|
|
Rang: Lid Lid sinds: 23-11-2008 Locatie: Tilburg
|
Aaahhh....eindelijk weer voorzien van een auto! Het is een BMW 535iA uit 1986 met LPI G3 installatie geworden. Diamant Schwarz, schuif kanteldak, stoffen bekleding, alles electrisch en natuurlijk die heerlijke 6 in lijn er onder! De lak kan een heeeele grote opknapbeurt gebruiken en er zitten wat nare bijgewerkte plekjes op. Die ga ik met wetsanden proberen te verminderen en anders laat ik 1 voorscherm overspuiten. Paar deukjes laten restylen (IEMAND TIPS OMG. NIJMEGEN?) Er moet een nieuwe zij striping op en uiteraard het interieur is lekker opfrissen. Heerlijk om weer aan de gang te kunnen gaan! Bij deze vast een impressie fotootje: 
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 15-11-2009 Locatie: Midden Nederland
|
Leuk, belastingvrij ook Veel plezier alvast met de aanpak Hans The best start for an answer, is someone to come up with a good question.
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 20-1-2010 Locatie: Oet Grunn!
|
Mooie wagen! Veel plezier met het detailen, en hou ons op de hoogte met foto's en verhaaltje! Audi Avant RS2 - Audi ur quattro 20V (nr.156) - Audi A1 1.6 TD I Ambition Proline
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 13-5-2010 Locatie: prov Groningen
|
Geweldig! Er komt inderdaad een heerlijk zuiver geluid uit de pijpjes die karakteristiek in het midden hangen.
|
|
|
|
Ik heb nog wat fotootjes gevonden :0   Nog genoeg te doen: 
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 5-8-2008 Locatie: Utrecht
|
Mooie auto en een leuke uitdaging zo te zien.
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 6-9-2009 Locatie: Omg. Deurne (NL)
|
Ben benieuwd Mark. Kan een heeeel mooie wagen worden  New detailing project: Silver Beetle Highline (SOLD!) "Gek zijn doet geen pijn" - rodders
|
|
|
|
Als ik technisch niks meer tegenkom (lijkt me gek, er is net voor 9000 euro ingepompt) gaan er nog 16" wieltjes onder en een RVS uitlaat (demper). Als iemand zin heeft in een duo detail hoor ik het wel  Tevens zoek ik voor een dagje nog een extractor te leen 
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 19-7-2010 Locatie: Hilversum
|
Mooie auto man Top dat je 'm weer in oude glorie aan 't herstellen bent. Voordat je die wielen eraf gooit, zijn dat niet hele oude type alpina velgen? Zo ja, dan is het toch best dik om eronder te laten zitten of niet? Foto echte 80's Alpina's  ---------------------------------- BMW7Forum BMW7Club-------------------------------
|
|
|
|
Klopt, en opnieuw gespoten. Mij alleen een maatje te klein (14inch)
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 19-7-2010 Locatie: Hilversum
|
Ze zijn vast wel een hoop centjes waard voor iemand met een E21. Kun jij mooi een ander setje kopen toch  ---------------------------------- BMW7Forum BMW7Club-------------------------------
|
|
|
|
Dank voor de tip, ik ga ze wel is te koop zetten haha. Nieuw setje 16inch kost me ook 600 euro, dat zullen deze wel niet meer waard zijn 
|
|
|
|
Guest
|
Carclean.nl forum layout is ontworpen door FlairePowered by YAF |
YAF © 2003-2009, Yet Another Forum.NETDeze pagina is gegenereerd in 0,218 seconden.