Naar Carclean.nl
Welkom gast! Zoeken | Nieuwe berichten sinds | Inloggen | Registreren

Hoe krijg ik mijn plastic bumpers glanzend en langer mooi? Opties
bs
#1 Gepost : donderdag 19 mei 2011 13:01:45
Rang: Lid

Ik heb een volvo xc70 2000-2004 en ik wil graag mijn bumpers gaan voeden/mooie kleur terug geven.
Nu zijn de bumpers niet van plastic [ denk ik ] maar van een soort rubber wat je in kan drukken.
Mijn system 1,2,3 trekt er zo in maar helpt voor geen meter. Ik heb aan trim restorer gedacht maar dat is denk ik te vloeibaar, volgens mij hebben deze bumpers echt een gel [ dressing] nodig. Ik wil graag een product die een lange standtijd geeft [ zeker omdat de helft van auto rondom grote bumpers heeft ] Wat moet ik doen?weetniet
Paulus de Boskabouter
#2 Gepost : donderdag 19 mei 2011 13:34:12

Trim Restorer van PB of Supernatural Gloss Trim Sealant Kit van DJ. De laatste is een soort plastic sealant en blijft heel lang zitten. Nicknameless heeft hier een review over gemaakt.

Audi Avant RS2 - Audi ur quattro 20V (nr.156) - Audi A1 1.6 TDI Ambition Proline
Zirx
#3 Gepost : donderdag 19 mei 2011 13:52:34

Ik gebruik de Trim Detailer van Meguiar's .
Om dit echt een redelijke tijd zijn werk te laten doen, reinig ik de trims eerst met een melaminesponsje, dan met apc en dan pas de Trim Detailer erop.
De kleur vervaagd redelijk snel, maar de waterafstotendheid blijft wel lang.

De producten die Paulus aangeeft zullen denk ik wel wat effectiever en vooral duurzamer zijn.
Zonder wrijving Geen glans

Audi A4 Avant 2.0 TFSi quattro '05 [Mauritius Blue] - Kawasaki Z750 '05 [Uni Black] - Suzuki GS500E '93 [Uni Black-Pearl White]
bs
#4 Gepost : donderdag 19 mei 2011 13:57:59

En hoe zit het met opgedroogde waterdruppels??
Is black wow ook goed voor het soort bumper wat ik heb, want ik vind die van dj wel erg duur.
Ik was even op Carclean.nl aan het kijken en vond dit :Valet Pro Yellow Bumper Gel
Heeft iemand hiermee ervaring?
Gebruikers aanwezig in dit topic
Guest
Snel naar forum  
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen polls aanmaken.
Je kunt hier niet stemmen op polls.

Carclean.nl forum layout is ontworpen door Flaire