|
|
Rang: Lid Lid sinds: 10-12-2010 Locatie: didam
|
hallo, ik heb inmiddels mij klassieker even flink geboend. nu was ik druk met mijn leren dak. heb hem even flink ontvet met pure apc cleaner. had helemaal geen benul dat er wat druppels over de voorruit en achterruit liept. wilde een paar uur later aan het glaswerk beginnen te boenen. nu krijg ik die druppels met geen mogelijkheid eraf. het lijkt wel of dat apc erin is gevreten. vanalles geprobeerd. glasreiniger,thinner, het gaat er niet af. moet ik nu me glaswerk gaan polijsten of wat? mvg Dave
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 1-11-2009 Locatie: Boechout/Antwerpen
|
APC invreten in glas? dat lijkt me sterk. Probeer de ruit eens te wassen met een autoshampoo met flink wat water...volgens mij moeten die strepen verdwijnen. Daarna met een goede glascleaner de zaak afwerken. Indien dit niet helpt....Inizio op oranje met de dap. Groetjes, Wim
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 21-5-2008 Locatie: Doetinchem
|
Ik herken het wel, als ik van die witte druppels op mijn raam heb helpt gewoon wassen en daarna behandelen met Glass cleaner meestal wel
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 15-11-2009 Locatie: Midden Nederland
|
Leer ?? weet je dat zeker, of is het vinyl ... Joost (spreekwoordelijk) mag weten wat voor meuk je uit de vinyl loshaalt met sterke APC Als de schade het gevolg is van wat de APC heeft opgelost is het meest logish dat je het ook met APC weer weg zou kunnen krijgen. Klein plekje proberen. Anders denk ik toch ook aan polijsten met een geschikt middel Succes. Hans The best start for an answer, is someone to come up with a good question.
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 28-11-2009 Locatie: Elsloo
|
Is zeer hardnekkig inderdaad. Glass scrub werkt het snelst. A.k.a Ralf "A new wax layer (or layers) every 3 months is the detailing equivalent of wearing fresh undies every day. And as anyone's mother will tell them, that's really quite essential."
Don, Dodo Juice
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 20-1-2010 Locatie: Oet Grunn!
|
Even kleine aantekening voor het het gebruik van APC op het met leder bekleed dak: APC droogt leder erg uit, helemaal in de pure variant! On-topic: Glass Scrub of even met de DAP over het glas! Audi Avant RS2 - Audi ur quattro 20V (nr.156) - Audi A1 1.6 TD I Ambition Proline
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 10-12-2010 Locatie: didam
|
Redcat & paulus: heb het dak gelijk weer meerdere malen gevoed en in een conditioner gezet. Toen voelde het weer lekker vettig aan. kijken hoe hij er morgen bij staat anders doe ik het nog een paar keer. ik kreeg het smeer er met verdunde apc erniet af. ook niet naar meerdere malen.
on topic:
ik hoop dat ik die strepen eraf krijg. heb er namelijk 3 dagen aan liggen poetsen. ik zal dat scrub is proberen en dan kijken wat de resultaten zijn.
bedankt voor jullie antwoorden ideaal zo'n forum
gr Dave
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 5-7-2009 Locatie: Almelo
|
Ik heb ook APC laten opdrogen op glas ooit, oplossing was om met een witte handpad en Monello Mezzo het glas "polijsten", daar ging het er zo mee af.
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 26-10-2010 Locatie: Winschoten
|
Glassscrub kun je prima doen. Anders gewoon wassen met water en autoshampoo, daarna een ruitenreiniger. Seat Ibiza signo 1.4 16v
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 9-7-2010 Locatie: Terneuzen
|
Toevallig gisteren ook gehad. Zelfs met een zwarte pad en Finale op de Dap500 ging het er zo weer af. Zonder wrijving Geen glans
Audi A4 Avant 2.0 TFSi quattro '05 [Mauritius Blue] - Kawasaki Z750 '05 [Uni Black] - Suzuki GS500E '93 [Uni Black-Pearl White]
|
|
|
|
Guest
|
Carclean.nl forum layout is ontworpen door FlairePowered by YAF |
YAF © 2003-2009, Yet Another Forum.NETDeze pagina is gegenereerd in 0,217 seconden.