|
|
Rang: Lid Lid sinds: 23-5-2011
|
ik heb vandaag mijn deluxe sample kit binnen gekregen nu vroeg ik mij af (heb er nog niet veel verstand van) in welke volgorde ik bepaalde producten zoals polish, wax, glaze, sealant enz. moet gebruiken.
mijn 2e vraag, wat kan ik het beste gebruiken om de randen van mijn velg het beste te laten blinken (gepolijst alluminium)
ik hoop dat iemand een goed advies heeft
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 30-3-2011 Locatie: Antwerpen
|
http://forum.carclean.nl...achinaal-DAP500900.aspx
ff deze lezen en je bent er zo uit Groeten danny GSIII 5.9/100 km bose-edition 1.5 dci
|
|
|
|
dankjewel, 1e is opgelost, iemand nog een ideetje voor mijn velgrand?
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 6-7-2009 Locatie: Hoorn - NH
|
Strikje op plakken ? Gekkigheid, wat is er loos met de rand ? Is ie strak en moet ie blijven glimmen / heeft ie krasjes / heeft ie butsen ( schade ) etcetc >>> gaarne wat extra info svp // >>> Volledig Stappenplan - Machinaal <<< | >>> Pads & Middel - Overzicht <<< | >>> Volledig Stappenplan - Handmatig <<< \\ . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . Life's a Bitch, cause if it was a Slut it'd be Easy . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
|
|
|
|
hij heeft geen schade (net 3 weken nieuw) maar zoek iets zodat hij idd blijft glimmen en waar ik ze goed mee kan onderhouden, misschien iets uit deze sample kit deluxe?
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 16-5-2008 Locatie: Den Haag
|
Je kan de Natty's Blue nemen uit de set, maar heeft niet echt een lange standtijd. Er zijn wel specifieke waxen voor velgen: Poorboys World Wheel SealantWheelwaxDodo Juice Super Natural HybridDe laatste kun je ook voor je lak gebruiken.
|
|
|
|
Guest
|
Snel naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen polls aanmaken.
Je kunt hier niet stemmen op polls.
Carclean.nl forum layout is ontworpen door FlairePowered by YAF |
YAF © 2003-2009, Yet Another Forum.NETDeze pagina is gegenereerd in 0,244 seconden.