|
|
Rang: Lid Lid sinds: 28-2-2011 Locatie: Oost-Vlaanderen
|
Zou vandaag na het wassen en tijdens het curen van de wax even de uitlaat willen aanpakken. Deze is dus nog nooit aangepakt, auto is 4 jaar dus de dubbele uitlaat ziet er vrij vies uit. Is er een bepaald stappenplan om daaraan te beginnen? Van polijstmiddel heb ik enkel de Paint Cleaner van Meg's en de Prof Polish van PB, kan ik dit daar voor gebruiken ? En eerst reinigen met APC of gewoon met een sopje ? Ik hoor het graag! VW Passat Variant 1.9TDI 2007 - VW Polo Hatchback 1.4 16v 2006
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 15-11-2009 Locatie: Midden Nederland
|
Beschrijving van het materiaal (foto) zou wel helpen. Begin op chrome met een fijn of middelgrof polijstmiddel Zelf maak ik de Commandaant op met dit soort klussen Die staat stijf van het oplosmiddel / cleaners Op RVS wat meer oppassen, maar dat wordt als materiaal minder vaak gebruikt voor de eindstukken. Hans The best start for an answer, is someone to come up with a good question.
|
|
|
|
Het gaat om deze  VW Passat Variant 1.9TDI 2007 - VW Polo Hatchback 1.4 16v 2006
|
|
|
Rang: Moderator Lid sinds: 5-5-2008 Locatie: Den Haag
|
Dat lijkt mij gewoon een standaard stalen uitlaat, geen chroom of rvs. Enige wat je daarmee kunt doen is een beetje schoonmaken en dan eventueel met fijne staalwol behandelen. Never try to teach a pig to sing; it wastes your time and it annoys the pig.I'm not crazy. My mom had me tested.Forumregels aangepast en uitgebreid, neem de tijd om ze door te lezen.
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 2-11-2010 Locatie: Emmen (Drenthe)
|
wat stimpy zegt , gewoon een stalen uitlaat. als je het op poets (met staal wol) blijft het wel even netjes maar roest het gewoon weer net als nu.
je zou evt van die chromen sier stukjes er op kunnen maken ? dat lijkt 10x netter al zeg ik het zelf.
mvg Franz
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 20-1-2010 Locatie: Oet Grunn!
|
Zijn inderdaad gewoon stalen pijpjes van de 1.9 TDI, de 2.0 TDI heeft opschuifstukjes waardoor deze dikker lijken. Je zou het kunnen proberen met een oude doek en Prof.Polish van PB. Mischien haalt het wat uit! Audi Avant RS2 - Audi ur quattro 20V (nr.156) - Audi A1 1.6 TD I Ambition Proline
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 16-5-2008 Locatie: Den Haag
|
En anders gewoon zwart of zilver spuiten
|
|
|
|
Met welk product spuit ik dit best, of best overlaten aan de spuiter ? VW Passat Variant 1.9TDI 2007 - VW Polo Hatchback 1.4 16v 2006
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 3-9-2009 Locatie: Over den IJssel
|
Motip werk prima. Wel die hittebestendige nemen. --Fabia Greenline & VW Kever 1200 --
***Glanz oder gar nicht!***
|
|
|
Rang: Moderator Lid sinds: 5-5-2008 Locatie: Den Haag
|
Hammerite hittebestendig Never try to teach a pig to sing; it wastes your time and it annoys the pig.I'm not crazy. My mom had me tested.Forumregels aangepast en uitgebreid, neem de tijd om ze door te lezen.
|
|
|
|
Guest
|
Carclean.nl forum layout is ontworpen door FlairePowered by YAF |
YAF © 2003-2009, Yet Another Forum.NETDeze pagina is gegenereerd in 0,354 seconden.