Naar Carclean.nl
Welkom gast! Zoeken | Nieuwe berichten sinds | Inloggen | Registreren

2 Pagina's <12
Beste keuze bandenzwart Opties
zuidwest10
#34 Gepost : donderdag 5 mei 2011 23:04:25
Rang: Lid

Effe een uppie.....Gloss-It-TRV heerlijk en een mooie look too
VAG rules
DKBM
#35 Gepost : vrijdag 6 mei 2011 13:13:21

Hulpvaardig brons: Regelmatig hulpvaardig

Hierbij een inmiddels die hard WG tyre gel gebruiker (al was het maar omdat de fles na 2 jaar nog steeds niet leeg is). De banden hebben vorig weekend een nieuw laagje gehad. Met recht een matsatijnen glans. Op de foto lijken de banden overigens grijzer en lichter dan in werkelijkheid, maar dat ligt aan mijn camera. Duidelijk verschil is wel te zien bij de achterband tussen de wang en het loopvlak.

Ik heb ook de bold n bright dressing in de collectie maar geef de voorkeur aan de wolfgang.
Vrienden noemen me Martin
jim
#36 Gepost : vrijdag 6 mei 2011 15:04:19
Detailer brons: Plaats regelmatig details.Review brons: Heeft goede reviews geschreven.

Ik ben zelf al lang een overtuigde gebruiker van de Wolfgang tire gel great

De Migliore bella lustra tire glaze vond ik trouwens ook een echte topper, gewoon omdat die de meest natuurlijk looks gaf zonder ook maar iets te glimmen of er vettig uit te zien.
Maar helaas is die niet meer te verkrijgen bij Carclean.nl , en het is niet dat ik maandelijks uit de UK bestel dus moet ik maar wat afwachten.

Ik haat overigens bandendressings die glimmen of er vettig uitzien.
Als ik show-offs zie bij veel mensen waar de banden bijna evenhard glimmen als de lak van de wagen, dat vind ik echt verschrikkelijk.
Jacco89
#37 Gepost : vrijdag 6 mei 2011 15:11:09

Kwestie van smaak denk ik, ik vind het altijd wel mooi als mn bandjes een beetje glimmen nadat ik een middagje bezig ben geweest
mk-us
#38 Gepost : vrijdag 6 mei 2011 16:30:32
Hulpvaardig goud: Het toppunt van hulpvaardigheid!Detailer brons: Plaats regelmatig details.

Nadeel aan dit soort topics is"zoveel mensen, zoveel wensen".
Er staat volop materiaal met foto's en al om al het kaf van het koren te scheiden voor wat betreft de looks, als je dat hebt doorgespit kan je verder kijken.
Net als bij shampoo en wax is het zo dat de ene zweert bij merkje dit en de ander bij merkje dat

Ik denk dat een TS er beter aan doet om zelf na te gaan wat hij of zij al op voorhand prefereert qua looks en wellicht ook al aan diens eigen kunde;
ben je een kliedereen die altijd teveel gebruikt dan denk ik dat een vloeibare minder geschikt zal zijn dan bv een gel of een spray.

Zaken zoals standtijd van het middel kan wel interessant zijn als je iets wilt wat lang moet blijven zitten
( of niet als je toch zegt:"mwah, volgende week was ik 'm toch weer en pak ik de bandjes ook meteen mee" )

Qua merk valt er niet veel te zeggen, denk dat door de automatische schifting van zaken zoals hierboven je niet veel mogelijkheden gaat overhouden

Maar goed, dit is zoals ik het nu eventjes bekijk ( en geld voor meerdere zaken en dus niet specifiek voor een bandenzwartmaker )

// >>> Volledig Stappenplan - Machinaal <<< | >>> Pads & Middel - Overzicht <<< | >>> Volledig Stappenplan - Handmatig <<< \\

. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . Life's a Bitch, cause if it was a Slut it'd be Easy . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
Ghia
#39 Gepost : zaterdag 7 mei 2011 16:44:25

De Wolfgang is besteld hehe! Ben benieuwd geniet
RogierV12
#40 Gepost : maandag 13 juni 2011 17:01:44

15 minutes of fame: Is met detailing op tv geweestHulpvaardig zilver: Zeer regelmatig behulpzaam.

Ik ben nog steeds aan het twijfelen tussen PERL coat en Wolfgang Black Diamond Tire Gel, ohhhhh welke moet ik nou nemen ik kom er niet uit hoor
----------------------------------BMW7ForumBMW7Club-------------------------------
Stofke
#41 Gepost : maandag 13 juni 2011 17:17:41
Hulpvaardig brons: Regelmatig hulpvaardig

Heb ze alle 2 getest en zou gaan voor de Wolfgang
VW Passat Variant 1.9TDI 2007 - VW Polo Hatchback 1.4 16v 2006
RogierV12
#42 Gepost : maandag 13 juni 2011 17:29:32

15 minutes of fame: Is met detailing op tv geweestHulpvaardig zilver: Zeer regelmatig behulpzaam.

Dank u!

Ik ben blij dat m'n meg's hot shine tire spray bijna op is......
Dat was niks voor mij dat spul
----------------------------------BMW7ForumBMW7Club-------------------------------
NHke
#43 Gepost : maandag 13 juni 2011 18:29:37

RogierV12 schreef:
Dank u!

Ik ben blij dat m'n meg's hot shine tire spray bijna op is......
Dat was niks voor mij dat spul

Inderdaad, ga voor de wolfgang.. De Perl maakt de banden ook wel mooi zwart, maar blijft toch iets vettiger als de wolfgang.
Jimmie
#44 Gepost : woensdag 15 juni 2011 14:08:42

Ik gebruik zelf de WheelWax Extreme Black.

Kan het moeilijk vergelijken (heb niet echt een referentie), maar het resultaat ziet er hetzelfde uit als die van Mother's BD (diepzwart met lichte glans).

Scheelt toch weer 6,- Euro in de knip geniet
emiel10
#45 Gepost : woensdag 15 juni 2011 15:57:04

Hier erg fan van de PERL, voor mij niks anders meer, 1:1 verdunnen en super resultaat, niet te grimmend, en ook niet vet als je het mij vraagt;

Joosie200
#46 Gepost : woensdag 15 juni 2011 18:47:45

Het mag er misschien wel helemaal niet voor bedoeld zijn, maar mijn persoonlijke ervaring is dat Poorboys Trim Restorer ook prima werkt weg Was eens een keer bezig de auto na te lopen met Trim Restorer waarbij ik uit nieuwsgierigheid na APC op de banden Trim Restorer op de banden aanbracht met een Mothers pad. En het trekt echt in de band, blijft er niet op liggen. Sterker nog: ik vind Trim Restorer beter functioneren bij de banden dan bij waar het voor bedoeld is: de ongespoten kunstofdelen ergo trims. Whistle
cooter
#47 Gepost : woensdag 15 juni 2011 20:07:04

En bij mij een omgekeerde ervaring: Mothers reflections werkt fantastisch en lang op harde kunstof delen.
Gebruikers aanwezig in dit topic
Guest
2 Pagina's <12
Snel naar forum  
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen polls aanmaken.
Je kunt hier niet stemmen op polls.

Carclean.nl forum layout is ontworpen door Flaire