|
|
Rang: Lid Lid sinds: 26-8-2010 Locatie: oost souburg
|
Heb je de Blacklight Gelayered?????ps blacklight is geen glaze VAG rules
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 13-9-2010 Locatie: Baal
|
hoe bedoel je ?
Ik dahct eerst Black Hole te gebruiken en vervolgens BlackLight erbovenop, maar toen las ik dat BlackLight een glaze is, net zoals Black Hole ; ben ik verkeerd ?
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 10-10-2010 Locatie: almere
|
Chemical Guys zegt van dit produkt dat het een glaze is Sommigen scharen 'm ook onder sealant Er staat ook bij Hybrid Radiant Finish. Dan zou het geen glaze kunnen zijn, omdat je met een glaze normaal gesproken niet finished (kan wel maar na 1 regenbui ben je het kwijt k'Heb zooooo'n hekel aan bumperklevers, vooral als ze vóór me rijden
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 26-8-2010 Locatie: oost souburg
|
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 24-7-2008 Locatie: hamont (BE)
|
freddyevo2 schreef:Chemical Guys zegt van dit produkt dat het een glaze is Sommigen scharen 'm ook onder sealant Er staat ook bij Hybrid Radiant Finish. Dan zou het geen glaze kunnen zijn, omdat je met een glaze normaal gesproken niet finished (kan wel maar na 1 regenbui ben je het kwijt black light is geen glaze, het is een lsp. Dus een last step product. Het versterkt de glans en laat een beschermende sealant laag achter. Good, better, best. Never let it rest. 'Til your good is better and your better is best.
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 13-9-2010 Locatie: Baal
|
dus dan had ik beter eerst toch Black Hole aangebracht ? Ik heb bovenop de BlackLight Natty's Paste Wax (blue) aangebracht, dus dat zal wel geen probleem vormen  ?!
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 24-7-2008 Locatie: hamont (BE)
|
Nee, dat kan. Maar je kan beter gewoon black hole en dan natty's aanbrengen. De blacklight hoeft daar niet tussen. Good, better, best. Never let it rest. 'Til your good is better and your better is best.
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 10-10-2010 Locatie: almere
|
Wat helemaal SUPER! schijnt te zijn is: 2 lagen CG BlackLight en dan aftoppen met CG V7 Hybrid Spray Sealant. Ga ik waarschijnlijk eens proberen op m'n Lancia Delta Integrale. Loont het nog de moeite om dit af te toppen met DJ SN Hybrid, of gaat dan het effect weer verloren? k'Heb zooooo'n hekel aan bumperklevers, vooral als ze vóór me rijden
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 28-11-2009 Locatie: Elsloo
|
2 lagen lsp, 1 laag sealant en 1 laag wax? Tja... kan..... A.k.a Ralf "A new wax layer (or layers) every 3 months is the detailing equivalent of wearing fresh undies every day. And as anyone's mother will tell them, that's really quite essential."
Don, Dodo Juice
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 13-9-2010 Locatie: Dieren
|
hoeven jullie in Belgie geen "B" te voeren achter op de auto? En hoe maak je een motorruimte schoon.... lekker insoppen met APC, afspuiten en met de trimrestorer erover? As you ramble through live, whatever be your goal, keep your eye on the donut, not on the hole.
|
|
|
|
Guest
|
Carclean.nl forum layout is ontworpen door FlairePowered by YAF |
YAF © 2003-2009, Yet Another Forum.NETDeze pagina is gegenereerd in 0,235 seconden.