|
|
Rang: Lid Lid sinds: 22-4-2010 Locatie: Capelle aan den IJssel
|
Ik gebruik momenteel al geruime tijd ValetPro Citrus Tar and Glue remover. Echter begint het flesje leeg te geraken en ben ik dus toe aan een nieuwe.
Omdat ik erg veel van de Meg's Detailer-lijn heb staan wil ik waarschijnlijk over stappen op de Body Solvent van Meg's.
Is dit een verstandige keuze? Heb BS nog nooit gebruikt maar voor zover ik heb gelezen is het een prima product.
Wat raden jullie me aan? Misschien heeft iemand voor mij een sample BS zodat ik het eens kan proberen.
Greetz Rob aka Vadebo
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 24-7-2008 Locatie: hamont (BE)
|
Ik zou het bij de valet pro houden. Deze ruikt beter, werkt in mijn ogen beter en laat een mindere vettige laag achter dan de Body Solvent. Good, better, best. Never let it rest. 'Til your good is better and your better is best.
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 4-1-2009 Locatie: Zeist
|
Hallo Rob, ik wil juist de VP gaan proberen.
De Body solvent is niks mis mee, goed product,ruikt ook lekker. Als je wilt mag je wel een kleine hoeveelheid van me overnemen, kan je het eerst proberen.
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 22-4-2010 Locatie: Capelle aan den IJssel
|
@tamer, dat zou super zijn! Stuur je wel even een PM.
Greetz Rob
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 15-11-2009 Locatie: Midden Nederland
|
tamer schreef: ... goed product,ruikt ook lekker. ... Gegeven de bestanddelen niet teveel van inademen. Werkt inderdaad goed op teer en tectiel. Ik heb de oude meuk van de Healey een beetje nat gemaakt Doek erover en hij was weer groen, zoals de lak eronder. Hans The best start for an answer, is someone to come up with a good question.
|
|
|
Rang: Moderator Lid sinds: 5-5-2008 Locatie: Den Haag
|
Beide gebruikt en ik vind de VP veel beter. Never try to teach a pig to sing; it wastes your time and it annoys the pig.I'm not crazy. My mom had me tested.Forumregels aangepast en uitgebreid, neem de tijd om ze door te lezen.
|
|
|
|
Guest
|
Carclean.nl forum layout is ontworpen door FlairePowered by YAF |
YAF © 2003-2009, Yet Another Forum.NETDeze pagina is gegenereerd in 0,171 seconden.