|
|
Rang: Lid Lid sinds: 12-3-2009 Locatie: Omg Den Haag
|
Ja ja dames en heren.... Toen ik mn padwasher kocht zat er een klein flesje bij met een middeltje om erin te doen.... Nu is dat flesje inmiddels op. En omdat Carclean.nl de laatste weken nogal wat Padwasher heeft weggezet...  denk ik dat meer mensen tegen dit probleem gaan aan lopen. Dus bij deze..... Wat is de beste toevoeging om in je padwasher te doen.....???? Danny.
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 24-7-2008 Locatie: hamont (BE)
|
gewoon een goede scheut apc in doen, ik gebruikte ook wel eens micro restorer Good, better, best. Never let it rest. 'Til your good is better and your better is best.
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 16-5-2008 Locatie: Den Haag
|
Dat sprayflesje wat erbij zat, is om de pad schoon te maken, hiermee spray je een beetje op de pad en dan de padwasher in. Voor het reinigen van de pad, kun je de Snappy Clean gebruiken. Klein beetje poeder in de emmer, vullen met water en klaar voor gebruik. Of als je een vergelijkbaar product wilt hebben, dan kun je de Pinnacle Polishing Pad Cleaner nemen.
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 14-7-2010 Locatie: Emmen
|
zelf gebruik ik altijd snappy clean icm apc!  maakt alles goed schoon! en bij erge vervuiling nog wel is wat apc op de pad spuiten en goed inwrijven! Opel Corsa C 1.2i uit 2005!
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 29-7-2009 Locatie: Franeker
|
Pas wel op met APC in de padwasher, je doet er snel teveel in, resultaat ==> schuimparty. Leuk om te zien, niet om te beleven Ik doe meestal 2-3 pufjes APC 1:4 op de pad, dan gaat het prima met gewoon schoon water in de washer.
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 17-6-2008 Locatie: Rotterdam
|
Miscchien een rare vraag maar waarom is het flesje dat iedereen bij aankoop van de padwasher erbij krijgt niet los te verkrijgen? Ik ben best tevreden over het spul. Ik was laatst bezig op een lichte auto met White Diamond en na verloop van tijd zat mijn pad helemaal vol. Hetgeen wat in mijn pad bleef zitten voelde ook vet en plakkerig aan. Met drie spraytjes van dat spul en de padwasher was die weer helemaal schoon.
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 16-5-2008 Locatie: Den Haag
|
@ Timon, zoals ik al zie in een eerdere reply van mij:
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 1-5-2011 Locatie: Zutphen
|
En dat flesje van Pinnacle kun je op dezelfde manier gebruiken als het bijgeleverde flesje? Dus 3 spray-tjes op de pad en dan in de padwasher ??
Ryan.
|
|
|
|
Guest
|
Carclean.nl forum layout is ontworpen door FlairePowered by YAF |
YAF © 2003-2009, Yet Another Forum.NETDeze pagina is gegenereerd in 0,186 seconden.