|
|
Rang: Lid Lid sinds: 8-5-2011 Locatie: Omgeving Rotterdam
|
Zat afgelopen vrijdag in de stille hoop dat het mooi weer zou worden in het weekend, dus ik al m'n detailspullen ingeladen zodat ik eens lekker thuis voor de deur kon detailen. Ik kan ook in de loods op de zaak detailen, maar dat geeft me toch enigzins het idee dat ik aan het werk ben (i.p.v. me met een hobby bezig te houden). Affijn, vandaag geen weer om wat te doen dus m'n collectie maar eens uitgestald en op de foto gezet. Er staat nog wel het e.e.a. op de zaak maar dit is wel het merendeel;   Hier blijft het niet bij, er staat nog genoeg op m'n wishlist (zoals borstels, nog meer pads en doeken etc etc). Verder heb ik nog via GB's een padwasher en een collectie aan flessen en sprayers gekocht die op latere termijn geleverd worden. Mvg Frans
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 28-4-2009 Locatie: Maas en Waal
|
Een geweldige collectie met name de pro machines.
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 29-10-2010 Locatie: Oost-Vlaanderen Belgie
|
Is idd al een mooie collectie . it's better to live for something then to die for nothing
|
|
|
Rang: Moderator Lid sinds: 14-5-2009 Locatie: omgeving Breda
|
Fijne spulletjes. Ook fijn dat het allemaal nog in een paar bakken en een tas past.
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 25-3-2010 Locatie: Bodegraven
|
Mooie collectie En een paar producten komen we wel erg bekend voor Tip van de maand van Smurf :
"Als je teveel met een Smurf Smurft , wordt je van zelf wel verSmurft"
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 20-1-2010 Locatie: Oet Grunn!
|
Mooie collectie! Mooie machines, heb zelf ook een Flex rotary. Audi Avant RS2 - Audi ur quattro 20V (nr.156) - Audi A1 1.6 TD I Ambition Proline
|
|
|
|
Vandaag een kleine uitbreiding op mijn collectie ontvangen.  Dodo Juice Supernatural - Wood Dodo Juice Supernatural Hybrid Paste Sealant Dodo Juice Diamond White Panel Pot Dodo Juice Doublewax Soft Panel Pot Dodo Juice Purple Haze Pro Panel Pot Dodo Juice Blue Velvet Pro Panel Pot Dodo Juice Carnauba Canister Test Tube Dodo Juice Glass Cleaner, Polish, Sealant Kit Dodo Juice Sheepskin Tribble Wash Mitt Dodo Juice Finger Mitt Wax Applicator Valet Pro Citrus Tar and Glue Remover - 500ml Gliptone Liquid Leather Cleaner and Conditioner Kit Meguiar's Soft Foam Applicator's Silverline Wheel and Alloy Brush Heb nu de collectie aan panels van DDJ compleet. Mvg Frans
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 27-2-2011 Locatie: Uut Ol' Eel
|
Kleine uitbreiding zegt ie Mooie aanwinsten Frans! Scholl Concepts Fanboy
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 8-5-2010 Locatie: Hilversum
|
Mooie aanwinst frans, Dit collectie Leuke Dodo washmitt Leverd carclean.nl deze? groeten Bart
=> Goede raad is duur. Er niet naar luisteren nog duurder.
=> Waar een detailer gaat, is ook een 1-pots wondermiddel met "hetzelfde resultaat".
|
|
|
|
Tnx, heb deze elders besteld, was een leuke kortingsactie die ik niet links kon laten liggen. Heb nog genoeg nodig, de volgende keer is Carclean.nl weer aan de beurt. Mvg Frans
|
|
|
|
Nog een kleine toevoeging aan mijn collectie, helaas zijn deze producten nog niet te koop in Nederlandse webwinkels (hint).  Mvg Frans
|
|
|
|
Hmmm ken het merk niet. Kan ik er uit opmaken dat je ervaring met deze producten hebt omdat je helaas zegt? Scholl Concepts Fanboy
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 24-7-2008 Locatie: hamont (BE)
|
Mooi, ik ben zeer benieuwd naar je ervaringen ermee. Deze producten spreken me ook al een tijd aan. Good, better, best. Never let it rest. 'Til your good is better and your better is best.
|
|
|
|
Zijn zeer veel lovende reacties op buitenlandse fora over dit merk. Met name op VAG en andere harde lakken. Was hierdoor nieuwsgierig geworden en wilde het graag zelf proberen. Heb behoorlijk veel moeite moeten doen om het te bemachtigen. Had makkelijker geweest als je het gewoon ergens in Nederland had kunnen bestellen (vandaar de helaas). edit: weet niet of ik een link naar het DDJ forum mag plaatsen, maar hier een voorbeeld waarbij een Audi TT is gedaan met deze producten; http://dodojuice.com/for...18&highlight=#14518
(mocht het niet toegestaan zijn, dan a.u.b. verwijderen) Mvg Frans
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 8-5-2010 Locatie: Hilversum
|
Mooie uitbreiding Staan al een paar reviews van op het forum door Chost10 groeten Bart
=> Goede raad is duur. Er niet naar luisteren nog duurder.
=> Waar een detailer gaat, is ook een 1-pots wondermiddel met "hetzelfde resultaat".
|
|
|
|
tnx  Staat inderdaad hier ook een review (alleen dan niet van de S3 gold), bedankt voor het attenderen; http://forum.carclean.nl...tra-Fine-and-Finish.aspxMvg Frans
|
|
|
|
Vandaag nog even m'n huidige collectie aan DDJ op de gevoelige plaat gezet. Heb alle panels compleet, dus het is nu wachten op een nieuwe was.  Mvg Frans
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 6-7-2009 Locatie: Hoorn - NH
|
 // >>> Volledig Stappenplan - Machinaal <<< | >>> Pads & Middel - Overzicht <<< | >>> Volledig Stappenplan - Handmatig <<< \\ . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . Life's a Bitch, cause if it was a Slut it'd be Easy . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
|
|
|
|
Wat zie ik daar voor een mooi aluminium potje staan! Super verzameling van Dodo heb je al zeg! Scholl Concepts Fanboy
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 26-10-2010 Locatie: Winschoten
|
Hele mooie Dodo Juice collectie! Ik begin er zelf ook steeds meer fan van te worden.  Heerlijke producten. Seat Ibiza signo 1.4 16v
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 26-7-2011
|
Wat een verzameling van Dodo
|
|
|
|
Mooie collecie  , achteraf ene beetje spijt van de verkoop van m`n Dodo`s Tip van de maand van Smurf :
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 30-3-2011 Locatie: Antwerpen
|
Hallo, Begint stilletjesaan een indrukwekkende collectie te worden Tevreden van de velgenborstel van megs?? Danny GSIII 5.9/100 km bose-edition 1.5 dci
|
|
|
|
Bedankt allemaal. Heb gisteren m'n ramen goed gereinigd met de Clearly Menthol en de SN Glass Polish en vervolgens de voorruit behandeld met de Glass Sealant. Ben zelf helemaal wild van de Clearly Menthol, het is een heerlijke glasreiniger; werkt snel en zonder strepen. Wat de Glass Sealant betreft kan ik nog weinig zeggen, heb daarna nog niet in een fikse bui op de weg gezeten. @ Danny; de velgenborstel is van Silverline, heb hem nog niet nodig gehad.  Mvg Frans
|
|
|
|
Tijdje rustig aan gedaan, dus vond het wel weer eens tijd om mezelf te verwennen. Had al het e.e.a. binnen via het DW forum, Carclean.nl en ontving gisteren m'n langverwachte pakketje uit Amerika (wat was dat een gedoe zeg...). Enige wat niet op de foto staat is m'n onlangs aangeschafte paint detective lakdikte meter. Zymöl2 x Wax Applicator 3pk Pre-wax Applicator 2pk Microwipe 2pk HD Cleanse 500ml Destiny 8 oz Detail wax 2oz 2 x Zymöl Holliday Sampler 2, bestaande uit; HD Cleanse 6.5oz Microwipe Wax applicator Concours 2oz Destiny 2oz Atlantique 2ozDodo JuiceSN Plush Applicator SN Drying Towel Born to be Milde Shampoo Chemical Guys - Celeste Dettaglio wax Monello Delirium Drying Towel Iron X Mvg Frans
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 6-7-2009 Locatie: Hoorn - NH
|
Owwww yeah Frans  // >>> Volledig Stappenplan - Machinaal <<< | >>> Pads & Middel - Overzicht <<< | >>> Volledig Stappenplan - Handmatig <<< \\ . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . Life's a Bitch, cause if it was a Slut it'd be Easy . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 6-9-2009 Locatie: Omg. Deurne (NL)
|
Duur pakketje uit de US dan! Heerlijke waxen die Zymöl's! Wat zit er in de pot naast de wax..? New detailing project: Silver Beetle Highline (SOLD!) "Gek zijn doet geen pijn" - rodders
|
|
|
|
Zeker te weten Marcus. @ ivo's, Ja, 't is dat ik mijn zinnen had gezet op de Sampler 2 anders had ik er nooit aan begonnen. Welke pot bedoel je trouwens? Op de voorgrond staan van links naar rechts, drie wassen naast elkaar; CG Celeste Dettaglio, Zymöl Destiny, Zymöl Detail wax. De Celeste Dettaglio en Zymöl Destiny, heb ik overigens van mensen van het DW forum overgenomen. Was een leuke deal, want die bijna 600 euro voor de Destiny zou ik er never voor over hebben gehad. Mvg Frans
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 6-9-2009 Locatie: Omg. Deurne (NL)
|
Had het over de CG Celeste, kon de pot even niet thuisbrengen  Maaruh, 2x Sampler 2 pakket..? 1 voor de verkoop..?  New detailing project: Silver Beetle Highline (SOLD!) "Gek zijn doet geen pijn" - rodders
|
|
|
|
Yep, één gaat later in de verkoop. Is buiten Amerika nergens te krijgen en hoop zo de (hoge) verzendkosten een beetje te kunnen drukken. Mvg Frans
|
|
|
|
Weer een mooie aanvulling Tip van de maand van Smurf :
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 20-12-2008 Locatie: Heerhugowaard
|
Ziet er goed uit Frans
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 20-1-2010 Locatie: Oet Grunn!
|
Dat zijn nog eens mooie aanwinsten! Audi Avant RS2 - Audi ur quattro 20V (nr.156) - Audi A1 1.6 TD I Ambition Proline
|
|
|
|
Guest
|