|
|
Rang: Lid Lid sinds: 15-6-2008 Locatie: Alblasserdam
|
Gefeliciteerd met het nieuwe pand. Het ziet er mooi uit! Vrienden noemen me Martin
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 24-5-2008 Locatie: Zaanstad
|
Goed bezig! Ziet er inderdaad erg mooi uit! Groet, Jori.
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 13-6-2008 Locatie: Maastricht
|
Gefeliciteerd met de aankoop!
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 23-5-2008 Locatie: Nieuwegein
|
Sjow... Dat ziet er super strak uit... Gefeliciteerd! Mooie stap vooruit!
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 11-9-2008 Locatie: St. Annaland
|
Beetje laat, maar ook van hier uit proficiat! Het ziet er veelbelovend uit!
|
|
|
Rang: Moderator Lid sinds: 2-3-2008 Locatie: Mobiel
|
Ja we kunnen ook echt niet wachten! I'm the Master of Bling!
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 31-5-2008 Locatie: Rotterdam
|
Gezellig hoor, gefeliciteerd uiteraard. Je komt lekker dichterbij!
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 26-5-2008 Locatie: Oosterhout/Barendrecht
|
Tim schreef:Veel ruimte nodig ja  Nu moeten we even gebruik maken van andere opslag voor de DAP500, die kunnen we hier echt niet kwijt. Zoals eerder gezegd strak pand PS: als je tijdelijke opslag nodig heb kan je altijd bellen, heb nog wel wat (gratis) vierkante meters over.
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 16-5-2008 Locatie: Enschede
|
'k wil ook best mijn garage even opruimen hoor :P Seat Leon 1.6 16v | Topsport bodykit | Full Leder Interieur | Weitec schroefset (-40mm) | 19" Team Dynamics | Full Xenon verlichting (6000k) | I.v.m. de verkoop van mijn Leon heb ik een hoop onderdelen over (Seat en Audio) zie: www.seatdriver.nl
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 17-10-2008 Locatie: Grunn
|
Ziet er echt ongelofelijk strak uit  ! Hoop toch wel dat de persoonlijke service blijft ... Maar afgaande op mijn ervaringen hoef ik daar niet bang voor te zijn
|
|
|
|
We proberen het altijd zo persoonlijk mogelijk te houden! Alleen proberen we wel hier de werkzaamheden te verdelen, als je groeit kan je niet alles zelf blijven doen. I'm the Master of Bling!
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 16-5-2008 Locatie: Lelystad Haven
|
kom tim doe eens een bod Oud Japans Gezegde WAX ON - WAX OFF
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 2-7-2008
|
Van harte gefeliciteerd met het nieuwe gebouw  . Zo zie je maar, wie hard werkt en er met volle zin en overtuiging tegenaan gaat, kan iets zeer mooi opbouwen, en daarvoor heel veel respect! Dimitri.
|
|
|
|
goku3 schreef:kom tim doe eens een bod Je bent de markt gewend, dus ik geef je een appel én een ei, ok? I'm the Master of Bling!
|
|
|
|
corradoke schreef:Van harte gefeliciteerd met het nieuwe gebouw  . Zo zie je maar, wie hard werkt en er met volle zin en overtuiging tegenaan gaat, kan iets zeer mooi opbouwen, en daarvoor heel veel respect! Dimitri. Dimitri, Bedankt voor de complimenten! I'm the Master of Bling!
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 16-5-2008 Locatie: Lelystad Haven
|
Tim schreef:Je bent de markt gewend, dus ik geef je een appel én een ei, ok? hahahaha dan wil ik ook de kip Oud Japans Gezegde WAX ON - WAX OFF
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 21-10-2008 Locatie: Berkel en Rodenrijs
|
YABADABADOO! Nog een jaartje en dan woon in ik Carclean's FRONTYARD! Loopafstand van mijn huis! Damn, FEELS LIKE HEAVEN! Bij een meeting wordt mijn auto 2500 meter minder vies! Maar bovenal gefeliciteerd Tim & Crew! Heel veel geluk en succes voor de toekomst!
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 24-5-2008 Locatie: den haag ( ypenburg )
|
hartelijk gefeliciteerd Tim en de medewerkers van carclean ziet er zeer gelikt uit hopenlijk is er in de ontvangst ruimte ook een barretje met aparte rookruimte
op naar een goude toekomst
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 24-11-2008 Locatie: As, Limburgs België
|
dat ziet er fraai uit zeg, jammer dat het zo ver is voor mij  2 uur rijden dan maar bestellen he
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 16-12-2008 Locatie: Leiderdorp
|
Het is nu 2009! Zijn ze al met de bouw gestart, Tim ? Marcel Scenic II 2.0 16V DynLux MY05 B66 Gris Eclipse * 17 inch Borbet LV4 Lights Black * Continental SportContact2 225/50/17 * PE150 Finishine DAP900
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 24-7-2008 Locatie: hamont (BE)
|
heb je al eens gekeken wat voor weer het is? De bouwvakkers hier in België hebben een extra weekje vakantie gekregen, denk niet dat er nu veel gedaan wordt. Good, better, best. Never let it rest. 'Til your good is better and your better is best.
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 16-12-2008 Locatie: Leiderdorp
|
Tja, dat is zo natuurlijk Marcel Scenic II 2.0 16V DynLux MY05 B66 Gris Eclipse * 17 inch Borbet LV4 Lights Black * Continental SportContact2 225/50/17 * PE150 Finishine DAP900
|
|
|
|
Guest
|