|
|
Rang: Lid Lid sinds: 11-4-2011 Locatie: Gelderland
|
Hallo, Zoals de titel al aangeeft kan ik Poorboys Black Hole ook op grijze en rode auto's gebruiken. Niet omdat ik te gierig ben om Poorboys White Diamond te kopen man het maar omdat ik van het weekend opeens een spoedklusje heb.  Degene vroeg het vanmiddag pas dus geen tijd meer om spul te bestellen.
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 6-7-2009 Locatie: Hoorn - NH
|
Ik heb er positieve ervaringen mee // >>> Volledig Stappenplan - Machinaal <<< | >>> Pads & Middel - Overzicht <<< | >>> Volledig Stappenplan - Handmatig <<< \\ . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . Life's a Bitch, cause if it was a Slut it'd be Easy . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 1-11-2009 Locatie: Boechout/Antwerpen
|
+1, ik heb het ook al gedaan Groetjes, Wim
|
|
|
|
Ok heel erg bedankt! Ik weet genoeg. Top forum dit!
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 12-4-2011 Locatie: Antwerp
|
Hier gisteren ook nog gedaan zonder problemen, het enige dat me opviel tijdens het aanbrengen was dat steenslag en diepere krasjes plots duidelijker zichtbaar werden. Wat wel logisch is denk ik op een zilver-grijze wagen.
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 25-3-2010 Locatie: Bodegraven
|
Is het een grijze of een zilver grijze lak Maar moet geen probleem zijn.Mischien dat je bij een zilver grijze een net wat mooiere resultaat kan behalen met White Diamond. Heb zelf ook wel eens BH op een zilverre lak gedaan.En gaf een mooi resultaat , alleen vond de lak wel iets donkerder. Tip van de maand van Smurf :
"Als je teveel met een Smurf Smurft , wordt je van zelf wel verSmurft"
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 15-3-2009 Locatie: brasschaat
|
Ervaring bij geeft dat de black hole een warmer effect heeft. Op rode lak is dit echt een surplus White diamond is op een grijze lak de juiste keuze. Ford focus Econetic Black Magic 
|
|
|
|
Het gaat om zilvergrijs mettalic en rood uni. Maar we proberen het wel en kijken wat er gebeurd. Ik heb al white diamond in bestelling staan.
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 21-5-2011 Locatie: België
|
Stel je hebt een lichte kleur blauw.
Met wat ben je dan het best?
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 20-1-2010 Locatie: Oet Grunn!
|
Ik heb twee blauwe wagens, en gebruik voor beide Lime Prime! Audi Avant RS2 - Audi ur quattro 20V (nr.156) - Audi A1 1.6 TD I Ambition Proline
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 1-11-2009 Locatie: Boechout/Antwerpen
|
licht blauw? white diamond Groetjes, Wim
|
|
|
|
Guest
|
Carclean.nl forum layout is ontworpen door FlairePowered by YAF |
YAF © 2003-2009, Yet Another Forum.NETDeze pagina is gegenereerd in 0,229 seconden.