|
|
Rang: Lid Lid sinds: 31-12-2010 Locatie: Geleen, Nederland.
|
Aangezien ik volgende maand een nieuwe bestelling ga doen. Welke van de twee de pb dressing welke ik nu gebruik en zeer tevreden over ben aangezien hij al lekker ingetrokken is. Maar nu zie ik dat er ook een pb gel is, is deze beter en/of wat is het verschil?
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 6-2-2010
|
Ik heb alleen ervaring met Bold 'N Bright. Als je de banden eerst goed schoonmaakt, werkt dat prima bij mij. Geeft ook een mooie matte finish (niet overdreven glanzend). Alfa Romeo 147 2.0 Twin Spark Business Pro - 2007
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 28-2-2011 Locatie: Oost-Vlaanderen
|
Geen ervaring met deze gel, ik gebruik de Wolfgang Black Diamond Tire Gel en ben daar zeer tevreden over. VW Passat Variant 1.9TDI 2007 - VW Polo Hatchback 1.4 16v 2006
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 31-12-2010 Locatie: Geleen, Nederland.
|
Aangezien ik zeer tevreden ben over de pb dressing wil ik het op de pb houden. Ik vroeg me alleen af wat is het verschil tussen de gel uitvoering en de dressing uitvoering.
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 15-6-2008 Locatie: Alblasserdam
|
Lijkt mij dat de gel wat langer houdt dan de dressing. Ik gebruik ook de Wolfgang en sporadisch de Pb BnB (de dressing dus) op auto's van anderen. Vergeleken met de PB lijkt de Wolfgang meer op een gel. In het begin heb ik de PB gebruikt op mijn auto, maar het effect blijft langer met de 'gelly' Wolfgang Vrienden noemen me Martin
|
|
|
|
Guest
|
Snel naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen polls aanmaken.
Je kunt hier niet stemmen op polls.
Carclean.nl forum layout is ontworpen door FlairePowered by YAF |
YAF © 2003-2009, Yet Another Forum.NETDeze pagina is gegenereerd in 0,141 seconden.