|
|
Rang: Lid Lid sinds: 30-3-2011 Locatie: Antwerpen
|
Mooie aanwinsten weer , ik zie dat jij ook de pads gebruikt die ikzelf ook heb. Die sprayfles heb ik ook mogen ontvangen deze week...... Voor mij gaat het nu ff "on hold" (mijn bestellingen) , eerst wat sparen om op reis wat op te kunnen doen. GSIII 5.9/100 km bose-edition 1.5 dci
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 28-4-2011 Locatie: Mierlo
|
Die 303 is bedoeld voor me stoffen interieur, maar dan moet ik eerst een extractor regelen icm mooi weer Ben benieuwd hoe het werkt op witte sneakers bijvoorbeeld.. Dus daarop ga ik het ook maar eens testen. Ik denk dat ik morgen nog even een keer de winkelkar meeneem, en dan ga ik eerst weer eens flink wat gebruiken voordat ik nog meer voorraad erbij neem haha
|
|
|
|
Ik kon het toch weer niet laten om nog een pakketje mee te nemen bij Carclean.nl .: 1 Monello - Foamed Wool 5.5 inch Cutting Pad 1 Lake Country - 4 inch White Spot Buff CCS Pad - Slim Line 1 Lake Country - 4 inch Orange Spot Buff CCS Pad - Slim Line 1 Lake Country - 4 inch Light Green Spot Buff Light Polishing CCS Pad - Slim Line 1 Carclean.nl - Dual Action Flexible Backing Plate - 70mm / 2,75 inch 1 Monello - SmartPads CCS 5.5 inch White Polishing Pad 1 Poorboys World - Ultra Mega Towel - Blauw - 39x39cm 1 Monello - Peluche Bianco - 45x65cm 
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 4-1-2009 Locatie: Zeist
|
Het gaat wel lekker daar in Mierlo de laatste tijd
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 25-3-2010 Locatie: Bodegraven
|
Volgens mij heeft er iemand een verslaving te pakken Tip van de maand van Smurf :
"Als je teveel met een Smurf Smurft , wordt je van zelf wel verSmurft"
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 27-10-2009 Locatie: Safe Sex
|
Ik zou dan ook wat iron X bestellen voor die motorkap
|
|
|
|
Alles gaat hier z'n gangetje.. In tijd van de winter doe ik minder gebruiken, maar meer sparen @D20VT, die kap heb ik inmiddels niet meer (gestopt met 'styling' en ook met ratlook, dus me auto wordt qua look standaard, slechts verlaagd met een ander kleur dakkie)
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 20-1-2010 Locatie: Oet Grunn!
|
Mooie aanwinsten weer! Audi Avant RS2 - Audi ur quattro 20V (nr.156) - Audi A1 1.6 TD I Ambition Proline
|
|
|
|
En weer nieuwe aanwinsten:  5x lege liter fles 1x sample Dodo Sour Power Veel detailing kwabs Gripper + 2 pads Gold Jeweling Pad WAPS applicator Rode wax applicator met handvat Carrand tire applicator 1 liter CG Speedwipe 1 liter CG Synthetic QD edit: 5 doeken staan niet op de foto zie ik (ben ik vergeten) Volgende keer beter
|
|
|
|
Nou nog maar wat foto's en meteen vertellen wat ik binnen gekregen heb. Eerst van de doeken die ik recent heb, en daarop ook nog een flesje Dodo BTBM shampoo die ik 2 dagen geleden binnengekregen heb, eveneens als een emmer met gamma seal. Die heb ik niet op de foto:  1x Uber Drying GIANT Towel.. Echt een dik droog doekie die naar mijn idee fijner werkt dan mijn twee deliriums. 1x Cobra 530 1x Cobra Gold Plush 3x CG Sasquatch Tevens vandaag een nieuwe bestelling binnen:  1x C.Pro - Ceri-Glass Kit 1x C.Pro - Fog Fight 2x Rayon 125mm (5 inch) Polishing Spot Pad 3x Rayon 75mm (3 inch) Glass Polishing Spot Pad 1x Valet Pro - Inch Round Wheel Brush Zo en dat was het weer voor even.. :D
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 4-1-2009 Locatie: Zeist
|
Leuke aanwinsten Danny, wanneer komen de volgende, je bent niet te stoppen
|
|
|
|
Morgen Dan ga ik nog wat in Belgie ophalen: 2 liter > Meguiar's Professional All Purpose Cleaner PLUS (APC) 2 liter > Meguiar's Professional Last Touch Spray Detailer 2 liter > Poorboys World Bio-Degradable All Purpose Cleaner & Degreaser
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 9-3-2011 Locatie: Belgie
|
Dit zou ik ook wel willen! Deze collectie gaat snel
|
|
|
|
Mooie aanwinsten zeg! Die Fog Fight lijkt mij een interessant product. Audi Avant RS2 - Audi ur quattro 20V (nr.156) - Audi A1 1.6 TD I Ambition Proline
|
|
|
|
Ik ben de review al aan het maken, aangezien de badkamer spiegel een ideaal punt is. Mijn conclusie is al duidelijk wat ik ga gebruiken de komende jaren!
|
|
|
|
Jij zit ook niet stil he Tip van de maand van Smurf :
|
|
|
|
Ik doe me best om stil te zitten, maar dat lukt niet altijd.
|
|
|
|
En om het af te leren maar een kleine bestelling gedaan. 2 weken geleden en afgelopen week binnen gekomen (geen foto van gemaakt): 2x - CG emmers met gamma seal 1x - Nog een Uber Giant Drying Towel Vandaag binnen: 1x - Grit Guard - Grit Guard - Rood 1x - C.Pro - Suede Microfiber - 40x40cm 2x - Poorboys Microfiber Applicator € 2,25 € 4,50 1x - Poorboys World - Deluxe Mega Towel - Koraal - 39x39cm 1x Meguiar's - Gold Class High Tech Applicator Pad - 1 stuk  Er staat nog een aardig grote bestelling te wachten, maar daar wacht ik even mee.. 
|
|
|
|
Mooie aanwinsten! De badstof applicators zijn erg fijn voor het aanbrengen van waxen e.d. Audi Avant RS2 - Audi ur quattro 20V (nr.156) - Audi A1 1.6 TD I Ambition Proline
|
|
|
|
Dankje. Ik heb er al een paar, en er is geen betere raad dan voorraad. Eigenlijk had ik alleen de Grit Guard nodig, de rest is echt om voorraad te maken voor het huidige..
|
|
|
|
Nog een kleine update voordat er weer eens een grotere gaat plaatsvinden 2,5L Enzyme Odour Eater (gedeeld met een vriend van me) CG Stripper Scent Megs fles, met een foam spuitkop. Glass Leveling Discs, als voorraad 
|
|
|
|
Mooie aanwinsten weer! Audi Avant RS2 - Audi ur quattro 20V (nr.156) - Audi A1 1.6 TD I Ambition Proline
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 9-5-2010 Locatie: Salland
|
Dominic schreef:Dit zou ik ook wel willen! Deze collectie gaat snel Wellicht over het hoofd gezien maar heb je een link naar de webshop kan het zelf namelijk niet vinden in de shop
|
|
|
|
Idd over het hoofd gezien. Deze heb ik niet bij Carclean.nl gekocht, maar overgenomen van een mede forum lid. Ding was echt heel goedkoop, maar het werkt echt super fijn door dat handvat. Slijtage is niet aan de orde, aangezien ik er alleen wax mee aan breng. Daarnaast kan deze tegen het wasmachine.
|
|
|
|
Wat spulletjes van Ivo overgenomen..  Litertje IPA (BIG thanks nog hiervoor!) Mothers Showtime Mothers Reflection Tire Care Mothers Tire Shine Dodo Blue Velvet Vandaag meteen de Reflection en Blue Velvet op een auto geprobeerd... Me = happy!
|
|
|
|
En nu een grotere bestelling binnen van Carclean.nl   1x Monello - Raffini Mezzo Polish - 1000ml - Cut 3.5/5 Gloss 3/5 1x Monello - Raffini Finale Finishing Polish - 1000ml - Cut 2/5 Gloss 5/5 1x Meguiar's Professional - Mirror Glaze M105 Ultra-Cut Compound - 237ml 2x Auto Finesse - Citrus Power Bug and Grime Remover - 1000ml 1x Auto Finesse - Revive Trim Dressing - 250ml 1x Auto Finesse - Imperial Wheel Cleaner - 500ml 1x C.Pro - Suede Microfiber - 40x40cm 1x Gliptone - Liquid Leather Protection Conditioner - 250ml 1x Gliptone - Liquid Leather Gentle Cleaner - 250ml 1x Poorboys World - EXP Pure Sealant - 473ml 1x Dodo Juice - Banana Armour wax panel pot - 30ml 1x Dodo Juice - Mint Merkin - Microfibre Window Cloth
|
|
|
|
Jij bent ook lekker bezig daar Tip van de maand van Smurf :
|
|
|
|
Dankje Smurf, jij was ook al lekker bezig zag ik al. Hier is het een beetje aanvullen en weer eens wat anders proberen.. Er staat nu toch een ander apparaat op de planning, en die hoop ik nog voor de grote vakantie binnen te hebben
|
|
|
|
Kon ook niet laten om een bestelling de deur uit te doen Tip van de maand van Smurf :
|
|
|
|
Dat klinkt herkenbaar haha
|
|
|
|
Mooie aanwinsten  Moet ook maar eens wat spulletjes van Auto Finesse bestellen Audi Avant RS2 - Audi ur quattro 20V (nr.156) - Audi A1 1.6 TD I Ambition Proline
|
|
|
|
Dankje. Zeker met die Auto Finesse actie is het erg aantrekkelijk om er wat van te kopen
|
|
|
|
Ach, aangezien we binnenkort weer helemaal los gaan met het detailen, ben ik alvast begonnen met een paar inkopen doen De Auto Finesse actie kon ik uiteraard niet missen...  3x Meguiar's Professional - Mirror Glaze Dispenser Bottle - 355ml (leeg) 1x Mothers Wax - Fender Well Brush 1x Monello - SmartPads CCS 5.5 inch Black Finishing Pad 1x Meguiar's Professional - Standaard Sprayer 1x Carclean.nl - Polishing Pad Rejuvenator 2-pack 1x Carclean.nl - Chemical Resistant Sprayer 1x Auto Finesse - Rejuvenate Pre Wax Cleanser - 250ml 1x Auto Finesse - Tripple All in One Polish - 500ml 1x Auto Finesse - Citrus Power Bug and Grime Remover - 1000ml 1x C.Pro - PERL Coat - 50ml
|
|
|
|
Guest
|