|
|
Rang: Lid Lid sinds: 14-4-2011 Locatie: Haaksbergen
|
Goedendag, Ik kreeg net een mail van carclean.nl dat de PRO 900 nog maar 56,- kost. Nou heb ik net een DAP 900 aangeschaft, en ik vraag mij af of de PRO een nodige aanvulling kan zijn? alvast bedankt, The Undertaker Understeer is when you hit the wall with the front of the car and oversteer is when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower is how fast you hit the wall and torque is how far you take the wall with you.
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 21-10-2008 Locatie: Berkel en Rodenrijs
|
Afhankelijk van het gebruik en je auto / lak kan het een welkome aanvulling zijn. Voor een zachte lak heb je een rotary over het algemeen niet nodig, zeker niet als het een goed onderhouden lak is. Voor een harde VAG lak is het een welkome aanvulling. Ik twijfel meer of de PRO900 mij meer plezier zal geven dan een concurrend 1200watt machine. Heeft 300 watt meer, maar is ook lichter en gebruiksgemak lijkt mij groter..... Iemand ervaring met beide machines?
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 15-6-2009 Locatie: Dedemsvaart
|
pro900 is rotary geen dap! en voor de correctie hij is nu in de aanbieding voor 7 tientjes! dus grijp je kans, hij bevalt mij SUPER :D
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 20-12-2008 Locatie: Heerhugowaard
|
Voor sommigen onder ons klopt de prijs van de undertaker hoor
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 1-3-2011 Locatie: zuidholland
|
Het is een mooie aanvulling op mijn DAP500. Vooral omdat ik regelmatig VAG auto,s en een mercedes moet polijsten. Ik krijg de extra korting. Dus 56euro!
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 28-11-2009 Locatie: Elsloo
|
Uhm, mag ik vragen waar dat prijsverschil vandaan komt? Is er een vaste Carclean.nl klantenkaart? A.k.a Ralf "A new wax layer (or layers) every 3 months is the detailing equivalent of wearing fresh undies every day. And as anyone's mother will tell them, that's really quite essential."
Don, Dodo Juice
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 12-3-2011 Locatie: Breda
|
Je moet ingeschreven staan voor de aanbiedingenmailing. Wanneer heb ik nou eens tijd voor mijn (auto) vrouw......en het zoeken naar een garage met stroom wil ook niet echt lukken, hmm.
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 25-2-2011 Locatie: Roermond
|
Ik heb ook de mail gekregen ik denk wel dat ik de PRO ga aanschaffen, naast mijn DAP500 is dit een mooie toevoeging en denk ik dat ik mijn collectie hier bijna compleet mee afmaak de ervaring van mensen die ik heb gelezen zijn erg positief en met deze korting is het nog eens erg aantrekkelijk!
|
|
|
|
addy schreef:Je moet ingeschreven staan voor de aanbiedingenmailing. Owh ja.... ik heb hem ook (Maar ook de Pro900 al ).... A.k.a Ralf "A new wax layer (or layers) every 3 months is the detailing equivalent of wearing fresh undies every day. And as anyone's mother will tell them, that's really quite essential."
Don, Dodo Juice
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 1-7-2009 Locatie: Heerlen
|
Ontzettend slecht die aanbiedingsmailtjes van Carclean.nl ... Gaat mijn beurs weer niet fijn vinden. Lijkt me wel een goede aanvulling bij de DAP.
Bryan
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 5-5-2009 Locatie: Etten-Leur
|
Vreemd, ondanks een vinkje in de instellingen bij Mijn gegevens voor het ontvangen van de e-mail heb ik hem (nog?) niet ontvangen. BlackPassat snuffelt even:Mijn laatste Carclean.nl aanbiedingenmail/nieuwsbrief is van 15 december. Nobody expects the Spanish Inquisition!
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 27-7-2009
|
Ik heb hem ook besteld. @ BlackPassat, in de betreffende mail staat vermeld dat deze alleen is verstuurd naar eigenaren van een DAP500 of DAP900 die zich in hebben geschreven voor de nieuwsbrief. Ik weet dus niet of jij hem dan ook krijgt. Groeten, Erik
|
|
|
Rang: Moderator Lid sinds: 6-4-2008 Locatie: Den Haag eo
|
Ook als je al een PRO900 gekocht hebt zal je de mail niet ontvangen. Verder gaan is niet zo moeilijk, weten wanneer je moet stoppen wel...Bastard of Bling! Forumregels aangepast en uitgebreid, neem de tijd om ze door te lezen.
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 13-9-2010
|
Als je niet ingeschreven staat voor de aanbiedingmailing geld dan de prijs van 69.99 i.p.v. 56 euro? Ik begin nu toch wel te twijfelen. Heb een tijdje geleden een dap 900 aangeschaft maar krijg onze bmw net niet helemaal strak. 90% van de swirls is eruit maar die overige 10% wil me maar niet lukken met inizio op geel. Kun je dezelfde backing plate als op de dap gebruiken?
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 16-5-2008 Locatie: Den Haag
|
Erik92 schreef: Kun je dezelfde backing plate als op de dap gebruiken?
Nee De DAP heeft 5/8" inwendig schroefdraad en de PRO900 heeft M14 buiten schroefdraad Backing plate DAP  Backingplate PRO  Aansluiting DAP500/900  Aansluiting PRO of willekeurige rotary: 
|
|
|
|
tee-dee-ie schreef:Ik heb hem ook besteld.
@ BlackPassat, in de betreffende mail staat vermeld dat deze alleen is verstuurd naar eigenaren van een DAP500 of DAP900 die zich in hebben geschreven voor de nieuwsbrief. Ik weet dus niet of jij hem dan ook krijgt.
Groeten, Erik Inderdaad daar ligt het aan. Ik heb beiden al dus is Carclean.nl zo attent om géén nieuwsbrief te sturen. Wat een klantenkennis van mijn favoriete webshop toch weer. Nobody expects the Spanish Inquisition!
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 20-1-2010 Locatie: Oet Grunn!
|
Ook maar besteld als back-up rotary voor de Flex! Audi Avant RS2 - Audi ur quattro 20V (nr.156) - Audi A1 1.6 TD I Ambition Proline
|
|
|
|
Dat niet alleen, je hebt al een PRO900 ooit eens aangeschaft, dat is de reden dat je de email niet hebt gehad. Wil je er nog een kopen dan? Verder gaan is niet zo moeilijk, weten wanneer je moet stoppen wel...Bastard of Bling! Forumregels aangepast en uitgebreid, neem de tijd om ze door te lezen.
|
|
|
|
Dibbuz: met beiden bedoelde ik eigenlijk de PRO en de DAP (500). Wie weet komt er nogeens een DAP900 bij? Nobody expects the Spanish Inquisition!
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 21-9-2010 Locatie: Maasbree
|
ik sta wel voor de mail ingeschreven, maar ik krijg deze niet en dus ook neit de extra korting?
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 15-11-2009 Locatie: Midden Nederland
|
Kijk eens gewoon in de webshop, ik zie geen voorbehoud voor het zijn van forumlid Hans Edit; Holy Cow, met actiecode nog goedkoper Het is dat je 'm met twee handen vast moet houden anders kocht ik er nog een The best start for an answer, is someone to come up with a good question.
|
|
|
|
edit, netjes opgelost en besteld
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 20-12-2008 Locatie: Heerhugowaard
|
Volgens mij is het: je krijgt de aanbiedingsmail je hebt een DAP (via Carclean.nl ) je hebt nog geen Pro
Wel een vraagje: welke backingplate adviseren jullie om als eerste aan te schaffen? Ik heb voor de DAP spotbuffs en de kompressors (6 inch)
|
|
|
|
Dibbuz schreef:Ook als je al een PRO900 gekocht hebt zal je de mail niet ontvangen. En dat klopt dan weer niet altijd... A.k.a Ralf "A new wax layer (or layers) every 3 months is the detailing equivalent of wearing fresh undies every day. And as anyone's mother will tell them, that's really quite essential."
Don, Dodo Juice
|
|
|
|
Deze vind ik zelf erg fijn (geschikt voor 5.5 en 6"pads): Lake Country 4,75" plaatVoor 4" spot buffs: 2,8" Steun plaat Verder gaan is niet zo moeilijk, weten wanneer je moet stoppen wel...Bastard of Bling! Forumregels aangepast en uitgebreid, neem de tijd om ze door te lezen.
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 22-2-2011 Locatie: Utrecht
|
wat is eigenlijk de reden dat er een korting van ca. 45% gegeven wordt? komt er een nieuw model ofzo? Als je doet wat je deed, dan krijg je wat je kreeg... It's better to have than to hope...
|
|
|
Rang: Moderator Lid sinds: 2-3-2008 Locatie: Mobiel
|
Er komt geen nieuw model, geen zorgen. I'm the Master of Bling!
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 22-2-2011 Locatie: Utrecht
|
Top deal dus! eerst maar eens een DAP kopen...de PRO komt nog wel eens Als je doet wat je deed, dan krijg je wat je kreeg... It's better to have than to hope...
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 19-4-2011 Locatie: Amsterdam
|
Ik heb de mijne net betaald, zo'n mooie aanbieding kon ik echt niet laten liggen
|
|
|
|
Volgens mij vliegen ze eruit... Heb er gisteren ook een besteld, die zal vanmiddag wel op de deurmat liggen
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 21-5-2008 Locatie: Doetinchem
|
Zijn er nog voldoende Pro900's Carclean.nl  gaat hard volgens mij..
|
|
|
Rang: Moderator Lid sinds: 2-3-2008 Locatie: Mobiel
|
Jawel, die zijn er nog voldoende. I'm the Master of Bling!
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 9-7-2010 Locatie: Terneuzen
|
Ajajaai das balen. Stond niet ingeschreven voor de mails. Stom stom stom. Inmiddels wel, hopen op een volgende aanbieding. Zonder wrijving Geen glans
Audi A4 Avant 2.0 TFSi quattro '05 [Mauritius Blue] - Kawasaki Z750 '05 [Uni Black] - Suzuki GS500E '93 [Uni Black-Pearl White]
|
|
|
|
Guest
|