|
|
Rang: Lid Lid sinds: 11-8-2010 Locatie: Houten
|
Donderdag 2 juni staat deze SL55 AMG op het programma. Show off volgt nog. 
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 30-4-2011
|
Hij ziet er nog niet al te bar uit, ben benieuwd naar het resultaat.
ps, rij voorzichtig met al die pk's, het zijn er wel 500.
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 27-10-2009 Locatie: Safe Sex
|
Brute bak, een van de auto's waar ik zeer onder de indruk was van het vermogen
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 20-1-2010 Locatie: Oet Grunn!
|
Dat is gave detail zeg! Benieuwd naar het eindresultaat. Succes! Audi Avant RS2 - Audi ur quattro 20V (nr.156) - Audi A1 1.6 TD I Ambition Proline
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 13-9-2010 Locatie: Baal
|
Wauw, dat is een knappe wagen! Wordt leuk detailen, geeft toch altijd dat ietsje extra mee  Lak is precies beetje dofjes, maar komt wel goed  Welke producten ga je gebruiken ?
|
|
|
|
A90 schreef:Hij ziet er nog niet al te bar uit, ben benieuwd naar het resultaat.
ps, rij voorzichtig met al die pk's, het zijn er wel 500. Dat lijkt inderdaad zo op het eerste gezicht. Hij zit echter van top tot 'bodem' onder de waskrassen! Erg leuk project dus Ik heb gister in een X5M gereden en die 550 paardjes hield ik ook in bedwang, dus dat komt wel goed
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 24-6-2010 Locatie: Winschoten
|
Ahhhhh, GROTE BROER Geweldig om zulke auto's te mogen doen. Ik kijk uit naar de Show off!
|
|
|
|
bzguy schreef:Wauw, dat is een knappe wagen! Wordt leuk detailen, geeft toch altijd dat ietsje extra mee  Lak is precies beetje dofjes, maar komt wel goed Ik heb hem vandaag even in de zon geinspecteerd, hij zit vol met waskrassen. Hij wordt altijd door de wastunnel gehaald. De eigenaar weet wel dat het voortaan met de hand wassen wordt na mijn behandeling Welke producten ga je gebruiken ? Hier een rijtje met wat me nu te binnen schiet: - Wassen met slick en suds van PB en de Poorboys World Chenille Wash Mitt - Klei met Spray&wipe van PB - Polijsten met rotary, dap500 en de Monello producten. - Glaze, black hole getopt met een laagje EX-P sealant en ik denk natty's. - Banden met Bold 'N Bright van PB - etc. etc. Check de showoff
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 27-2-2011 Locatie: Ede
|
He, een MGf..... Autoliefde roest niet... Die SL is natuurlijk ook mooi, maar kan wel een detailbeurtje gebruiken, ben benieuwd naar de show-off
|
|
|
|
Guest
|
Carclean.nl forum layout is ontworpen door FlairePowered by YAF |
YAF © 2003-2009, Yet Another Forum.NETDeze pagina is gegenereerd in 0,193 seconden.