|
|
Rang: Lid Lid sinds: 5-5-2009 Locatie: Etten-Leur
|
Een collectie om bij te kwijlen Frans. Nobody expects the Spanish Inquisition!
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 20-1-2010 Locatie: Oet Grunn!
|
Frans zie ook net dat je een medaille hebt gekregen voor je hulpvaardigheid; gefeliciteerd  (of je had hem al een tijdje en ik had dat niet gezien  ) Audi Avant RS2 - Audi ur quattro 20V (nr.156) - Audi A1 1.6 TD I Ambition Proline
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 8-5-2011 Locatie: Omgeving Rotterdam
|
Bedankt allemaal. @Paulus: Tnx, heb hem gisteren mogen ontvangen. Waarvoor uiteraard ook dank aan het Carclean.nl team. Mvg Frans
|
|
|
|
Tijd geleden dat ik hier heb gepost, maar ik heb het zeer druk met andere dingen. Bovendien staan alle wagens die ik in onderhoud heb al een tijdje in hun winterkleed en zijn de eigenaars op de hoogte en voorzien van spullen om zelf hun wagens tussentijds te wassen. Heb een kleine update rondom mijn collectie en wel de navolgende;    Had deze koffer al een tijd geleden besteld, maar omdat het bedrijf het zeer druk had en het ook nog eens een "one off" custom koffer betrof, heeft het een aardige tijd op zich laten wachten. M'n geduld is echter beloond, de koffer is boven verwachting. Mvg Frans
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 6-9-2009 Locatie: Omg. Deurne (NL)
|
LIKE! New detailing project: Silver Beetle Highline (SOLD!) "Gek zijn doet geen pijn" - rodders
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 6-7-2009 Locatie: Hoorn - NH
|
Je mag best vaker even niks posten Frans .... jammie jammie jammie  ² // >>> Volledig Stappenplan - Machinaal <<< | >>> Pads & Middel - Overzicht <<< | >>> Volledig Stappenplan - Handmatig <<< \\ . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . Life's a Bitch, cause if it was a Slut it'd be Easy . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 11-1-2009 Locatie: Vl Brabant, België
|
Zalig! Zou iets mooi zijn voor Dodo Juice zelf, zou iedereen aanzetten om ze allemaal te verzamelen 
|
|
|
|
 wow super zeg  Dat wil ik wel voor mijn grote DJ potten! Audi Avant RS2 - Audi ur quattro 20V (nr.156) - Audi A1 1.6 TD I Ambition Proline
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 29-7-2009 Locatie: Franeker
|
Heel erg gaaf!
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 18-12-2011 Locatie: Brabant ,Jonguh
|
 wat een collectie It is nice to be important. But it is more important to be nice
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 7-3-2009
|
Dit is nog eens een professionele koffer :d
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 26-10-2010 Locatie: Winschoten
|
Dat is echt supertof! Maar welke waxen komen er op de twee lege plaatsen? Seat Ibiza signo 1.4 16v
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 25-3-2010 Locatie: Bodegraven
|
Wat een koffertje Tip van de maand van Smurf :
"Als je teveel met een Smurf Smurft , wordt je van zelf wel verSmurft"
|
|
|
|
Sorry Ibiza, had je vraag over het hoofd gezien. De twee lege vakken zijn reserve vakken, voor aankomende nieuwe Dodojuice panelpotjes. PJ heeft mij al verzekerd, dat ik in de toekomst ruimte tekort ga komen (oftwel er komen nog wel wat nieuwe wassen aan). Mvg Frans
|
|
|
|
Kort geleden een mooie Festool set gescoord, via een veiling. Vandaag binnengekregen en ja wat doe je dan... Aansluiten natuurlijk en gelijk kijken wat hij doet. Eerste indrukken zijn goed, lekker stabiel en waarbij mijn Flex zich gelijk vastbijt (snel op toeren), bouwt deze mooi en geleidelijk zijn toeren op en zoekt ook wat minder.  Tevens nog wat andere dingetjes gekocht, zoals je ziet. Mvg Frans
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 6-9-2009 Locatie: Omg. Deurne (NL)
|
Meestrlijke aanwinsten weer! New detailing project: Silver Beetle Highline (SOLD!) "Gek zijn doet geen pijn" - rodders
|
|
|
|
 ruilen frans tegen een 900 duo set It is nice to be important. But it is more important to be nice
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 25-3-2010 Locatie: Bodegraven
|
Sjiek de Smurfs Tip van de maand van Smurf :
"Als je teveel met een Smurf Smurft , wordt je van zelf wel verSmurft"
|
|
|
|
quinten schreef: ruilen frans tegen een 900 duo set Als dat een duo Saabs (een turbo en een cabrio) betreft, dan valt er wellicht te praten. Mvg Frans
|
|
|
|
Geen probleem Frans , Van de Dap haal ik de kap(cabrio) wel af en op de Pro(turbo) plak wel een embleem van Saab op It is nice to be important. But it is more important to be nice
|
|
|
|
 dat zijn geen verkeerde aanwinsten zeg! Prachtige machine, heb hem zelf ook een keer werkend mogen aanschouwen bij Eelco. Mijn Flex moet het nog een hele tijd volhouden. Een Festool kan ik niet betalen Veel detail plezier gewenst met deze prachtige machine en producten Audi Avant RS2 - Audi ur quattro 20V (nr.156) - Audi A1 1.6 TD I Ambition Proline
|
|
|
|
Guest
|
Carclean.nl forum layout is ontworpen door FlairePowered by YAF |
YAF © 2003-2009, Yet Another Forum.NETDeze pagina is gegenereerd in 1,019 seconden.