|
|
Rang: Lid Lid sinds: 5-6-2011 Locatie: België
|
Weet er iemand of deze polish een hoge cutfactor heeft? ik zou hem gebruiken in combinatie met het dap900 light pakket raffini. Op sommige sites lees ik dat deze enkel oliën bevat en geen cutfactor heeft dan zou ik deze kunnen gebruiken om mijn lak te voeden na de raffini's. Meningen hierover?
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 22-10-2010 Locatie: Belgie
|
De Meguiar's deep crystal polish is eigenlijk een glaze en heeft dus inderdaad geen cuttingfactor, deze dient om te lak te voeden. Progress is a slow process
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 16-5-2008 Locatie: Den Haag
|
De Meguiar's Deep Crystal Polish (step 2) heeft helemaal geen cuttingfactor omdat het een voedend product is. De naam is een beetje verwarrend aangezien Meguiar's de naam polish geeft aan een voedend product terwijl andere merken de naam polish gebruiken voor polijstproducten. Zie ook: http://forum.carclean.nl...laze-Polijstmiddel.aspx
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 7-5-2011 Locatie: Amerongen
|
en wat dacht je van de engelse die de term polish gebruiken voor wax >.>
leuke iritatie ook!
|
|
|
Rang: Moderator Lid sinds: 14-5-2009 Locatie: omgeving Breda
|
Ehm.., volgens mij gebruiken ook de Engelsen de term 'polish' niet voor wax. Polish is nota bene een engels woord. Kan me wel voorstellen dat bepaalde all-in-one producten de term 'polish' gebruiken in de naam, terwijl er ook een wax/sealant component in zit (denk aan Polish with 100% Carnauba Wax). Kun je een voorbeeld geven waar je dat gezien hebt?
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 13-6-2011 Locatie: Leeuwarden
|
Hmm, lekker is dat. is mij toch verkocht als polish. Blijkt het een glaze te zijn. vond het al vreemd dat ik niet helemaal het gewenste resultaat kreeg. Alles toen met scratch x gedaan. Was wel prima. Toch maar een echte polis kopen voor ik aan de volgende auto ga beginnen. En een beetje glaze is nooit weg 
|
|
|
|
Guest
|
Snel naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen polls aanmaken.
Je kunt hier niet stemmen op polls.
Carclean.nl forum layout is ontworpen door FlairePowered by YAF |
YAF © 2003-2009, Yet Another Forum.NETDeze pagina is gegenereerd in 0,291 seconden.