|
|
Rang: Lid Lid sinds: 9-3-2011 Locatie: Belgie
|
Hoi, Daarnet kwam ik een toppic tegen van een GROUPBUY AluTech NTSR 20 Extractor Ik zou me wel zo'n machine willen aanschaffen alhoewel ik er niet echt te koop zie op Carclean.nl . Zouden er nog Groubuy's komen van deze machine of dergelijke? Vriendelijke groeten Dominic Interesse ? laat je horen
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 6-9-2009 Locatie: Omg. Deurne (NL)
|
NTSR20 is wel weer een ouder type. De aqua 2000 is de nieuwere versie... New detailing project: Silver Beetle Highline (SOLD!) "Gek zijn doet geen pijn" - rodders
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 23-10-2010 Locatie: Den Burg Texel
|
Er is idd een groupsbuy geweest, en ja ik piste net naast de pot. Heb Tim laatst al eens via pm gevraagd wanneer ze weer in de shop kwamen en kreeg het antwoord dat het nog een maand of twee kan duren. Zullen dus besteld zijn, maar pas later uitgeleverd worden gok ik....  Maar als hij komt denk ik dat ik mezelf niet in kan houden hem te bestellen.... Bak een poets of doe het niet, poets je wagen anders zie je het niet! 
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 1-11-2009 Locatie: Boechout/Antwerpen
|
Ik was wel één der gelukkigen; dat ding doet wonderen Groetjes, Wim
|
|
|
|
|
|
|
|
Even terug naar boven plaatsen, Ik wil wel eens weten of er van dit of nieuw model binnenkort een GROUPSBUY komt. Vandaag is een externe firma onze zetel komen reinigen en ik stond versteld wat zo'n machine kan met enkel HEET water. Je kan ze huren voor 17 euro per dag maar ik wil er liever eentje hebben en dat voor een aantrekkelijke prijs en dat kan alleen met een Groupsbuy . Heb hier namelijk enkele groupsbuy's gevolgd en de prijzen zakken toch als het aantal personen stijgt Iemand een antwoord op deze vraag?
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 8-4-2011 Locatie: Aalten
|
Mocht er een GB komen, hou ik me aanbevolen!  Monello, Poorboys world, DoDo Juice, Meguiar's
|
|
|
|
Jorikm schreef:Mocht er een GB komen, hou ik me aanbevolen!  Ik denk persoonlijk dat er veel mensen intresse hebben
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 28-4-2011 Locatie: Heinkenszand
|
Count me in!
|
|
|
|
Ik ga starten met mijn vrouw zot te maken
|
|
|
|
Heeft de vorige keer Carclean.nl zelf deze Groupsbuy opgezet of een particulier iemand? Ik denk inderdaad ook dat er veel interesse gaat zijn!:D Monello, Poorboys world, DoDo Juice, Meguiar's
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 5-10-2010 Locatie: Bergen op Zoom
|
Ik zou ook wel interesse hebben!
|
|
|
|
Ik zou zeggen wie intresse heeft reageer! we gaan ze duidelijk maken dat we eentje willen
|
|
|
|
Al 5 gedadigden:D Edit: Ik denk dat er op Autodetailing forum ook wel een aantal zijn die geinteresseerd zijn  Monello, Poorboys world, DoDo Juice, Meguiar's
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 8-5-2011 Locatie: Hogscross
|
 Ja graag
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 22-10-2010 Locatie: Belgie
|
Jammer dat jullie de vorige groupbuy gemist hebben. Omdat deze nog niet zo lang geleden is vrees ik er ergens voor dat er zich momenteel nog niet genoeg gegadigden zullen aanmelden om een nieuwe groupbuy te starten.....maar ik hoop toch van wel want het is een reuze apparaat! Ik duim voor jullie! Progress is a slow process
|
|
|
|
Even een klein lijstje dan.. Puur om te kijken wie er interesse heeft, INDIEN er een groupsbuy gestart wordt.1. Dominic 2. Jorik 3. Skippie 4. DivingDisaster 5. Gio 6. .... Monello, Poorboys world, DoDo Juice, Meguiar's
|
|
|
|
Jorikm schreef:Even een klein lijstje dan.. Puur om te kijken wie er interesse heeft, INDIEN er een groupsbuy gestart wordt.
1. Dominic 2. Jorik 3. Skippie 4. DivingDisaster 5. Gio 6. .... Da noem ik nu eens actie ondernemen
|
|
|
|
Super!
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 27-2-2011 Locatie: Uut Ol' Eel
|
Goeie actie Ligt even aan wat de prijs ongeveer zou zijn maar als die binnen mijn budget ligt doe ik zeker mee 1. Dominic 2. Jorik 3. Skippie 4. DivingDisaster 5. Gio 6. Wouter B Scholl Concepts Fanboy
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 26-4-2010 Locatie: Spijkenisse
|
1. Dominic 2. Jorik 3. Skippie 4. DivingDisaster 5. Gio 6. Wouter B 7. 17thEngineer (Al ben ik ook helemaal happy als 'ie weer "gewoon" in de shop komt  )
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 12-3-2011 Locatie: Breda
|
1. Dominic 2. Jorik 3. Skippie 4. DivingDisaster 5. Gio 6. Wouter B 7. 17thEngineer 8. Addy Wanneer heb ik nou eens tijd voor mijn (auto) vrouw......en het zoeken naar een garage met stroom wil ook niet echt lukken, hmm.
|
|
|
Rang: Moderator Lid sinds: 2-3-2008 Locatie: Mobiel
|
Lijstjes maken mag, maar let op dat de communicatie met de fabriek lastig is en we ze wellicht niet kunnen krijgen. I'm the Master of Bling!
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 27-2-2011 Locatie: Uut Ol' Eel
|
Weet je wellicht een andere goed extractor voor een betaalbare prijs Tim? als de Alutech dan niet lukt kan die wellicht nog. Scholl Concepts Fanboy
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 21-6-2010 Locatie: België antwerpen
|
1. Dominic 2. Jorik 3. Skippie 4. DivingDisaster 5. Gio 6. Wouter B 7. 17thEngineer 8. Addy 9.Acc_Focus hopen dat er dan idd andere deftige machienes te krijgen zijn.... nog liever een ster in men vooruit dan een op men motorkap
|
|
|
|
Tim, je gebruikt zelf de karcher SE 3001 toch? is hier misschien niet iets voor te regelen? Ik ken misschien iemand die bij karcher werkt, Ik zal eens rondvragen
|
|
|
|
Heb meerdere mensen horen spreken die de service van karcher zelf (dus garantie e.d.) ver onder de maat vinden.. Zou het fijn vinden als Tim iig probeert om er aan te komen, mocht het dan echt niet lukken kunnen we altijd nog kijken voor een ander, vergelijkbaar (ook in de prijs), model? Monello, Poorboys world, DoDo Juice, Meguiar's
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 26-5-2011 Locatie: België
|
1. Dominic 2. Jorik 3. Skippie 4. DivingDisaster 5. Gio 6. Wouter B 7. 17thEngineer 8. Addy 9.Acc_Focus 10. benoben
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 5-11-2010 Locatie: tilburg
|
ff afhankelijk van de aanschafprijs heb ik ook wel interresse (ivm dure tijden :P ) heb nu een citin voor een hele nette prijs op de kop kunnen tikken :P en daar kan ik de klus redelijk mee klaren, maar dat ding is gewoon echt te lomp, en de water reservoirs zijn niet afgesloten. Dus kan er maar zeer beperkt mee uit de voeten! 1. Dominic 2. Jorik 3. Skippie 4. DivingDisaster 5. Gio 6. Wouter B 7. 17thEngineer 8. Addy 9.Acc_Focus 10. benoben 11. denniST Ford Focus ST 2.5T
|
|
|
|
Lijstje blijft groeien ... Kan je niks regelen Tim?
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 28-10-2010 Locatie: Tienen - België
|
En hier nog iemand met interesse  1. Dominic 2. Jorik 3. Skippie 4. DivingDisaster 5. Gio 6. Wouter B 7. 17thEngineer 8. Addy 9.Acc_Focus 10. benoben 11. denniST 12. Marius
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 26-1-2011 Locatie: Roermond
|
Wat was de prijs van de vorige extractor? eventueel ook wel interesse Bij nette prijs
|
|
|
|
Gaat Hard:D Prijs van de vorige extractor ben ik ook wel benieuwd naar.. alhoewel dat niks zegt over de prijs die het deze keer zal zijn. (als Tim er aan kan komen...) Monello, Poorboys world, DoDo Juice, Meguiar's
|
|
|
|
Guest
|