|
|
Rang: Lid Lid sinds: 27-2-2011 Locatie: Uut Ol' Eel
|
Ben ik ook wel benieuwd naar haha. Leuke is ook nog dat het postkantoor in het dorp is en dus vrij klein, staat altijd maar 1 kar voor pakketjes dus ze gaan er wel 3 nodig hebben die dag Scholl Concepts Fanboy
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 26-1-2011 Locatie: Roermond
|
Weet je al wanneer je gaat verzenden Wouter?
|
|
|
|
ga proberen maandag alles op de post te doen! Ben nu nog het een en ander aan het uitzoeken voor het verzenden, DHL kan wellicht ook nog omdat ze bestellingen bij huis ophalen. Als dit uit kan heeft dat mijn voorkeur natuurlijk. Zo niet word het TNT. Scholl Concepts Fanboy
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 26-1-2011 Locatie: Roermond
|
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 19-7-2010 Locatie: Hilversum
|
Dus dinsdag of woensdag heb ik de flesjes! ---------------------------------- BMW7Forum BMW7Club-------------------------------
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 31-12-2010 Locatie: Geleen, Nederland.
|
Als die maar niet wegloopt als die al die doosjes ziet
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 11-11-2010 Locatie: Noord-Holland
|
Wouter B schreef:ga proberen maandag alles op de post te doen!
Ben nu nog het een en ander aan het uitzoeken voor het verzenden, DHL kan wellicht ook nog omdat ze bestellingen bij huis ophalen. Als dit uit kan heeft dat mijn voorkeur natuurlijk. Zo niet word het TNT. Er zijn nog wel meer alternatieven. Zo is Packs.nu ook niet duur. Bij DHL is de handling iet wat ruwer. Houdt daar rekening mee met het verpakken. Colli zit daar in grote stalen boxen van 2 meter hoog. Als jouw pakje daar onderop zit……….. Voorwielaandrijving????? Ik loop toch ook niet op mijn handen.
|
|
|
|
Ik ken packs.nu persoonlijk niet, heb je er wel ervaring mee? Vind het een beetje een risico om ergens 25 pakketten te dumpen terwijl ik totaal geen ervaring met het bedrijf heb. Scholl Concepts Fanboy
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 8-5-2011 Locatie: Omgeving Rotterdam
|
Denk dat het postkantoor het makkelijkst is. Wanneer er dan een pakje voor de tweede keer niet kan afgeleverd worden, dan kan je het daarna tenminste eenvoudig en dichtbij zelf ophalen. Bij andere verzendbedrijven is dat weer moeilijker. Mvg Frans
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 11-11-2010 Locatie: Noord-Holland
|
Wouter B schreef:Ik ken packs.nu persoonlijk niet, heb je er wel ervaring mee? Vind het een beetje een risico om ergens 25 pakketten te dumpen terwijl ik totaal geen ervaring met het bedrijf heb. Packs is een samenwerkings verband van ZZP'ers Als je voor zekerheid wilt gaan zou ik gewoon TNT nemen. Voorwielaandrijving????? Ik loop toch ook niet op mijn handen.
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 29-6-2010 Locatie: Twente
|
Frans schreef:Denk dat het postkantoor het makkelijkst is. Wanneer er dan een pakje voor de tweede keer niet kan afgeleverd worden, dan kan je het daarna tenminste eenvoudig en dichtbij zelf ophalen. Bij andere verzendbedrijven is dat weer moeilijker. Mee eens..  Saab 900 Classic Full Pressure Turbo 1993 & VW Polo 1.4 Highline 2002
|
|
|
|
daar zit wel wat in ja, denk dat het dan gewoo tnt word. Scholl Concepts Fanboy
|
|
|
|
Bij de post gaan ze ook veel netter met de pakjes om dan bij bijv. een DHL, ik weet dit uit ervaring want heb voor beide bedrijven vrachten vervoerd. ---------------------------------- BMW7Forum BMW7Club-------------------------------
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 10-3-2011 Locatie: noord holland
|
 zijn ze al onder weg heeft geen haast maar wil ze graag hebben "UNDERSTEER" is when you hit the fence with the front of the car. "OVERSTEER" is when you hit the fence with the rear of the car. "HORSEPOWER" is how fast you hit the fence. "TORQUE" is how far you take the fence with you.
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 9-9-2009 Locatie: Tiel
|
en hoe stonden ze te kijken bij t postkantoor ?
|
|
|
|
Had vanmiddag eerst gebeld met ze, en in het dorp is de capaciteit helaas niet zo groot dat ik met 25 pakketjes kon komen. Ben altijd om half 5 vrij en 5 uur gaat het postkantoor bij ons dicht. Heb dus zo snel mogelijk na huis gereden maar echt alles zat tegen Brug open, bejaarden die 30 rijden waar je 60 mag zonder kans om in te halen ga zo maar door.... Anyway ik was om 4 minuten voor 5 thuis dus ben na binnen gerent en heb willekeurig 4 pakketjes gegrepen die ik kon vasthouden. Toen als een malle naar het postkantoor gereden en was eigenlijk al te laat maar ze zijn toch nog verstuurd! Weet alleen dat die van Rogier er tussen zat zal zo de andere even checken en die mensen een PM sturen. Plan is nu om elke dag te proberen zoveel mogelijk te versturen en dan uiterlijk woensdag klaar te zijn. Scholl Concepts Fanboy
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 10-6-2009 Locatie: Haarlemmermeer
|
Het is echt een soort van race aan het worden, maar ik heb liever dat je vooral ook om jouw eigen veiligheid en die van andere denkt. Liever wacht ik een weekje, dan dat ik moet vernemen dat je in het ziekenhuis terecht komt. Maar natuurlijk ben ik je wel dankbaar voor alle moeite en kijk ook ik uit naar mijn pakket. Fix It! The Scratch Has Met Its Match by Billy Mays (R.I.P.) K L I K K E R D E K L I KI am the King of bling!
|
|
|
|
Postbode stond hier voor een dichte deur helaas maar ik weet zeker dat dat jouw pakje geweest is. Morgen haal ik 'm zelf wel even op bij het postkantoor om de hoek  ---------------------------------- BMW7Forum BMW7Club-------------------------------
|
|
|
|
Vandaag weer 5 verzonden! Wie het zijn zien het vanzelf Scholl Concepts Fanboy
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 8-5-2011 Locatie: Omgeving Rotterdam
|
Hoop de mijne ook, zit zonder potjes om was in te doen en die zitten ook in mijn bestelling verwerkt. Kan ik weer lekker verder kokkerellen.  Mvg Frans
|
|
|
|
Ik heb het pakje net opgehaald bij het postkantoor, nogmaals ontzettend bedankt voor het op poten zetten van deze GB. Ik ben er heel erg blij mee  ---------------------------------- BMW7Forum BMW7Club-------------------------------
|
|
|
|
Geen dank Ben nu in ieder geval van al die vlokken af die ik al een tijdje gespaard heb voor de verzendingen Het gros van de pakketjes is vandaag verzonden, morgen gaan de laatste 4 richting postkantoor Scholl Concepts Fanboy
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 28-4-2011 Locatie: Friesland
|
En hoe staat het met de extra bestellingen die niet zijn aangekomen?
|
|
|
|
Zijn verzonden, jouwe ook Scholl Concepts Fanboy
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 15-2-2011 Locatie: Lelystad
|
mijn pakketje is binnen! Top! heel erg bedankt! Nu Fiat Punto 1.2 16v Sporting Ex Peugeot 306 XS 1.6, Ex VW Polo Coupe 1.0, Ex Kia Pride, Ex Ford Mondeo 2.0, Ex VW polo Coupe 1.3 Ex Opel Corsa 1.5 TD, Ex Peugeot 106 Diesel, Ex Peugeot 106 Sport 1.1, Ex Alfa Romeo 156 1.9 JTD
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 12-3-2011 Locatie: Hoorn
|
Mijn pakketje ook vandaag ontvangen. Mijn vrouw wist niet dat er een pakketje voor mij onderweg was. Toen ze het in ontvangst nam klonk het alsof er gebroken glas in zat, dus gelijk door haar opengemaakt en de inhoud gecontroleerd. Vanavond dus de vraag - waar heb je dit nu weer voor nodig? Nou schat, van de diverse producten heb je diverse mengverhoudingen dus daar heb ik extra flesjes voor nodig. Daarnaast wil ik in de auto kleine flesjes met de direct noodzakelijke hulpverlening (APC, Bug Squash en Spray & Wipe), daar zijn deze 100ml flesjes perfect voor. Wouter - dank je wel voor de moeite, tijd en energie in de opzet en uitwerking van deze GB
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 31-3-2011 Locatie: Simpelveld
|
Mijne pakketje is gisteravond binnen gekomen! ik ga ze waarschijnlijk vandaag al vullen, want vandaag komt ook mijn DAP900! :P yeah dankje wel wouter voor deze actie! Je hebt poetsen en je hebt detailen. Wat doe jij?
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 6-7-2009 Locatie: Hoorn - NH
|
Hiiihooooo, postbode heeft mij wederom verblijd. Wouter, dank je voor alle genomen tijd en moeite! // >>> Volledig Stappenplan - Machinaal <<< | >>> Pads & Middel - Overzicht <<< | >>> Volledig Stappenplan - Handmatig <<< \\ . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . Life's a Bitch, cause if it was a Slut it'd be Easy . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 9-7-2010 Locatie: Terneuzen
|
Ook hier zijn de doseerpompjes binnen. Thanks Wouter en goed bezig Zonder wrijving Geen glans
Audi A4 Avant 2.0 TFSi quattro '05 [Mauritius Blue] - Kawasaki Z750 '05 [Uni Black] - Suzuki GS500E '93 [Uni Black-Pearl White]
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 28-4-2011 Locatie: Friesland
|
Ze zijn binnen. Bedankt
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 10-6-2009 Locatie: Haarlemmermeer
|
De postbode uit de Haarlemmermeer had ook voor mij twee dozen met aluminium... Wel fijn dat het gecombineerd gebracht werd met een geschenk wat ik voor mijn partner gekocht had, want er waren nu dus in totaal drie dozen. Zij had de grootste... En het was goed... Bedankt voor alle moeite kerel. Ik ga vanavond eens even echt kijken, wanneer ik weer thuis ben. Fix It! The Scratch Has Met Its Match by Billy Mays (R.I.P.) K L I K K E R D E K L I KI am the King of bling!
|
|
|
|
Scholl Concepts Fanboy
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 20-1-2010 Locatie: Oet Grunn!
|
Wouter is the man Audi Avant RS2 - Audi ur quattro 20V (nr.156) - Audi A1 1.6 TD I Ambition Proline
|
|
|
|
Guest
|