|
|
Rang: Lid Lid sinds: 13-9-2010 Locatie: Baal
|
Ik wil op een bordeaux-rode (metaalkleur) wagen glaze aanbrengen, maar welke is best geschikt voor dergelijke kleur ? Ik heb enkel BlackHole staan, Lime Prime Lite (cleaner/glaze) heb ik ook, is die laatste daarvoor geschikt ? BTW : wel een glaze waar ik naderhand Colinite 915 kan op aanbrengen 
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 6-7-2009 Locatie: Hoorn - NH
|
De LPL Is er zeker voor geschikt // >>> Volledig Stappenplan - Machinaal <<< | >>> Pads & Middel - Overzicht <<< | >>> Volledig Stappenplan - Handmatig <<< \\ . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . Life's a Bitch, cause if it was a Slut it'd be Easy . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 26-3-2011 Locatie: Drenthe
|
Ik gebruik blackhole op mijn bordeaux rode auto. En dat geeft de kleur een mooie diepe look.
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 15-6-2008 Locatie: Alblasserdam
|
Beide zijn m.i. geschikt. Vrienden noemen me Martin
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 1-11-2009 Locatie: Boechout/Antwerpen
|
Blackhole is bij mij een blijver  kijk maar naar het show-offje met de rode insignia...wel geen bordeaux...maar in deze richting. Groetjes, Wim
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 19-5-2008
|
mk-us schreef:De LPL Is er zeker voor geschikt Aanrader
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 13-9-2010 Locatie: Baal
|
Leuk om weten dat beide kunnen, misschien toch maar eens LPL proberen ? Mijn flesje is nog nagelnieuw 
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 20-1-2010 Locatie: Oet Grunn!
|
Voor mij geen andere glaze dan de LP en LPL! BH wil prima op bordeaux rood, maar met LP vond ik het net even wat 'strakker' overkomen. Audi Avant RS2 - Audi ur quattro 20V (nr.156) - Audi A1 1.6 TD I Ambition Proline
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 4-2-2009 Locatie: Bergambacht
|
Ik heb ook een donker rode metalic lak en gebruik de bh met grote tevredenheid
|
|
|
|
Guest
|
Carclean.nl forum layout is ontworpen door FlairePowered by YAF |
YAF © 2003-2009, Yet Another Forum.NETDeze pagina is gegenereerd in 0,182 seconden.