|
|
Rang: Lid Lid sinds: 19-7-2010 Locatie: Hilversum
|
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 4-5-2011 Locatie: Arnhem
|
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 22-4-2010 Locatie: Capelle aan den IJssel
|
Zeer snelle review Morgen krijg ik m'n Ibridio binnen, kan niet wachten.....
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 20-1-2010 Locatie: Oet Grunn!
|
Mooie test Rogier, ben benieuwd naar de standtijd en bescherming! (SN vs Ibridio zou ook een mooie zijn) Audi Avant RS2 - Audi ur quattro 20V (nr.156) - Audi A1 1.6 TD I Ambition Proline
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 29-9-2009 Locatie: Apeldoorn
|
Goede performance van de Ibrido, maar ik hik zelf wel tegen die 149 euro aan. Ik vraag me af, of het veel beter is dan bijv. Dodo Sn 2.0 Blijf maar gewoon jezelf...van anderen zijn er al genoeg.
|
|
|
Rang: Moderator Lid sinds: 14-5-2009 Locatie: omgeving Breda
|
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 29-9-2009 Locatie: Apeldoorn
|
Soepergrover schreef:* 185,- * Oja, 149 was de introductieprijs.... In ieder geval op die manier een exclusieve wax voor liefhebbers :-) Bij mij zal die met deze prijs geen plaatsje op "de plank" bereiken Grtz Sander Blijf maar gewoon jezelf...van anderen zijn er al genoeg.
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 28-11-2009 Locatie: Elsloo
|
De beading van de Fuzion is normaal beter, minstens gelijkwaardig aan de Ibrido beading op de foto. Ik kan het weten, ben al 1,5 jaar verslaafd eraan, kleine kanttekening: Ik heb Fuzion altijd icm DGPS gebruikt. Prijs technisch is de Ibrido 2 x zo duur, en das mij een stap te ver. Toch ben ik benieuwd naar de uitslag van de test. Nog wat vragen: Heb je een swipe test gedaan voor afnemen? Was er verschil in glans, look of gladheid? A.k.a Ralf "A new wax layer (or layers) every 3 months is the detailing equivalent of wearing fresh undies every day. And as anyone's mother will tell them, that's really quite essential."
Don, Dodo Juice
|
|
|
|
Het was al donker en de plek waar ik het aanbracht was maar half verlicht door een bouwlamp die ik niet goed kan draaien. Daardoor kon ik het met de swipetest niet helemaal goed zien en heb ik het maar afgenomen na een half uurtje. Glans is (vind ik) alleen overdag in de zon goed te beoordelen. Beading van de Ibrido is toch echt iets beter (al is het maar een heel klein beetje) ik stond er natuurlijk met mn neus bovenop en dan kun je het natuurlijk beter zien dan op de foto, zeker als het verschil zo klein is. Ik heb de test samen met de Fuzion gedaan en niet met de SN 2.0 omdat ik graag 2 hybride en dus vergelijkbare waxen tegenover elkaar wilde zetten. ---------------------------------- BMW7Forum BMW7Club-------------------------------
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 19-4-2011 Locatie: Amsterdam
|
Mooie review Rogier Wordt het niet eens tijd om wat extra testpanelen te scoren? Met deze ene kom je niet meer toe voor al je topwaxen
|
|
|
|
Kan m ook gewoon 6 vakken verdelen toch ?  ---------------------------------- BMW7Forum BMW7Club-------------------------------
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 21-5-2008 Locatie: Divers....
|
|
|
|
Rang: Moderator Lid sinds: 2-3-2008 Locatie: Mobiel
|
Top zeg, zo snel een test! Probeer ook eens Ibrido op een onvette ondergrond, en na een uurtje een 2e layer.  I'm the Master of Bling!
|
|
|
|
Foto's en opmerking toegevoegd ---------------------------------- BMW7Forum BMW7Club-------------------------------
|
|
|
|
Tim schreef:Top zeg, zo snel een test! Probeer ook eens Ibrido op een onvette ondergrond, en na een uurtje een 2e layer.  Jullie snel leveren, ik snel testen  Voor die ontvette ondergrond heb ik IPA nodig en ik zit te wachten wanneer dat nou eindelijk eens in het assortiment komt (hint,hint) ---------------------------------- BMW7Forum BMW7Club-------------------------------
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 5-2-2010 Locatie: Eemnes
|
Korte vraag die wellicht al ergens anders beantwoord is maar ik kan het niet vinden;
Wat is de netto inhoud van de Ibrido?
De Fuzion lijkt namelijk meer dan twee keer zo goedkoop als ik de refill en lagere aanschaf prijs mee tel.
Thanks!
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 6-7-2009 Locatie: Hoorn - NH
|
Zonder de inhoud exact te weten ( meen 250ml ) kan ik je nu al verklappen dat de fuzion goedkoper is. Boeit dit: Ja - meer voor je geld Nee - je koopt iets exclusiefs wat nergens anders dan in Nederland te verkijgen is, speciaal op maat gemaakte wax + alu pot + kist + nummer Resume: appels met peren vergelijken. Haal een fles EXP, nog goedkoper, blijft ook lang plakken, glimt ie ook van etcetc, maar tja daarvan heb je er een milljoen van op deze aardbol // >>> Volledig Stappenplan - Machinaal <<< | >>> Pads & Middel - Overzicht <<< | >>> Volledig Stappenplan - Handmatig <<< \\ . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . Life's a Bitch, cause if it was a Slut it'd be Easy . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 5-2-2010 Locatie: Eemnes
|
Thanks mk-us...
Ik koop iets voor de kwaliteit, niet zozeer of het "speciaal" is... de opmerking "appels met peren" gaat natuurlijk nergens over want dit zijn beide hybrid waxen die je moet kunnen vergelijken.
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 6-7-2009 Locatie: Hoorn - NH
|
SN Hybrid ? Met appels en peren doelde ik dus idd op het stukje 'overal te verkrijgen vs exclusiviteit' De fuzion is alom geprezen, de ibrido is pas net uitgebracht. Ondanks het feit dat je er z.g.a. vanuit kan gaan dat je een goede wax in huis haalt blijft het uiteraard nog even afwachten tot er meer resultaten bekend zijn ( bv ook de standtijd ) Ga je op safe en wil je meer qua kwantiteit dan moet je voor de fuzion gaan, wil je de 'gok' wagen ga dan voor de ibrido ( en mijns inzien geld dit ook nog voor de hybrid (owkee wat langer en meer test maar toch ) Maar goed, Rogier is al super goed bezig en zo zullen er nog meer reviews gaan verschijnen, wellicht dat deze je wat dat betreft over de streep heen gaan trekken .... blijft altijd een persoonlijke keuze welke wax je prefereert // >>> Volledig Stappenplan - Machinaal <<< | >>> Pads & Middel - Overzicht <<< | >>> Volledig Stappenplan - Handmatig <<< \\ . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . Life's a Bitch, cause if it was a Slut it'd be Easy . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
|
|
|
|
Deze update verplaatst naar startpost om het overzichtelijk te houden ---------------------------------- BMW7Forum BMW7Club-------------------------------
|
|
|
Rang: Moderator Lid sinds: 2-3-2008 Locatie: Mobiel
|
Zo te zien wint de sheeting van de Ibrido het wederom (nog steeds) van de Fuzion. Ook vind ik de beading net iets netter lijken op het vuile oppervlak? I'm the Master of Bling!
|
|
|
Rang: Moderator Lid sinds: 6-4-2008 Locatie: Den Haag eo
|
Je had beter de namen in het filmpje om kunnen draaien, nu lijkt het alsof Ibrido links zit en Fuzion rechts. Verder gaan is niet zo moeilijk, weten wanneer je moet stoppen wel...Bastard of Bling! Forumregels aangepast en uitgebreid, neem de tijd om ze door te lezen.
|
|
|
|
Ik ga het even proberen te veranderen, thx voor de tip Dibbuz *EDIT Hopla geregeld ---------------------------------- BMW7Forum BMW7Club-------------------------------
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 28-10-2009 Locatie: Zuid-Holland
|
Bedankt voor de update Rogier. heldere filmpjes!
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 16-12-2008 Locatie: Leiderdorp
|
Mooi test.........en goed te zien............. Marcel Scenic II 2.0 16V DynLux MY05 B66 Gris Eclipse * 17 inch Borbet LV4 Lights Black * Continental SportContact2 225/50/17 * PE150 Finishine DAP900
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 2-5-2009 Locatie: Hoogvliet
|
@Tim: heb je nog waxoyl over? Testje doen tegenover Ibrido??? Ik ben zo geboren, wat is jouw excuus? Detailer in wording, tips zijn altijd welkom My life's a joke, they just got the punchline wrong!
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 9-3-2011 Locatie: Belgie
|
Super topic ga ik blijven volgen wil wel eens weten hoe het binnen een maand is ...
|
|
|
|
Het was weer tijd voor een update dus heb ik deze toegevoegd aan de startpost (update na 6 weken) ---------------------------------- BMW7Forum BMW7Club-------------------------------
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 27-2-2011 Locatie: Uut Ol' Eel
|
Ibrido ziet er duidelijk beter uit vind ik zowel met sheeting als de beading Scholl Concepts Fanboy
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 14-11-2009 Locatie: Herentals (B)
|
Ibrido is aan de winnende hand. Beading is ook veel 'ronder' dan bij de Fuzion. BMW E92 320d - "If it doesn't shine, it ain't mine!"
Get in, sit down, shut up, hold on!
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 28-11-2009 Locatie: Elsloo
|
Vind de Fuzion niet tegenvallen, die kost de helft... Maar Ibrido lijkt inderdaad nog een stapje beter qua duurzaamheid. A.k.a Ralf "A new wax layer (or layers) every 3 months is the detailing equivalent of wearing fresh undies every day. And as anyone's mother will tell them, that's really quite essential."
Don, Dodo Juice
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 8-5-2010 Locatie: Hilversum
|
Update? groeten Bart
=> Goede raad is duur. Er niet naar luisteren nog duurder.
=> Waar een detailer gaat, is ook een 1-pots wondermiddel met "hetzelfde resultaat".
|
|
|
|
Je hebt gelijk Bart het is tijd, morgen zal ik een update maken.  ---------------------------------- BMW7Forum BMW7Club-------------------------------
|
|
|
|
Guest
|