|
|
Rang: Lid Lid sinds: 11-11-2010 Locatie: Noord-Holland
|
Wouter B schreef:Ik heb ook alleen problemen gehad met heel sterke mengverhoudingen vreemd genoeg. De PB APC met 1:2 is te sterk maar 1:4 staat nog steeds in het flesje net als de 1:10 & 1:20. Ik hoop binnenkort duidelijkheid te krijgen, heb al gezegd dat ik op de een of andere manier de centen terug wil hebben voor de flesjes die kapot zijn of nieuwe flesjes kosteloos toegestuurd krijgen.
Als iedereen die kapotte flesjes heeft staan mij een PM wil sturen MET daarbij een foto van het flesje kan ik even het totaal aan ze doorgeven. Ik heb nog geen problemen omdat ik de fles nog niet gevuld heb met magifoam. Na wat ik hier lees durf ik dat ook niet meer. Wacht even verdere berichten af. Voorwielaandrijving????? Ik loop toch ook niet op mijn handen.
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 28-4-2011 Locatie: Friesland
|
Hier gaat het ook niet goed met de flesjes:
Kijk helemaal uit met het in een warme auto laten liggen!
Meq apc 1:4 coating weg gevreten en de fles staat vol druk Meq Super 1:4 degreaser is ontploft in mn auto! Gelukkig zat er een tasje om. Pb bug squash 1:3 coating weg gevreten
Wat wil wel: water meq last touch perl coat Ipa 1:1 Meq Glas clenaner 1:10
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 27-2-2011 Locatie: Uut Ol' Eel
|
Ontploft Is de kop eraf geknald of het alu gescheurd? Begint nu wel een schuldgevoel aan me te knagen ondanks dat ik dit niet had kunnen voorzien Heb nogmaals gekeken over of de coating wel resistent zou zijn en overal word gezegd van wel: Voorbeeldje KLIKDe coating word zelfs gebruikt door oliemaatschappijen voor de binnenkant van alle leidingen maar tegen een simpele APC is het weer niet opgewassen Ik zal in m'n beginpost een lijstje maken wat wel en wat niet kan.Scholl Concepts Fanboy
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 26-1-2011 Locatie: Roermond
|
Hier ook een flesje apc 1:4 dat flink onder druk staat. Uit voorzorg dus maar uit de auto gehaald. Het is jammer dat dit gebeurd maar jij kunt er absoluut niks aan doen Wouter!
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 28-4-2011 Locatie: Friesland
|
Doordat het een reactie aangaat begint het te bruisen. Als je hem dan ook nog in een auto hebt liggen die in zon staat dan knalt de sprayer kapot en zit alles onder die rode super degraeser meuk. Die andere flesjes stonden ook heel erg op druk toen ik de sprayer eraf draaide. Ik had het zo mooi voor mekaar in een mooi Meguiar's auto tasje haha. Maar ja shit happens.
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 28-4-2011 Locatie: Heinkenszand
|
wel raar, dingen als IPA 50% gaan prima!
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 9-3-2011 Locatie: Belgie
|
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 27-2-2011 Locatie: Uut Ol' Eel
|
Heb even een voorlopig lijstje gezet in de begin post, word aangevuld naarmate er meer bekend word. Scholl Concepts Fanboy
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 10-10-2010 Locatie: almere
|
Misschien interessant om te lezen: KLIK HIERGeeft aan dat de echt noodzakelijke coating echt goed moet zijn om problemen zoals nu te voorkomen k'Heb zooooo'n hekel aan bumperklevers, vooral als ze vóór me rijden
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 11-5-2010 Locatie: BE Limburg
|
Ik vind het wel wat raar dat de 'luxe' alu flesjes gebruikt worden voor APC. Ik doe er detailerspray, glascleaner, shampoo, lube, RM,... enzo in. Tot nu niks ontploft in mijn vitrine. BMW 118 d: Freude am fahren
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 6-7-2009 Locatie: Hoorn - NH
|
Toch niet zo vreemd, kan me er bij voorstellen dat ivm de kleinere versie dan een bv 500ml spraygeval, je alles in 1 lijnt wilt hebben. Ontploffen zal het niet zo snel maar beetje sneu als je een flesje pakt waar iets inzit wat dus wel de binnenkant aantast, je het uit de vitrinekast wilt pakken, er een deuk in duwt en he gehele vitrinekast onder de bende zit  Hier maar op safe gespeelt en de ali chemical er maar niet ingedaan .... better be safe then sorry // >>> Volledig Stappenplan - Machinaal <<< | >>> Pads & Middel - Overzicht <<< | >>> Volledig Stappenplan - Handmatig <<< \\ . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . Life's a Bitch, cause if it was a Slut it'd be Easy . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 31-12-2010 Locatie: Geleen, Nederland.
|
PB apc niet ontploft maar wel sissend geluid en een vulkaan toen ik hem openmaakte, dus geen goed idee om hem hierin te bewaren/op te slaan. Dus na gebruik omspoelen, wat me wel opviel dat er harde stukken uitkwamen met uitspoelen leek wel gekristalliseerde apc. Dus droog bewaren en dan apc en dan omspoelen is geen probleem Of gebruiken voor andere vloeistoffen.
|
|
|
|
Guest
|
Carclean.nl forum layout is ontworpen door FlairePowered by YAF |
YAF © 2003-2009, Yet Another Forum.NETDeze pagina is gegenereerd in 0,337 seconden.