|
|
Rang: Moderator Lid sinds: 2-3-2008 Locatie: Mobiel
|
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 9-7-2008 Locatie: Hardenberg
|
Dat ziet er goed uit Tim, gefeliciteerd. Volgens mij zit je daar ook nog op een goede zichtlocatie. Let's hyve!: http://tsunami69.hyves.nl/Alles is te lopen, als je maar genoeg tijd hebt.
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 5-8-2008 Locatie: Utrecht
|
Gefeliciteerd met het nieuwe pand, ziet er goed uit.
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 21-5-2008 Locatie: Altijd onderweg
|
Gefeliciteerd, toevallig ff wifi'en langs de weg.Heb je ook dan een winkel erbij.....? Ziet er wel erg strak/mooi uit..... Golf VI GTI '09 DSG - ABT - Akrapovic - BBS - Bilstein - Osir
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 12-5-2008
|
Mooi Pand, je had er eigenlijk je R8 voor de deur moeten in shoppen dat is toch beetje het gezicht van Carclean 
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 16-5-2008 Locatie: Rotterdam
|
wow! Gefeliciteerd! Ziet er superstrak uit! Dennis 
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 7-7-2008 Locatie: De Polder
|
Van harte gefeliciteerd met de volgende stap in de ontwikkeling van iets moois. Ik kan me voorstellen dat het begin van iets nieuws altijd spannend is; lukt het wel, lukt het niet ? Als je dan al binnen een jaar uit je pand groeit dan is dat de bevestiging dat je goed bezig bent. Nogmaals van harte gefeliciteerd, en ik weet zeker dat er niemand is die het jullie misgunt Engeltjes bestaan, kijk maar naar mijn dochtertje Heksen bestaan ook, kijk maar naar mijn vrouw
|
|
|
|
Het is zeker spannend! We hebben er in ieder geval ontzettend zin in! I'm the Master of Bling!
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 16-5-2008 Locatie: Franeker
|
Wow! Mooi pandje hoor Dan is het pas echt een bezoekje waard, alleen moet ik nog wel ietsjes verder rijden Maar mmh, de A12, daar ben ik dit jaar al ietsjes veel te vaak op geweest (En ook is er hoop ik een uitgebreidere koffiehoek aanwezig, aangezien ik geen koffie drink) Ow en een rondleiding mag ook niet misstaan natuurlijk "2006 Alfa Romeo 147 1.9 JTDm 16V Distinctive TI"
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 26-5-2008 Locatie: Maaseik (BE)
|
Proficiat met de nieuwe aankoop.. Dat wil toch al wat zeggen over de groei van het bedrijf..  Some people want it to happen, some wish it would happen, others make it happen...
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 21-5-2008 Locatie: Spijkenisse
|
Mooi pand hoor Tim de wetlook is goed iig
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 26-5-2008 Locatie: Nijmegen
|
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 16-5-2008
|
ziet er goed uit, binnen een plaats voor auto's is niet verkeerd is het nu ook de bedoeling dat het meer een winkel word? ja is het nu ook, maar bedoel vaste openingstijden?
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 28-5-2008
|
Congrats! Ziet er geweldig uit! Nog vele jaren... met veel succes en vooral in goede gezondheid! Proost! -Hybrid
Mac OS X is voor coureurs, Windows voor monteurs
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 7-9-2008 Locatie: Kapelle
|
Gefeliciteerd met de aankoop van het nieuwe pand! Ik kom zeker een keer langs als ik tegen die tijd m'n rbw heb!
|
|
|
|
Dank u allen! De showroom / afhaallocatie zal inderdaad ook een shop worden waar je altijd terecht kan! I'm the Master of Bling!
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 16-5-2008 Locatie: Lelystad Haven
|
Super  ik had niet anders verwacht  ...veel succes Oud Japans Gezegde WAX ON - WAX OFF
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 16-5-2008 Locatie: Den Haag
|
Netjes, netjes, netjes De eerste stap naar een internationaal bedrijf
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 6-7-2008 Locatie: Mijdrecht
|
Hahha Nicknameless! Carclean.nl International LTD ik zie het al voor me. Ziet er strak uit Tim. Gefeliciteerd. Alfa 147 2.0 T-Spark Distinctive, Eibach Pro System -30mm - tentar vie non battute Gasten die "muziekjes" zetten over race filmpjes sporen niet helemaal!
|
|
|
|
Ik zal het overwegen, op 1 voorwaarde, dat jij minstens 1 keer per week langskomt om je eigen auto er doorheen te halen. I'm the Master of Bling!
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 26-5-2008 Locatie: Nijmegen
|
keertje gratis wassen is nooit weg
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 20-7-2008 Locatie: Hoeksche-Waard
|
Gefeliciteerd met jullie nieuwe pand. Gr. Jeroen Renault Megane Grand Tour 1.5 DCi (105pk) Tech-Line, Peugeot 106 GTi (120pk), Peugeot 204 GL (54pk).
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 30-8-2008 Locatie: Rotterdam
|
Gefeliciteerd! Mooi pandje
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 31-8-2008
|
Net hoor!, Maar duurt dus nog wel ff. Zijn er al wel plannen om website ed. 2 talig te maken?
|
|
|
|
nicknameless schreef:De eerste stap naar een internationaal bedrijf We houden het professioneel, maar wel compact. De persoonlijke service en 'touch' vinden we toch wel erg leuk! davejanssen schreef:keertje gratis wassen is nooit weg Wie heeft het hier over gratis?  Hybrid schreef: Nog vele jaren... met veel succes en vooral in goede gezondheid!
Vooral dat laatste is erg belangrijk. We hopen in de toekomst wel onze werkuren een beetje te kunnen normaliseren.  Paultjuh schreef:ja is het nu ook, maar bedoel vaste openingstijden? Ja, naar verwachting zullen we dus ook vaste openingstijden gaan hanteren! Jeroentje schreef:(En ook is er hoop ik een uitgebreidere koffiehoek aanwezig, aangezien ik geen koffie drink) Ow en een rondleiding mag ook niet misstaan natuurlijk Iedereen zal van harte welkom zijn, naast goede koffie hebben we de rest natuurlijk ook! andries schreef:Net hoor!, Maar duurt dus nog wel ff. Zijn er al wel plannen om website ed. 2 talig te maken? We moeten inderdaad nog even geduld hebben. We weten ook niet zo goed hoe we het komende hoogseizoen door moeten gaan komen. Ik denk dat we op kantoor van de voorraad stoelen moeten gaan maken (was bij Informatique op een gegeven moment ook zo!). Website zal meertalig worden uiteindelijk, wist je dat wij ook de domeinen carclean.be en carclean.de hebben?! I'm the Master of Bling!
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 16-5-2008
|
kijk das goed nieuws, nu nog een vestiging hier in de buurt tegen de duitse grens, dus pak je duitsland ook gelijk mee www.car-clean.be? met die wasstraten bedoel je?
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 25-5-2008 Locatie: Dordrecht
|
Gefeliciteerd met jullie nieuwe pand. Ziet er op het plaatje al fantastisch uit. Ben benieuwd hoe het in het echt gaat worden. Seat Leon FR, schaduwgrijs, 2005
|
|
|
|
Hahahaha, zonder streepje graag  I'm the Master of Bling!
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 12-5-2008
|
Dat wist ik als echte Carclean.nl fan al dat die domeinnamen er waren Meer taling Nederlands en Vlaams
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 20-5-2008 Locatie: Lelystad
|
Van harte Tim/Carclean.nl team, het pand ziet er geweldig uit. Heel veel succes gewenst.
Gr. Bas
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 22-7-2008 Locatie: Zeist
|
Ziet er goed uit Gefleliciteerd
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 5-9-2008 Locatie: loenen a/d vecht
|
Zozo Dat ziet er netjes uit Van harte tim Lekker veel ruimte!
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 22-5-2008 Locatie: Maastricht
|
Ziet er netjes uit jongens! Het duurt wel nog even maar dan hebben jullie ook mooi tijd om alles voor te bereiden!
|
|
|
|
Guest
|