|
|
Rang: Lid Lid sinds: 6-9-2009 Locatie: Omg. Deurne (NL)
|
Bij deze de onthulling van het nieuwe project... Vandaag opgehaald Volgende week pas tijd voor in verband met deadlines voor school.... Gaat mijn concentratie en wilskracht dus zwaar op de proef stellen........ Even één picje, van de verkopende partij...  Optielijst en andere info komt nog To be continued......... New detailing project: Silver Beetle Highline (SOLD!) "Gek zijn doet geen pijn" - rodders
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 29-9-2009 Locatie: Apeldoorn
|
Cool, ik ben benieuwd... Blijf maar gewoon jezelf...van anderen zijn er al genoeg.
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 17-9-2010 Locatie: Breda, Roosendaal e.o.
|
Wat een stoer ding! Echt erg gaaf! Is die nu ook echt van jou? Retevet zo'n Beetle! Enne...betreffende die deadlines...komt goed, de tijd vliegt wat dat betreft om en daarna kun je je helemaal uitleven! Ik blijf deze wel even volgen hoor, vind hem te cool
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 17-12-2010 Locatie: Helmond
|
Super gaaf! Wel een moeilijkere detailkleur als zwart als je het mij vraagt, maar zeker wel mooi!
Veel plezier toegewenst!
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 20-1-2010 Locatie: Oet Grunn!
|
Supermooie Beetle Highline man! Gefelicteerd! Audi Avant RS2 - Audi ur quattro 20V (nr.156) - Audi A1 1.6 TD I Ambition Proline
|
|
|
|
Thnx dames en heren  Ben er zelf ook blij mee. Ik heb m samen met mn vriendin gekocht. Lupo erop in kunnen ruilen. Zelf rijdt ik (hier rundum hause) in de RAT-gofl, voor de langere stukken neem ik de Beetle. Verder rijdt mn meissie er eigenlijk altijd in. Heerlijk..  Verwarmd zwart leder, airco, ABS, ESP, 4 airbags, 2 extra 12v sockets (middenconsole en kofferbak) CV en Alarm op Afstandsbediening, enz enz enz :D Me happy  Mooi weetje, vriendin is t interieur al aan t afnemen met APC 1:10 / 1:4 dus al het "plasticwerk" en de rubbers zijn straks al netjes  New detailing project: Silver Beetle Highline (SOLD!) "Gek zijn doet geen pijn" - rodders
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 21-5-2008 Locatie: Divers....
|
Gefeliciteerd met de aanwinst Ivo,.gaat ie ook nog omlaag?
|
|
|
|
eerst weer ff sparen, maar zit er dik in  New detailing project: Silver Beetle Highline (SOLD!) "Gek zijn doet geen pijn" - rodders
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 5-5-2010
|
He Ivo, dat ziet er gaaf uit man! mooie opvolger voor de Lupo!
Denk dat ik m binnenkort wel IRL mag aanschouwen ben reuze benieuwd!
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 4-1-2009 Locatie: Zeist
|
Mooie aanwinst Ivo
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 21-9-2010 Locatie: Maasbree
|
Zoals ik op facebook al zei, dikke wagen, gefeliciteerd ermee. Idd een wat moeilijke kleur om te detailen, maar kan net zo goed als zwart erg dankbaar zijn
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 15-6-2009 Locatie: Dedemsvaart
|
goh, had ik toch een voorspellende gave deze week. veel plezier met je beetle zou er zelf ook graag 1 willen hebben, maar ik kan mijn kofferbakje van de variant niet missen.
|
|
|
|
Goed geraden idd Henri  Ben zelf ook benieuwd hoe 'ie gaat bevallen, in elk geval een GROTE stap voorwaarts tegenover de Lupo  New detailing project: Silver Beetle Highline (SOLD!) "Gek zijn doet geen pijn" - rodders
|
|
|
|
Nog enkele veranderingen Ivo? *kuch Longbeach kuch*  Audi Avant RS2 - Audi ur quattro 20V (nr.156) - Audi A1 1.6 TD I Ambition Proline
|
|
|
|
Wat op de planning staat: - Spotrepairtje linksvoor (waarschijnlijk, eerst zelf even fröbelen) - H1 5000K Xenon - Audio uit de Lupo in de Beetle, met klapscherm voor de Navi - Verlagen (hoeveel zijn we nog niet over uit) New detailing project: Silver Beetle Highline (SOLD!) "Gek zijn doet geen pijn" - rodders
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 8-4-2011 Locatie: Aalten
|
Supergave wagen ivo! op den duur ga je toch verlangen naar wat luxers:D op dat punt zit ik nu ook.. Ga dit zeer zeker volgen! Jorik. Monello, Poorboys world, DoDo Juice, Meguiar's
|
|
|
|
@gideon ; longbitch @ivo ; je hebt trouwens dezelfde motor als mij. rijdt wel lekker vind ik.
|
|
|
|
Nog niet ver mee gereden, maar rijdt opzich lekker soepel. Wel een toerenblokje, maar dat was de Lupo ook  @Gideon, die velgen gaat het over..? Gaat m niet worden.... Beetje te tam als je t mij vraagt New detailing project: Silver Beetle Highline (SOLD!) "Gek zijn doet geen pijn" - rodders
|
|
|
|
Inderdaad de velgen, ik vind ze persoonlijk uber! Mijn broer had ze onder zijn Golf, staan erg dik. Audi Avant RS2 - Audi ur quattro 20V (nr.156) - Audi A1 1.6 TD I Ambition Proline
|
|
|
|
+1 gideon. ik heb zelf nu een setje ronal speedlines gekocht, kon het setje niet laten liggen voor die centen zitten 4 splinternieuwe michelin energy savers op. enigste nadeel is dat ik weer terug ben bij origineel 15 inch
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 24-8-2008 Locatie: Budel-Dorplein
|
Ik verheug me weer op een team-up met de nodige ongein! Opel Antara 2008 Festool 3M
|
|
|
|
Gaat goedkomen. Ik ga komende week wel eens een testspotje doen, dan laat ik nog van me horen  Padfrisbee, de fameuze roze pads, de boating boys kunnen de lol weer op  New detailing project: Silver Beetle Highline (SOLD!) "Gek zijn doet geen pijn" - rodders
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 24-8-2008 Locatie: Budel-Dorplein
|
Zal van hieruit wel na het weekend van 18-19 Juni worden ivm het keverweekend worden,daar sta ik ingepland als vrijwilliger. Maar we spreken wel iets af,met BBQ natuurlijk Opel Antara 2008 Festool 3M
|
|
|
|
Ik begin er gewoon aan, dan doen we dat nog wel eens dunnetjes over  New detailing project: Silver Beetle Highline (SOLD!) "Gek zijn doet geen pijn" - rodders
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 28-11-2009 Locatie: Elsloo
|
Mooi hoor, onder een Beetle horen geen Longbeach velgen maar deze: MP Snel Ivo Snel! A.k.a Ralf "A new wax layer (or layers) every 3 months is the detailing equivalent of wearing fresh undies every day. And as anyone's mother will tell them, that's really quite essential."
Don, Dodo Juice
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 29-7-2009 Locatie: Franeker
|
Beetle = Echt gaaf Ivo!
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 12-3-2011 Locatie: Breda
|
Blijft een aparte verschijning Ivo. Veel plezier ermee. @McShine, goede tip en die velgen zien er nog goed uit zeg. Wanneer heb ik nou eens tijd voor mijn (auto) vrouw......en het zoeken naar een garage met stroom wil ook niet echt lukken, hmm.
|
|
|
|
Thnx voor de tip Ralf! Maar 17" is te klein Auto komt trouwens bij jou uit de achtertuin, Stein  New detailing project: Silver Beetle Highline (SOLD!) "Gek zijn doet geen pijn" - rodders
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 28-11-2009 Locatie: Elsloo
|
Ik ben geboren en getogen in Stein.  A.k.a Ralf "A new wax layer (or layers) every 3 months is the detailing equivalent of wearing fresh undies every day. And as anyone's mother will tell them, that's really quite essential."
Don, Dodo Juice
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 24-7-2008 Locatie: hamont (BE)
|
bartr123 schreef:Ik verheug me weer op een team-up met de nodige ongein! Hell yeah, heb er nu al zin in Komt wel helemaal goed ivo. Ook al is ie klaar tegen dat wij tijd hebben lol kunnen we altijd maken. Good, better, best. Never let it rest. 'Til your good is better and your better is best.
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 8-5-2010 Locatie: Hilversum
|
Top Beetle Ivo! Mooie optie lijst ook groeten Bart
=> Goede raad is duur. Er niet naar luisteren nog duurder.
=> Waar een detailer gaat, is ook een 1-pots wondermiddel met "hetzelfde resultaat".
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 7-5-2011 Locatie: noord-limburg
|
mooie wage ivo, zullen we vast nog wel van dicht bij gaan bewonderen.
|
|
|
|
Gisteren begin gemaakt: - Alles trims/rubbers/kiertjes met Meg's APC 1:4 en diverse kwasten - Banden en wielkasten met Chemical Guys Red Hot Degreaser 1:8, Mothers Tire Brush en Fender Well Brush - Velgen met PB Spray & Rinse puur en EZ Detail's - Afgespoeld met tuinslang - Hele wagen in de Iron-X (huilende Beetle  ) - Afgespoeld met tuinslang - Foamen met Magifoam - Afspuiten met HD (na 20 min oid) - Wassen met 2emmers met GG + 2 meg's washmitts - Nagespoeld met tuinslang Vervolgens auto naar binnen om te gaan kleien. Ik heb gebruikt: Zaino Z18 met PB Spray & Wipe puur De wederhelft: Dodo Basics of Bling clay met VP Citrus Bling 1:10 Daarna ben ik begonnen met polijsten: - Wolfgang Total Swirl Remover op witte kompressor met de AEG - Monello Finale op zwarte kompressor met de AEG Resultaat: 95% strak! Na polijsten een IPA wipedown en de gepolijsten delen in 2 lagen Zaino Z5 Polish Beide keren na een half uurtje uitgeveegd. Na de 2e laag was het tijd voor "de kers", in de vorm van de Swissvax Shield  Ondertussen was de wederhelft druk in de weer met APC 1:10 en 1:4 op het dashboard/deurpanelen/andere plastic interieurdelen Daarna in de PB Natural Look gezet. Het leder werd gecleaned en gevoed met het Zaino duo, ramen met Meg's prof. Glass Cleaner 1:10 (binnenzijde) Ramen aan buitenzijde met Provision Glass Scrub en beschermd met C.Pro Reload (2 lagen) Banden gedressed met Mothers Reflections. Tot zover aan de buitenkant alleen nog de motorkap en voorschermen gedaan, zometeen verder met de rest  Foto's heb ik gisteren geen gemaakt, zal er straks misschien een paar maken. New detailing project: Silver Beetle Highline (SOLD!) "Gek zijn doet geen pijn" - rodders
|
|
|
|
Guest
|