|
|
Rang: Lid Lid sinds: 14-7-2010 Locatie: Zoetermeer
|
Over een weekje of drie wordt mijn auto mat zwart gespoten. Kun je deze lak nog steeds zonder problemen kleien?
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 15-11-2009 Locatie: Midden Nederland
|
Citaat andere website; Aangezien de mogelijkheid niet bestaat om dergelijke lak of folie te kleien, te polieren of te glazen kunnen we enkel over gaan op een dieptereiniging. Het reinigen met de Swissvax Opaque Pre-cleaner verwijderde heel wat vuil! De auto was bovendien al volledig gereinigd met BugSquash. / citaat het gaat in het citaat om een matte lak / folie Hans The best start for an answer, is someone to come up with a good question.
|
|
|
|
Hans,
Bedankt voor je antwoord. Ik dacht het al. Op naar de Swissvax producten dan maar, ik heb hier ook ergens gelezen dat ze een wax hebben die geschikt is voor matte lak.
John
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 6-7-2009 Locatie: Hoorn - NH
|
Ik las dat de dodo sn ook gewoon er op geplakt kan worden // >>> Volledig Stappenplan - Machinaal <<< | >>> Pads & Middel - Overzicht <<< | >>> Volledig Stappenplan - Handmatig <<< \\ . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . Life's a Bitch, cause if it was a Slut it'd be Easy . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 15-11-2009 Locatie: Midden Nederland
|
Kennelijk is het gebruik van natuurlijke wax geen aanrader. Citaat; Geen klassieke wax met olie en andere voedende elementen die voor extra glans zorgen. Daarom dat die Opaque ook zo vreemd aanvoelt wanneer je die aanraakt./ citaat. Eerder aan de orde geweest in ander topicHans The best start for an answer, is someone to come up with a good question.
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 21-5-2008 Locatie: Divers....
|
Stuur een mailtje naar Carclean.nl . Tim kan je uitgebreid adviseren in deze kwestie. Diventa Bella heeft een tijd terug een mat zwarte focus RS behandeld.
|
|
|
|
Das wel zo'n goed idee. Ik neem binnenkort wel contact met hun op. Kan ik meteen de zaken die ik nodig heb bestellen.
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 8-5-2010 Locatie: Hilversum
|
Het zal wel uit komen op wassen met BTBM cleanen met Pro-polish van poorboys en waxxen met Reload en evt SN groeten Bart
=> Goede raad is duur. Er niet naar luisteren nog duurder.
=> Waar een detailer gaat, is ook een 1-pots wondermiddel met "hetzelfde resultaat".
|
|
|
|
Guest
|
Carclean.nl forum layout is ontworpen door FlairePowered by YAF |
YAF © 2003-2009, Yet Another Forum.NETDeze pagina is gegenereerd in 0,204 seconden.