|
|
Rang: Lid Lid sinds: 3-4-2011 Locatie: Nijmegen
|
Beste mensen, onlangs heb ik Einszett vinyl gel gebruikt op mijn banden. Ik las namelijk op de site waar ik het kocht dat het gebruikt mocht worden op de banden. Nu las ik toevallig gister in een bericht van RedCat op het Jaguar forum dat banden niet van petroleum houden... in de vinyl gel zit dus petroleum. Is dit heel erg? Inmiddels zijn we al wel weer een paar wasbeurten en een laagje autoglym tyre dressing verder.
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 15-11-2009 Locatie: Midden Nederland
|
"Heel erg" is overdreven ... Tenslotte verslijten banden en gaan ze technisch korter mee dan dat het materiaal "op" is Tenzij ze op de auto van de vader van Nicknameless zitten Kortom, producten gebruiken waar ze voor zijn en "overdaad schaadt" Hans The best start for an answer, is someone to come up with a good question.
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 10-6-2009 Locatie: Haarlemmermeer
|
RedCat schreef:Tenzij ze op de auto van de vader van Nicknameless zitten Sow. Dat is bijzonder scherp onthouden moet ik zeggen. De verdoving van je teen heeft duidelijk geen nadelige effecten op je hersenen gehad Hans! Fix It! The Scratch Has Met Its Match by Billy Mays (R.I.P.) K L I K K E R D E K L I KI am the King of bling!
|
|
|
|
Guest
|
Snel naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen polls aanmaken.
Je kunt hier niet stemmen op polls.
Carclean.nl forum layout is ontworpen door FlairePowered by YAF |
YAF © 2003-2009, Yet Another Forum.NETDeze pagina is gegenereerd in 0,131 seconden.