ik het een leuke foto vind:  --Fabia Greenline & VW Kever 1200 --
|
|
|
|
Erg mooi geworden D-J, alleen even de naad om het embleem meenemen Audi Avant RS2 - Audi ur quattro 20V (nr.156) - Audi A1 1.6 TD I Ambition Proline
|
|
|
|
Vandaag de winterwielen vervangen voor de zomerwielen: Eerst de zomerwielen (mooi he  ) netjes in de PB weelsealant gezet:  daarna ze eronder gezet en gewassen:  Vervolgens een start gemaakt met de netjes maken met de wintervelgen:  Oja, ook de wissel uitgevoerd met de Aygo van mn vrouw natuurlijk en daar ook de velgen netjes van gemaakt  Nu tijd voor een warme douche, want dat gesleep met die velgen is niet zo tof voor mn rug Blij dat het resultaat er naar is --Fabia Greenline & VW Kever 1200 --
|
|
|
|
Waarom ze die dingen lichtmetalen velgen noemen is mij een raadsel, de stalen velgen wegen aanzienlijk minder! Mooi restultaat D-J  De PB wheel sealant is een toppertje. Audi Avant RS2 - Audi ur quattro 20V (nr.156) - Audi A1 1.6 TD I Ambition Proline
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 16-5-2008 Locatie: Franeker
|
Dat is ook wel een eeuwig raadsel! Net zoals mijn 16" Lichtmetalen velgen, zwaarder zijn dan mijn 17" lichtmetalen velgen Zijn in ieder geval weer netjes! Vanwaar dat houten plankje? "2006 Alfa Romeo 147 1.9 JTDm 16V Distinctive TI"
|
|
|
|
Idd, heb ik letterlijk nog gedacht vandaag, hihi. Trouwens: heb vandaag de auto's met 'the bone' gewassen. Eigenlijk vind ik het toch niet was, die spons. Ga nog een mit erbij bestellen denk ik. Iemand een 'the bone' hebben (die ik kan meenemen naar Kampen)??? --Fabia Greenline & VW Kever 1200 --
|
|
|
|
Ik wil de Bone wel hebben D-J, heb mooi eentje op reserve! Ik ben gek van die spons, gebruik hem al meer dan 5 jaar. Ben niet zo'n mitt gebruiker, behalve de Wookie dan. Audi Avant RS2 - Audi ur quattro 20V (nr.156) - Audi A1 1.6 TD I Ambition Proline
|
|
|
|
Neem ik voor je mee! --Fabia Greenline & VW Kever 1200 --
|
|
|
|
Toppie (PM even wat je er voor wilt hebben) Audi Avant RS2 - Audi ur quattro 20V (nr.156) - Audi A1 1.6 TD I Ambition Proline
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 8-5-2010 Locatie: Hilversum
|
Ziet er weer straks uit Dirk-jan! velgjes zijn mooi schoon zeg! wat betreft het gewicht, ja dat is heel bizar zelfde maat velgen en banden :   groeten Bart
=> Goede raad is duur. Er niet naar luisteren nog duurder.
=> Waar een detailer gaat, is ook een 1-pots wondermiddel met "hetzelfde resultaat".
|
|
|
|
Wat een verschil! Nu weet ik waarom mn rug zo aanvoelt...ik pak vaak twee velgen tegelijk....moet ik maar eens mee stoppen... --Fabia Greenline & VW Kever 1200 --
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 28-4-2011 Locatie: Mierlo
|
Lagen deze wielen op dezelfde as? (dezelfde slijtage..), en was de bandenspanning ook exact hetzelfde? Dat kan ik als enige verschil dat ik me kan bedenken
Maar lekker bezig geweest D-J
|
|
|
|
Wat bedoel je precies Danny? --Fabia Greenline & VW Kever 1200 --
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 21-10-2008 Locatie: Berkel en Rodenrijs
|
4 kilo slijt je niet van het rubber af hoor.... Dat weegt de band in zijn geheel misschien....
|
|
|
|
Toch even wat meer plaatjes naar de meeting van vandaag. De stappen die ik heb gedaan zijn: Wassen met Auto Finesse Lather Shampoo Verder helemaal met Tar-X en Iron-X behandelt. Wielen ook schoongemaakt met Bilberry Vwb polijsten heb ik gebruik gemaakt van Wolfgang Total Swirl Remover 3.0 op wit en zwart GlazeWolfgang Finishing Glaze 3.0 op zwart en geel WaxDodo Juice Rubbish Boy's Juiced Edition wax TrimsPoorboys World Trim Restorer WielenPoorboys World Wheel Sealant BandenPoorboys World Bold N Bright Gel InterieurGoed stofzuigen, PB APC PB natural look GlasMeguiar's NXT Generation Glass Cleaner dan de foto's:    De beading:  Na de meeting in kampen....weer erg mooi geworden --Fabia Greenline & VW Kever 1200 --
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 29-7-2009 Locatie: Franeker
|
Stond er erg netjes bij D-J!
|
|
|
|
Guest