|
|
Rang: Lid Lid sinds: 27-2-2011 Locatie: Uut Ol' Eel
|
De groupbuy is voorbij BELANGRIJKOmdat er met sommige producten problemen zijn met de coating die word aangetast hier een lijstje wat wel en wat niet kan: Wat kan wel: (uitgezonderd van polijst middelen, deze kunnen allemaal) Water Ipa 1:1 C.Pro PERL coat Meguiar's Glass Cleaner Concentrate Meguiar's Last Touch Meguiar's Gold class shampoo Poorboy's World Spray & Wipe Poorboy's World SS&S Poorboy's World Trim Restorer Poorboy's World Natural Look Dodo Juice Born to be Mild Wat kan niet: (alleen producten die problemen veroorzaken zonder dat ze in een bloedhete auto liggen, dit sowieso nooit doen!) Autobrite Magifoam Meguiar's Super Degreaser Poorboy's World APC 1:2 Poorboy's World Bugsquash 1:1 Scholl Concepts Fanboy
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 25-3-2010 Locatie: Bodegraven
|
Oewwwww , ziet er goed uit. Maar niet een beetje te vlug achter de vorige aan???? En voor wanneer moeten de bestellingen binnen zijn? Tip van de maand van Smurf :
"Als je teveel met een Smurf Smurft , wordt je van zelf wel verSmurft"
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 12-3-2011 Locatie: Breda
|
Goed initiatief weer, ik ga er over nadenken. Wanneer heb ik nou eens tijd voor mijn (auto) vrouw......en het zoeken naar een garage met stroom wil ook niet echt lukken, hmm.
|
|
|
|
@RST-Smurf Geen idee, was nog niet lid van het forum toen de vorige groupbuy van flessen er was denk ik Ik wil eerst even weten hoeveel belangstelling er voor is voor ik er een einddatum aan prik wanneer de bestellingen binnen moeten zijn, dus is nog even afwachten EDIT: zie net dat jij je flessen van de vorige net in huis hebt dus is vrij snel weer ja Scholl Concepts Fanboy
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 28-4-2011 Locatie: Heinkenszand
|
Ik vind het wel interessant! Ik was ook nog niet lid tijdens de vorige group buy dus ik heb wel interesse in een paar potjes en wat sprayers.
|
|
|
|
Heb het er net nog even bijgezet, de sprayer is niet chemical resistant! Scholl Concepts Fanboy
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 25-3-2010 Locatie: Bodegraven
|
Maar blijft wel interresant dit Tip van de maand van Smurf :
"Als je teveel met een Smurf Smurft , wordt je van zelf wel verSmurft"
|
|
|
|
ben ik helemaal met je eens Scholl Concepts Fanboy
|
|
|
|
Even als voorbeeld: Dit is hoe het eruit kan zien met labels  Scholl Concepts Fanboy
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 1-11-2009 Locatie: Boechout/Antwerpen
|
mooi Wel opletten dat ze niet vallen; want dan heb je een deuk Groetjes, Wim
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 26-2-2011 Locatie: Lemmer
|
Die zien er wel heel gaaf uit met die logo's erop. ~Ben benieuwd hoe dat is gedaan zodat in het logo ook doorzichtig is. Jammer dat er geen 500ml flessen zijn. Maar ja ik heb al genoeg kunststof flessen gekocht.
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 11-8-2010 Locatie: Almere
|
Wow, mooie flessen! Heb ook meegedaan met de laatste groupbuy maar deze sla ik ook zeker niet over. Mooi initiatief!
|
|
|
|
nico111 schreef:Die zien er wel heel gaaf uit met die logo's erop. ~Ben benieuwd hoe dat is gedaan zodat in het logo ook doorzichtig is. Ben al aan het uitzoeken hoe Scholl Concepts Fanboy
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 22-4-2010 Locatie: Capelle aan den IJssel
|
nico111 schreef:Die zien er wel heel gaaf uit met die logo's erop. ~Ben benieuwd hoe dat is gedaan zodat in het logo ook doorzichtig is. Hier ben ik ook nieuwsgierig naar geworden..... Greetz Rob aka Vadebo
|
|
|
|
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 15-2-2011 Locatie: Lelystad
|
ja ik doe mee. Voor mij geen mega bestelling maar 3 van die 300 ml flesjes met sprayer en 2 van 1000 ml vind ik wel wat. Ik hou het in de gaten hier! Die op de foto, zijn dat de 1000 ml flessen? Nu Fiat Punto 1.2 16v Sporting Ex Peugeot 306 XS 1.6, Ex VW Polo Coupe 1.0, Ex Kia Pride, Ex Ford Mondeo 2.0, Ex VW polo Coupe 1.3 Ex Opel Corsa 1.5 TD, Ex Peugeot 106 Diesel, Ex Peugeot 106 Sport 1.1, Ex Alfa Romeo 156 1.9 JTD
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 20-5-2009 Locatie: Steenhuffel (België)
|
Hier heb ik wel interesse in hoor. Dit hou ik in het oog. Live your life,Don't let life live yours! Alles is begonnen met een hobby,nu ben ik VERSLAAFD!
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 12-3-2011 Locatie: Breda
|
Nou Wouter, zeg maar hoe we kunnen bestellen. Wanneer heb ik nou eens tijd voor mijn (auto) vrouw......en het zoeken naar een garage met stroom wil ook niet echt lukken, hmm.
|
|
|
|
Ga er morgen even de tijd voor nemen om alles met het bestellen klaar te maken, lijstje met namen en producten etc. Ga zo bed in want morgen weer om 6 uur op voor werk @Kawouter Hier kan je de grote van de flessen zien grootste zijn de 1000 ML gevolgd voor de 300 ML en 200 ML  Scholl Concepts Fanboy
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 20-1-2010 Locatie: Oet Grunn!
|
Mooi initiatief Wouter! Maar heb net van de vorige groupbuy een hele set sprayers gekocht! Maar deze zijn wel erg mooi om te zien! Succes met het opzetten en afhandelen van de groupbuy. Audi Avant RS2 - Audi ur quattro 20V (nr.156) - Audi A1 1.6 TD I Ambition Proline
|
|
|
|
Thnx. Ziet er erg nice uit. Passen de sprayers ook op de 1 liter flessen? Nu Fiat Punto 1.2 16v Sporting Ex Peugeot 306 XS 1.6, Ex VW Polo Coupe 1.0, Ex Kia Pride, Ex Ford Mondeo 2.0, Ex VW polo Coupe 1.3 Ex Opel Corsa 1.5 TD, Ex Peugeot 106 Diesel, Ex Peugeot 106 Sport 1.1, Ex Alfa Romeo 156 1.9 JTD
|
|
|
|
Bedankt Gideon @Kawouter die sprayers helaas niet, alleen die pompjes. Die kosten voor de 28mm aansluiting €0.46 ga het nog even veranderen in de post Scholl Concepts Fanboy
|
|
|
|
Thnx. Maar ik ga er even vanuit dat 28mm een hele standaard maat is en ik zelf mooie sprayers kan zoeken. Nu Fiat Punto 1.2 16v Sporting Ex Peugeot 306 XS 1.6, Ex VW Polo Coupe 1.0, Ex Kia Pride, Ex Ford Mondeo 2.0, Ex VW polo Coupe 1.3 Ex Opel Corsa 1.5 TD, Ex Peugeot 106 Diesel, Ex Peugeot 106 Sport 1.1, Ex Alfa Romeo 156 1.9 JTD
|
|
|
|
jep  28mm is de standaard maat, daar passen de chemical resistant sprayers etc. allemaal op Scholl Concepts Fanboy
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 11-11-2010 Locatie: Noord-Holland
|
Zouden deze flessen ook passen op de HD Foamlans? Er zit nu een plastic fles op. Voorwielaandrijving????? Ik loop toch ook niet op mijn handen.
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 21-9-2010 Locatie: Maasbree
|
hier ga ik zeker aan mee doen, ff kijken wat ik nodig heb.. edit, passen hier ook spray koppen op die wel chemical resistance zijn?? Dit zodat er ook apc ed inkan, wat ik toch voornamelijk in zulke flessen heb
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 10-6-2009 Locatie: Haarlemmermeer
|
En ik doe ook mee. Fix It! The Scratch Has Met Its Match by Billy Mays (R.I.P.) K L I K K E R D E K L I KI am the King of bling!
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 21-5-2008 Locatie: Doetinchem
|
Het zijn mooie flessen, zonder meer.. Maar ben ik nou de enige die de sprayers in het niet vind vallen t.o.v. de flessen. In mijn ogen heb je dan een prachtige fles, maar zo'n cheap ass uitziende sprayer
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 6-9-2009 Locatie: Omg. Deurne (NL)
|
Eens met Quincy... plus je ziet niet hoeveel er nog.in je flesje zit... New detailing project: Silver Beetle Highline (SOLD!) "Gek zijn doet geen pijn" - rodders
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 21-5-2008 Locatie: Divers....
|
Eerlijk is eerlijk,.het ziet er sjiek uit. Maar blijf toch bij mijn meq's flessen denk ik,
|
|
|
|
De chemical resistant sprayers passen alleen op de 1000 ml flessen, ga vanmiddag als ik thuis ben van werk even op zoek naar mooiere sprayers voor op de kleinere flessen Scholl Concepts Fanboy
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 28-11-2009 Locatie: Elsloo
|
Ik wil ze , ik wil ze, ik wil ze! A.k.a Ralf "A new wax layer (or layers) every 3 months is the detailing equivalent of wearing fresh undies every day. And as anyone's mother will tell them, that's really quite essential."
Don, Dodo Juice
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 22-2-2011 Locatie: Utrecht
|
Erg mooi!  Ik heb interesse! Maar de beschermlaag aan de binnenkant van de flessen, hoe sterk is deze? Sterk genoeg voor producten als IPA, PB R&S, Wheelbrightner, Iron X, ... Als je doet wat je deed, dan krijg je wat je kreeg... It's better to have than to hope...
|
|
|
|
Guest
|