|
|
Rang: Lid Lid sinds: 27-2-2011 Locatie: Uut Ol' Eel
|
Hey iedereen, Heb vandaag voor het eerst me Lake Country Foamed Wool pad gebruikt maar vroeg me af hoe ik deze moet schoonmaken, neem aan dat ze niet in de wasmachine kunnen icm de micro restore van cobra. Scholl Concepts Fanboy
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 26-8-2010 Locatie: oost souburg
|
Ik spuit hem in met Meguiar's super degreaser/apc menging,een 10 tal minuten wachten en met lauwwater spoelen,buiten uitwapperen en klaar is wouter VAG rules
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 20-1-2010 Locatie: Oet Grunn!
|
+1 of een beetje afwasmiddel, uitspoelen, even op de DAP of rotary full speed laten draaien, klaar is Wouter! Audi Avant RS2 - Audi ur quattro 20V (nr.156) - Audi A1 1.6 TD I Ambition Proline
|
|
|
|
Wouter loopt even naar beneden om dat te gaan doen dus wouter is zo weer terug Bedankt heren Scholl Concepts Fanboy
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 11-5-2010 Locatie: BE Limburg
|
Als het over die paarse gaat, die heb ik al paar keren mee in de wasmachine gedaan. Niet echt een probleem, maar ik doe dan ook al mijn pads zo mee in de wasmachine. BMW 118 d: Freude am fahren
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 15-11-2009 Locatie: Midden Nederland
|
En als er dan toch wat plukjes in komen ... Ff met de haarborstel loskammen Hans The best start for an answer, is someone to come up with a good question.
|
|
|
|
Heb gister nog gedaan, sopje met scheutje dreft en droog geslingerd op de PRO900 Scholl Concepts Fanboy
|
|
|
|
Guest
|
Carclean.nl forum layout is ontworpen door FlairePowered by YAF |
YAF © 2003-2009, Yet Another Forum.NETDeze pagina is gegenereerd in 0,327 seconden.