|
|
Rang: Lid Lid sinds: 6-7-2009 Locatie: Hoorn - NH
|
Tim schreef:Ik heb alles van hem en inmiddels even gemaild  THX voor het oppakken Tim. Kan iedereen weer opgelucht ademhalen  // >>> Volledig Stappenplan - Machinaal <<< | >>> Pads & Middel - Overzicht <<< | >>> Volledig Stappenplan - Handmatig <<< \\ . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . Life's a Bitch, cause if it was a Slut it'd be Easy . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 15-6-2008 Locatie: Alblasserdam
|
Gezien de toegenomen interesse voor Easterwood, komt Red waarschijnlijk niet alleen zakelijk ruimte tekort. Het was de laatste keer in maart al passen en meten, met tevens een aantal deelnemers buiten. Red kan er beter een detailing weekend ipv dag van maken.  Aan de andere kant: goed om de bevestiging van Marco te vernemen dat het goed gaat met de zaken! Vrienden noemen me Martin
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 26-5-2008 Locatie: Oosterhout/Barendrecht
|
DKBM De Carclean.nl -Astra-AW-Easterwood was inderdaad behoorlijk geslaagd Was inderdaad in Maart he.....jeetje lijkt wel vorige week, niet normaal meer hoor zoals dit jaar voorbij gepoetst is.
|
|
|
|
Marco, ook voor mijn gevoel is het afgelopen halfjaar voorbij gevlogen. Het weer buiten is al weer bijna gelijk als in maart. Was overigens een top dag, goed georganiseerd!  Maar als de meeting er weer is en het past in de agenda, dan ben ik uiteraard graag weer van de partij. Vergeet Silver en Red niet af en toe te wassen, anders zijn ze zometeen ingeruild zonder ze nogmaals gewassen te hebben.  Is dochterlief nog actief in het wassen / detailen? Mogelijk heb ik volgende week nog een afspraak in het Brabantse. Als het qua tijd etc etc toeter ik mogelijk wel even voorbij. Ik zie vanzelf wel of je aanwezig bent  (Goed herkenbaar aan een vuile Audi) Vrienden noemen me Martin
|
|
|
|
Inruilen van Silver en Red duurt nog wel even hoor, contractjes lopen nog respectievelijk 4 en 1,5 jaar door  en Red neem ik daarna (als ik niet weer van idee verander) over naar prive. Emotioneel gezien zeg ik, Red weg en dan een dikke BMW GT ervoor in de plaats maar financieel gezien is het ff wat slimmer om Red naar prive te halen (althans volgens mijn accountant  ) ach wie dan leeft wie dan zorgt, zijn toch wel lekkere luxe problemen. Volgende week dinsdag ben ik (als het niet veranderd) op kantoor aanwezig, rest van de week in principe foetsie. Laat maar ff weten en anders moet je de gok maar nemen, staat er een aangekoekte grijs/rode Audi voor de deur dan ben ik aanwezig
|
|
|
|
@Red, morgen zal ik hoogstwaarschijnlijk niet langskomen. Is waarschijnlijk - net als bij jou - de enige dag dat ik de hele dag op de zaak ben. Komt een andere keer wel. Vrienden noemen me Martin
|
|
|
Rang: Moderator Lid sinds: 14-5-2009 Locatie: omgeving Breda
|
Ik vermoed dat de hal nog steeds stampvol staat Volgend jaar dan maar weer?
|
|
|
|
ff een leven van teken vanuit Easterwood Situatie hier:   Zegt genoeg denk ik zo B) Idee van Soepergroever is nog niet zo verkeerd, lekker doorschuiven naar volgend jaar, nieuwe data's volgen wel ergens in Jan.
|
|
|
Rang: Moderator Lid sinds: 2-3-2008 Locatie: Mobiel
|
Ik zie het probleem niet?  I'm the Master of Bling!
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 15-11-2009 Locatie: Midden Nederland
|
Is allemaal glaswol Zet je met een paar potige kerels zo buiten Vrij is je hal Hans The best start for an answer, is someone to come up with a good question.
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 6-7-2009 Locatie: Hoorn - NH
|
RedCat schreef:Is allemaal glaswol Zet je met een paar potige kerels zo buiten Vrij is je hal  Hans Tim schreef:Ik zie het probleem niet?  Ik wel, doet me meteen denken aan die "op een morgen in het Carclean.nl -magazijn" filmpjes // >>> Volledig Stappenplan - Machinaal <<< | >>> Pads & Middel - Overzicht <<< | >>> Volledig Stappenplan - Handmatig <<< \\ . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . Life's a Bitch, cause if it was a Slut it'd be Easy . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
|
|
|
|
Tim schreef:Ik zie het probleem niet?  Ik ook niet. Mijn auto is niet zo groot, die past er makkelijk tussen Vrienden noemen me Martin
|
|
|
|
Tim schreef:Ik zie het probleem niet?  Als je nu eindelijk John ons materiaal liet bestellen voor je nieuwe pand dan kan er in ieder geval 1 auto meer naar binnen dan nu het geval is
|
|
|
Rang: Moderator Lid sinds: 14-5-2009 Locatie: omgeving Breda
|
Ik zie hier een goeie deal: iedereen die binnen wil staan, koopt een palletje. Problem solved.
|
|
|
|
Guest
|
Carclean.nl forum layout is ontworpen door FlairePowered by YAF |
YAF © 2003-2009, Yet Another Forum.NETDeze pagina is gegenereerd in 0,306 seconden.