|
|
Rang: Lid Lid sinds: 27-2-2011 Locatie: Uut Ol' Eel
|
Ik heb me 5 liters ook ontvangen Nogmaal bedankt voor de groupbuy! Scholl Concepts Fanboy
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 10-4-2011 Locatie: Tolbert
|
Hier vandaag de IPA ook in ontvangst morgen nemen, helemaal top!
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 5-5-2009 Locatie: Etten-Leur
|
Soepergrover schreef:Via grandscenicman heb ik de IPA nu ook in huis (bedankt hiervoor; natuurlijk ook Dessel voor de groupbuy) Ik zorg dat BlackPassat en Rodders hun IPA ook in huis krijgen. Klasse mannen, perfect geregeld! Joost ik zie je wel verschijnen. (als je het een beetje handig doet met de planning zul je net zien dat de bbq aanstaat  ) Nobody expects the Spanish Inquisition!
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 24-12-2010 Locatie: Leuven (België)
|
En nog een paar aangekomen, de post is wel weer traag maar het komt dan toch nog goed. Heb trouwens gehoord van diegene waar ik men IPA heb bij besteld dat hij mij ging contacteren bij zijn volgende bestellingen, om telkens een paar jerrycans extra te bestellen bv. Dat komt dus nog wel in orde voor diegenen die te laat waren
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 4-5-2011 Locatie: Arnhem
|
Dessel schreef:En nog een paar aangekomen, de post is wel weer traag maar het komt dan toch nog goed. Heb trouwens gehoord van diegene waar ik men IPA heb bij besteld dat hij mij ging contacteren bij zijn volgende bestellingen, om telkens een paar jerrycans extra te bestellen bv. Dat komt dus nog wel in orde voor diegenen die te laat waren Hoi Dessel, die van mij is ook de deur uit toch?
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 24-6-2010 Locatie: Winschoten
|
Mooie foto Rogier. Maar waarom nou "vooral niet aan de Irakezen....."
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 1-2-2010 Locatie: overpelt
|
Vandaag mijn Ipa in ontvangst mogen nemen, Bedankt voor de Groupsbuy! Mvg Bére Mercedes Benz 220 cdi C classe Avantgarde 170pk bouwjaar november 2008 palladium silver metallic
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 23-10-2010 Locatie: Den Burg Texel
|
eveeneens vndaag de ipa in ontvangst mogen nemen! Helemaal fijn, en nogmaals dank voor de Gb Mocht er nog een komen, maybe dat collega detailer dani dan een 5 liter can kan scoren, nu kan hij een litertje ophalen bij mij  Bak een poets of doe het niet, poets je wagen anders zie je het niet! 
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 11-8-2010 Locatie: Houten
|
Ik heb vandaag ook mijn IPA ontvangen! Goed verpakt en bedankt voor de snelle afhandeling! Mocht je in de toekomst nog een keer zo een partij kunnen kopen, zal ik en met mij vele anderen die nu ook besteld hebben het erg op prijs stellen als je ff een pm stuurt  customer loyalty Goed weekend!
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 20-12-2008 Locatie: Heerhugowaard
|
Jaaaaaaaaaaaaaaaaa ook hier een pakketje. De jerrycan en flessen zijn wel getest op lekdichtheid, ze zaten er op zijn kop in Maar de test hebben ze glansrijk doorstaan Nu de verdere verdeling nog regelen
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 26-1-2011 Locatie: Roermond
|
Mijn kannetje ligt nog bij de buren. ze zijn niet thuis Thanks voor de Gb Jan
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 29-10-2010 Locatie: Oost-Vlaanderen Belgie
|
Hier nog niks ontvangen .  Maar heb er het volste vertrouwen in dat het pakje hier volgende week wel zal zijn . it's better to live for something then to die for nothing
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 29-10-2010 Locatie: Oost-Vlaanderen Belgie
|
Vandaag ook mijn 5 liter ipa ontvangen , en nog 2x 5liter demi water bij gekocht . Nu kan ik een hele tijd verder . Thanks Dessel voor al je moeite en inzet . it's better to live for something then to die for nothing
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 4-5-2011 Locatie: Arnhem
|
Ik heb de mijne zaterdag ontvangen waarvoor dank!
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 13-9-2010 Locatie: Baal
|
gisteren mijn bidonnetje gaan ophalen bij Jan, hartelijk dank voor de moeite!
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 24-7-2011 Locatie: Bij de dolfijnen
|
damz te laat, is hier nog aan te komen dan?
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 24-4-2011 Locatie: Zuid-Holland
|
Daniel_tdi schreef:damz te laat, is hier nog aan te komen dan? Ebay....
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 4-8-2011
|
Ik kan IPA leveren. direct uit voorraad Geef even een pbtje. Alles OEM+ Classic mini cooper s (John cooper edition) 103pk Audi A4 avant 1.8T s-line Volkswagen Golf Avant VI dsg
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 27-10-2008 Locatie: Harderwijk
|
Daniel_tdi schreef:damz te laat, is hier nog aan te komen dan? @ Daniel : heb je veel nodig ? Of alleen om de Passat af te nemen ? www.AstraTuningClub.nl => De site voor Astra rijdend Nederland!
|
|
|
|
Guest
|
Carclean.nl forum layout is ontworpen door FlairePowered by YAF |
YAF © 2003-2009, Yet Another Forum.NETDeze pagina is gegenereerd in 0,495 seconden.