|
|
Rang: Lid Lid sinds: 24-4-2011 Locatie: Capelle a/d IJssel
|
Vandaag de achterspoiler van een smart weer glanzend gemaakt. Bij een smart Fortwo zit die boven de achteruit en loopt in één rechte lijn door met de glazen dak. Bij een smart is dat ongespoten plastic nieuw is het net zo glanzend als het glazen dak. Nu was het vuil als het ware ingebrand in het plastic waardoor het dof oogde. Ik dus flink aan de slag gegaan met mijn swissvax. - Cleaner Fluid - Shield (wax) De spolier is nu helemaal schoon en is voor 98% perfect, iemand nu suggesties voor de laatste 2% ??? Zonder machinaal polijsten...  Alvast bedank! Groeten, Erik
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 27-2-2011 Locatie: Uut Ol' Eel
|
de spoiler even aaien wellicht? Scholl Concepts Fanboy
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 20-1-2010 Locatie: Oet Grunn!
|
100% krijg je het nooit! Er is altijd wel ergens een klein lakdefect etc. Ziet er strak uit! Audi Avant RS2 - Audi ur quattro 20V (nr.156) - Audi A1 1.6 TD I Ambition Proline
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 28-11-2009 Locatie: Elsloo
|
Tja... machinaal polijsten... Maar dat wil je niet..... De 323F die ik onlangs voor een detail had had eenzelfde soort achterspoiler, behoorlijk dof... Ervoor:  Erna:  A.k.a Ralf "A new wax layer (or layers) every 3 months is the detailing equivalent of wearing fresh undies every day. And as anyone's mother will tell them, that's really quite essential."
Don, Dodo Juice
|
|
|
|
Ik wil wel machinaal polijsten, maar wel zodra ik weet waarmee ik bezig ben. Groeten, Erik
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 28-11-2009 Locatie: Elsloo
|
Zolang je begint met een DAP moet je al heel gek te werk gaan wil je schade toebrengen. Ik moet eerlijk zeggen dat ik ook schrik had voor machinaal polijsten, maar met een DAP is het echt heel makkelijk en ongevaarlijk. Je zult versteld zijn van de correcties die je kunt uitvoeren zonder dat je risico's loopt door de lak te gaan. Dit heb je met een rotary wel. Bij vragen kun je altijd op dit forum terecht..... of natuurlijk bij de bron, Carclean.nl zelf. Zij geven ook heel leerzame clinics. A.k.a Ralf "A new wax layer (or layers) every 3 months is the detailing equivalent of wearing fresh undies every day. And as anyone's mother will tell them, that's really quite essential."
Don, Dodo Juice
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 8-10-2008 Locatie: Rotterdam
|
Dit spoilertje is zeer zacht, je krijgt er dan ook heel snel weer krasjes in. Zo te zien is wat er nog zit oxidatie, daarvoor zul je flink zwaar moeten polijsten. De keuze zal dan ook zijn tevreden zijn met wat je hebt behaald (ERG veel verbetering t.o.v. hoe het was) of doorgaan met het risico te ver te gaan. Al zal dat laatste wel meevallen met een massieve kunststof spoiler (ongespoten) Jeremy Clarkson: You can buy one of these cars and tell people you drive a mid-engined, rearwheel drive, turbocharged, convertible Mercedes Benz
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 21-5-2008 Locatie: Divers....
|
Misschien nog een extra laagje van je Swissvax shield
|
|
|
|
Snitser schreef:Misschien nog een extra laagje van je Swissvax shield Hahaha ik zal er morgen effe Concorso op smeren! Gaat dan zeker nog harder glimmen, maar het moet niet alleen glimmen, het moet ook super glad zijn de ondergrond. Gr. Erik
|
|
|
|
Guest
|
Carclean.nl forum layout is ontworpen door FlairePowered by YAF |
YAF © 2003-2009, Yet Another Forum.NETDeze pagina is gegenereerd in 0,215 seconden.