|
|
Rang: Lid Lid sinds: 26-5-2008 Locatie: Oosterhout/Barendrecht
|
Vandaag, beter gezegd gisteren, hebben we de tweede Easterwood Poetsmeeting (en totaal alweer de 4e Easterwood meeting van dit jaar) gehouden en mede dankzij de super enthousiaste support van het Carclean.nl Team was deze meeting ook weer een groot succes.
Foto's zeggen denk ik genoeg;
Eerst wassen daarna hop naar binnen voor het echte werk.  Foam Lans Demo        Miss Red, zo staat ze de poetsers te verzorgen en zo is ze zelf aan het poetsen (tu) Powerball Demo    Iedereen is lekker bezig     Zo'n super slechte staat van de lak had ook Tim nog niet eerder gezien         Buiten verzamelen              FASt zielig en alleen in een verlaten hal, rest staat buiten voor de photoshoot Betrapt :} De Easterwood Photoshoot locatie                 Na het poetsen was er nog wat actie :D Hoe verlaat je een industrieterrein *-)      Wij aan de BBQ en FASt is nog steeds aan het poetsen. Deed vandaag zijn naam geen eer aan :D    Het Carclean.nl Team Heren + dame, nogmaals bedankt (tu) Mede dankzij jullie is deze Easterwood meeting weer uitgedraaid tot een hele plezierige dag voor alle deelnemers. Zijn denk ik allemaal weer wat wijzer geworden inzake het hele poetsgebeuren en we hebben vandaag weer een aantal verblufffende dingen gezien.
Man oh man wat is er toch veel mogelijk.
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 12-5-2008
|
Waarom had je niet je mooie licht blauwe polo aan Tim?
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 22-5-2008 Locatie: Maastricht
|
Het ziet eruit als een zeer geslaagde dag. En wat is dat adrie toch maar altijd druk in de weer he. Die volvo was echt verschrikkelijk voordat ie een machine over zich heen kreeg getrokken zeg!
PS: Wat zie ik toch op de motorkap van die corsa als ie buiten staat geparkeerd. Is die nou 50/50 gedaan of is dit puur de lichtinval?!
|
|
|
|
Arme Adrie, heeft zich inderdaad weer te pletter gepoetst Die Corsa 50/50 gedaan, nee hoor geen paniek, is puur de lichtinval. Van bovenaf kan je het beter zien:  Wat dacht je trouwens van die BMW van sjonne  en de Seat van zijn mams Rijden nu rond met een paar panelen mooi schoon en glimmend en de rest ziet er niet uit. 100% zekerheid dat deze per direct eea gaan bestellen, goed gedaan jongens
|
|
|
Rang: Moderator Lid sinds: 5-5-2008 Locatie: Den Haag
|
Dennis heeft ook niet stilgezeten! Die heeft zich ook flink in het zweet gewerkt. Never try to teach a pig to sing; it wastes your time and it annoys the pig.I'm not crazy. My mom had me tested.Forumregels aangepast en uitgebreid, neem de tijd om ze door te lezen.
|
|
|
|
en zelfs Tim had aardig wat zweetdruppeltjes op zijn voorhoofd staan Foto zegt ook genoeg, had er eigenlijk de titel het "uitgetelde Carclean.nl -Team" boven moeten zetten: 
|
|
|
Rang: Gast Lid sinds: 16-8-2008
|
Voor de mensen die pas komen kijken; wie is wie? Van links naar rechts: ...
|
|
|
|
Wat actie foto's   uuuhhhhh, hoe ga ik dat oplossen ???  Mooi Volvo Lak  Dochterlief die een verkorte cursus detailen geeft aan een van de deelnemers
|
|
|
|
HansA8 schreef:Voor de mensen die pas komen kijken; wie is wie? Van links naar rechts: ...  Dana Adrie Dennis Tim
|
|
|
Rang: Moderator Lid sinds: 6-4-2008 Locatie: Den Haag eo
|
Zeer geslaagde dag! Die motorkap van de blauwe BMW ziet er weer verbluffend uit zeg! Bedankt voor deze geweldige dag, wat een locatie en fantastisch georganiseerd. Verder gaan is niet zo moeilijk, weten wanneer je moet stoppen wel...Bastard of Bling! Forumregels aangepast en uitgebreid, neem de tijd om ze door te lezen.
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 26-5-2008 Locatie: Maaseik (BE)
|
Mooie foto's ,zag er gezellig uit.. Die S2000 zag er ook goed uit..!  Some people want it to happen, some wish it would happen, others make it happen...
|
|
|
|
Met wat heb je die bmw gedaan Dennis?
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 10-8-2008 Locatie: Maldegem (BE)
|
|
|
|
Rang: Moderator Lid sinds: 5-5-2008 Locatie: Den Haag
|
De Easterwood meeting is een meeting die georganiseerd wordt door A6-Red via het Autoweek forum, in de plaats: Oosterhout (=Easterwood  ) Never try to teach a pig to sing; it wastes your time and it annoys the pig.I'm not crazy. My mom had me tested.Forumregels aangepast en uitgebreid, neem de tijd om ze door te lezen.
|
|
|
|
Klopt als een zwerende vinger volg dit lijntje maar eens........ EasterwoodKan wellicht ff duren met laden want staan een beetje veel foto's op
|
|
|
Rang: Moderator Lid sinds: 2-3-2008 Locatie: Mobiel
|
Patrick schreef:Waarom had je niet je mooie licht blauwe polo aan Tim? Omdat ik die niet heb. I'm the Master of Bling!
|
|
|
|
Mijn fout dacht dat ik jou keer in licht blauwe polo had gezien hier op forum.
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 6-6-2008 Locatie: Bergschenhoek
|
Mooi overzicht van het gebeuren
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 15-6-2008 Locatie: Alblasserdam
|
Zo te zien is het iig een succes geweest! Het was ook mijn bedoeling om te komen, maar ten tijde van de meeting reed de 'meetingmisser' de Brenner over. Hopelijk gaat de volgende meeting me wel lukken. Vrienden noemen me Martin
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 16-5-2008 Locatie: Den Haag
|
DKBM schreef:Hopelijk gaat de volgende meeting me wel lukken. 13 december is alweer de volgende: Klik
|
|
|
|
Goed gezien Mocht Carclean.nl meedoen laat ik het hier wel weten.
|
|
|
|
Bedankt. Ben net terug van vakantie en had het AW-forum nog niet bekeken. Ik schrijf de datum vast op in de agenda. Vrienden noemen me Martin
|
|
|
|
Zal je ook op de lijst zetten
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 11-9-2008 Locatie: St. Annaland
|
Schitterend resultaat!
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 29-7-2008 Locatie: Emmen
|
Mooi hoor, zag er gezellig uit! Wat was er met die Volvo lak gebeurd dan?
|
|
|
|
De kap van de Volvo was ernstig mishandeld. De toplaag was zeer zwaar bekrast, echt niet normaal. Zoiets hadden we nog nooit gezien. Omdat de kap niet slechter kon, hebben we besloten ter plaatse de kap te sanden met 1500 en daarna met 2500. Later bleek dat de kap overgespoten was, waarschijnlijk met alleen blanke lak, want onder de blanke laklaag zaten hier en daar nog flink wat krassen. Keek je vanuit hoek A dan zag je niets, keek je vanuit hoek B dan zag je ze wel. Het bleek een hobby-projectje te zijn geweest van de vorige eigenaar. De rest van de auto was prima! I'm the Master of Bling!
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 17-5-2008
|
Tim schreef:Omdat de kap niet slechter kon, hebben we besloten ter plaatse de kap te sanden Wat is dat, sanden?
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 16-5-2008 Locatie: Den Haag
|
Is het heel fijn schuurpapier, zeg korrel 1500,2000, 2500, 3000 of hoger een heeeeeeel dun laagje van de lak afschuren. Tim bedoelt eigenlijk wetsanden omdat het schuurpapier nat wordt gebruikt.
|
|
|
|
Klopt, sanden = schuren wetsanden = natschuren Als je op de foto's kijkt die je de matte kap, dat komt door het nat schuren van de kap met de zeer fijne korrel. Adrie heeft vervolgens de Sandingmarks (schuurkrasjes) helemaal weer strakgepolijst. I'm the Master of Bling!
|
|
|
|
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 27-10-2008 Locatie: Harderwijk
|
Dit ziet er netjes uit! 7 maart mag onze club (www.AstraTuningClub.nl) ook in Oosterhout langskomen voor een poetsclinick Gr. Arjan www.AstraTuningClub.nl => De site voor Astra rijdend Nederland!
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 25-12-2008 Locatie: Druten
|
ziet er allemaal heel goed uit ik heb al zin in 7 maart arjan samen met ATC
|
|
|
|
7 maart gaat een drukke dag worden met vooral veel Opels Vrienden noemen me Martin
|
|
|
|
Guest
|