Naar Carclean.nl
Welkom gast! Zoeken | Nieuwe berichten sinds | Inloggen | Registreren

8 Pagina's 123>»
BNN op zoek naar autoliefhebber! Opties
LoesBNN
#1 Gepost : dinsdag 7 juni 2011 10:52:54
Rang: Lid

Beste autoliefhebbers!

Voor ons nieuwe programma zijn we misschien wel op zoek naar JOU! We maken een heel leuk programma waarin alle gewoontes, gekkigheidjes, passies, obsessies e.d. in Nederland willen VIEREN! Ken jij iemand of misschien ben jij wel iemand die vijf keer in de week zijn auto wast? Voor elk onderdeel een ander middeltje heeft? Iemand die bij wijze van liever aan zijn of haar auto poetst dan iets leuks doet met zijn/haar vriendin?

Het programma gaat over bijzondere gewoontes, obsessies, verzamelingen, passies e.d. Aflevering 1 is vanaf vanavond (7juni) elke week te zien om 20:30 op BNN. Zo'n aflevering duurt ongeveer 25 minuten en daarin zijn ongeveer 4 grote items te zien van mensen met een bijzonder dingetje. Vrees niet, het is vooral een leuk programma en dus niet de bedoeling om iemand voor gek te zetten! Kijk voor een promo op:

http://sites.bnn.nl/page/vandegekke

Schroom niet en mail naar loes.dijkstra@endemol.nl!

Groeten!

Loes Dijkstra
Endemol NL
Tim
#2 Gepost : dinsdag 7 juni 2011 10:55:10
Rang: Moderator

Ik ben benieuwd naar de aanmeldingen Loes! En natuurlijk nog veel benieuwder naar de uiteindelijk uitzending.

We gaan het op de voet volgen. ja
I'm the Master of Bling!
Soepergrover
#3 Gepost : dinsdag 7 juni 2011 10:56:27
Hulpvaardig goud: Het toppunt van hulpvaardigheid!Review brons: Heeft goede reviews geschreven.

Nou Loes, kijk eens in de ledenlijst en pik er een (on)willekeurige naam uit. hehehe
Goede kans dat je zo'n 'gek' te pakken hebt. feest
Xsara Coupe
#4 Gepost : dinsdag 7 juni 2011 11:00:11

Inderdaad "gekken" genoeg hierLoL

Ik ben benieuwd hoe of wat! Horen we nog wel wanneer de uiteindelijke uitzending op tv komt?wink2
LoesBNN
#5 Gepost : dinsdag 7 juni 2011 11:02:27

Natuurlijk! Daar zorg ik voor als jullie met een kandidaat komen! DEAL!
Xsara Coupe
#6 Gepost : dinsdag 7 juni 2011 11:10:26

Zoals Soepergrover al schreef: kijk in de ledenlijst en prik er een met een hoog aantal posts... Dikke kans dat je een zwaar verslaafde te pakken hebt! Of pak het meteen goed aan met de master of detail: Tim!
l-roy
#7 Gepost : dinsdag 7 juni 2011 11:16:29

Xsara Coupe schreef:
Zoals Soepergrover al schreef: kijk in de ledenlijst en prik er een met een hoog aantal posts... Dikke kans dat je een zwaar verslaafde te pakken hebt! Of pak het meteen goed aan met de master of detail: Tim!

x2! haha

die heeft echt LETTERLIJK voor elk onderdeeltje een middeltje...

of zou dat komen omdat hij de shop heeft hehehe LoL
*fiat 500 metallic zwart*
mk-us
#8 Gepost : dinsdag 7 juni 2011 11:17:46
Hulpvaardig goud: Het toppunt van hulpvaardigheid!Detailer brons: Plaats regelmatig details.

Er schoot bij mij meteen 1 naam naar boven .... Havanna!
Waarom: daar hij al in een autoblad goed leesvoer op dit gebied heeft neergezet / wij allemaal met onwijs veel plezier en gezonde afgunst naar zijn waanzinnige show-offs kijken.
Uiteraard als hij er zelf voor open staat, maar ik schat in dat er toch best wel aardig wat mensen met mij eens zijn als ik zeg dat hij er wel voor geschikt zou zijn

// >>> Volledig Stappenplan - Machinaal <<< | >>> Pads & Middel - Overzicht <<< | >>> Volledig Stappenplan - Handmatig <<< \\

. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . Life's a Bitch, cause if it was a Slut it'd be Easy . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
Xsara Coupe
#9 Gepost : dinsdag 7 juni 2011 11:22:58

Dat is inderdaad ook een hele goede! Maar zo lopen er denk ik nog wel meer op het forum.. Als ik de collectie en show-offs van Nicknameless bijvoorbeeld zie.. En hoe die de hobby nog heeft weten te delen met zijn vrouw ook! Of de betrokkenheid van Tamer. Ik kan wel eeuwig doorgaan...
Er zijn gewoon te veel mensen op dit forum die er onder horen. Daar hoor je zelf ook bij Markus wink2
Bert
#10 Gepost : dinsdag 7 juni 2011 11:23:32

Xsara Coupe schreef:
kijk in de ledenlijst en prik er een met een hoog aantal posts...

Dat wordt lastig LoL
Never say "OOPS!" always say "Ah, Interesting!"
Forumregels aangepast en uitgebreid, neem de tijd om ze door te lezen.
Xsara Coupe
#11 Gepost : dinsdag 7 juni 2011 11:24:40

LoL Nog nooit in de ledenlijst gekeken hier eigenlijk, maar verdomdhehehe
grandscenicman
#12 Gepost : dinsdag 7 juni 2011 12:01:02

HaHa!

Gelukkig zoeken ze Nederlanders!LoL

Zullen ze een keuze moeten maken,want die hebben ze hier(en ook bij ons in Antwerpen) genoeghehehe

Succes met de zoektocht en als er iemand is ''uitgekozen,, zet het dan gelijk in een topic,kunnen we nog eens goed ,,lachen,, ,hoewel ,,leren,, een beter woord is hier.

Ik ga nooit de deur uit zonder mijn ,,dustbuster,, en jij????

Laat die ,,tics,, maar komennanananana

Groetjes danny
GSIII 5.9/100 km bose-edition 1.5 dci
mk-us
#13 Gepost : dinsdag 7 juni 2011 13:05:09
Hulpvaardig goud: Het toppunt van hulpvaardigheid!Detailer brons: Plaats regelmatig details.

@Xsara Coupe: Ben volledig met je eens wat het grote aanbod qua goede detailers en hen die het zowel in woord en beeld kunnen brengen ( in mijn ogen ook weer een 'vak apart' ) en Nicknameless is in mijn ogen zéér zeker zo'n mafkees ( en wel een grotere hahaha ( op de goede manier )) die men bij BNN zoekt,
maar ik zat met nog een ander stukje gedachtengang: Havanna heeft al een deurtje geopend naar het grotere publiek met een auto door wat goed materiaal naar voren te schuiven wat gelezen wordt door hen die nog niet aangestoken zijn door het alombekende virus.
Ik zag het even als een gulden kans om NL wat mooier te krijgen. Nog iets teveel autostyling etc en veel te weinig glans.
( stiekem ook een gulden kans om er sluikreclame voor Carclean.nl in te verwerken hehe )
Wat betreft mijzelf: nou neuh, sta toch echt héél wat tredes lager op de ladder hoor ( maar thx anyway! )
Maar goed, ik houd het hier even bij, ben nu speculatief aan het neerpennen, laat eerst Havanna zelf maar eens gaan buigen over dit vraagstuk ( en uiteraard de overige leden die hieraan mee willen werken )

// >>> Volledig Stappenplan - Machinaal <<< | >>> Pads & Middel - Overzicht <<< | >>> Volledig Stappenplan - Handmatig <<< \\

. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . Life's a Bitch, cause if it was a Slut it'd be Easy . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
Xsara Coupe
#14 Gepost : dinsdag 7 juni 2011 14:13:01

Jij bent misschien kwa ervaring iets later, maar aan jouw activiteit, aanwinsten etc te zien ben je toch echt wel een zwaar gevalnanananana

Als ik zo de omschrijving lees denk ik dat nicknameless wel goed binnen het rijtje gaat passenclown
nicknameless
#15 Gepost : dinsdag 7 juni 2011 14:29:21
Hulpvaardig goud: Het toppunt van hulpvaardigheid!Review zilver: Plaatst regelmatig goede reviews.Detailer brons: Plaats regelmatig details.

Hohoho, even aan de noodrem trekken.

Ik ga me niet opgeven en laat niemand het ook voor me doen diablo

Ik vindt me zelfd géén groot detailer ondanks wat iedereen zegt.

Er zijn genoeg mensen op het forum die net zo, of misschien zelfs beter zijn.

Nogmaals voor de duidelijkheid:

Ik ga me niet opgeven en laat niemand het ook voor me doen

Zoek maar een andere gek weg

Ketoembar
#16 Gepost : dinsdag 7 juni 2011 17:33:19

"BNN", wat is dat?LoL
Het lijkt veel, maar het is ook niet weinig
volvo-for-life
#17 Gepost : dinsdag 7 juni 2011 17:40:21

of kijk eens in het topic "show je collectie " dan wordt er ook wel het een en ander duidelijk
bartr123
#18 Gepost : dinsdag 7 juni 2011 17:56:22
Hulpvaardig brons: Regelmatig hulpvaardig

Nicknameless,de god onder de roterende polijsters!
Opel Antara 2008
Festool
3M
Jeroen
#19 Gepost : dinsdag 7 juni 2011 18:03:53

Gaaf, Free Tickets bij endemol om de opname bij te wonen in de studio (denk ik) als iemand van ons de klos is straks LoL:

"2006 Alfa Romeo 147 1.9 JTDm 16V Distinctive TI"

Havanna
#20 Gepost : dinsdag 7 juni 2011 18:25:53
Detailer goud: Detailer in optima forma!Review brons: Heeft goede reviews geschreven.

Ik bedank er eveneens voor.

Mijn werkzaamheden (en dat van vele andere detailers) komen voort uit een opzichzelfstaande hobby, iets wat voor sommige hier is uitgegroeid tot een extreem dikke collectie en/of zakelijke activiteiten. Dat is iets waar wij trots op zijn, en graag aan anderen met dezelfde passie willen laten zien.

Als ik voor mezelf mag spreken zie ik in een programma als deze geen toegevoegde waarde om de hobby of het vakgebied op deze manier te “delen” met de kijkers. Ik wil mijn kennis en ideeën naar hartelust delen, maar geef daarbij de voorkeur om dat via een gerelateerd medium te doen, een automagazine, een detailforum, een workshop, en vul zo maar aan.

Hoe dan ook, er zal vast en zeker iemand voor te porren zijn. Ik wens de programmamakers iig veel succes met hun nieuwe programma.

RedCat
#21 Gepost : dinsdag 7 juni 2011 18:42:50
Hulpvaardig zilver: Zeer regelmatig behulpzaam.

Als de cameraploeg nou de 16e juli komt, heeft ze ze voor het uitkiezen. sarcastisch

Hans
The best start for an answer, is someone to come up with a good question.
mk-us
#22 Gepost : dinsdag 7 juni 2011 19:25:16

Idd Hans, genoeg autoliefhebbers bij elkaar!

The Musicman
#23 Gepost : dinsdag 7 juni 2011 19:33:57

Toen ik de eerste post las dacht ik meteen aan de forumregels.
6. Commerciële inhoud is niet toegestaan, denk hierbij aan bedrijfs- en merknamen (al dan niet hobbymatig), (bedrijfs)logo's en hyperlinks in titels, berichten, onderschriften, avatars, banners en foto's . Commerciële inhoud wordt verwijderd of aangepast.

In ieder geval denk dat Havanna hier een een punt heeft. Ik denk dat hier op het forum alleen maar mensen zitten die al dan niet hobbymatig of op zakelijke activiteiten graag hun passie willen delen met een ander, maar dat een programma hier geen toegevoegde waarde aan geeft.

Wel zou de cameraploeg een keer bij een meeting kunnen filmen. Verder wens ik BNN uiteraard wel succes met hun programma!
picasso
#24 Gepost : dinsdag 7 juni 2011 21:05:11

Ik heb hier misschien niks te vertellen , maar ik stem voor RST-Smurf .
Vind dat die toch ook zeer goede kwaliteiten heeft , en heb er ook al veel van geleerd door zijn show-offs te lezen .great
Natuurlijk van de rest ook he . wink2 hehehe
it's better to live for something then to die for nothing
petrol
#25 Gepost : dinsdag 7 juni 2011 21:30:20

misschien een poll tegenaan gooien? iemand die een lijstje stuk of 5 "goeie" mensen kan samenstellen?
Soepergrover
#26 Gepost : dinsdag 7 juni 2011 21:51:58
Hulpvaardig goud: Het toppunt van hulpvaardigheid!Review brons: Heeft goede reviews geschreven.

Luitjes.
Als iemand zich geroepen voelt om *ZICHZELF* op te geven voor dit programma, dan kan hij/zij dit vast zelf wel.
Het heeft m.i. totaal geen nut om mensen aan te dragen of lijstjes samen te stellen.

Ik vind het een geinig idee van BNN, maar het wordt hier totaal verkeerd opgepakt.
Bartezzz
#27 Gepost : woensdag 8 juni 2011 7:46:02

Jammer dat Jim in belgie woont!

en anders is Rogierv12 ook een goeie Whistle great
groeten Bart

=> Goede raad is duur. Er niet naar luisteren nog duurder.

=> Waar een detailer gaat, is ook een 1-pots wondermiddel met "hetzelfde resultaat".
Zirx
#28 Gepost : woensdag 8 juni 2011 10:06:21

Ik denk dat de meeste detailers zodanig bescheiden zijn, dat ze zich idd niet op willen geven.
Wat op zich een goed punt is, blijf lekker jezelf ja

Er zal vast wel iemand zijn die zich geroepen voelt om mee te doen.
Ben wel benieuwd naar het programma...(soort van: Help mijn man is detailer)...
Zonder wrijving Geen glans

Audi A4 Avant 2.0 TFSi quattro '05 [Mauritius Blue] - Kawasaki Z750 '05 [Uni Black] - Suzuki GS500E '93 [Uni Black-Pearl White]
RogierV12
#29 Gepost : woensdag 8 juni 2011 12:08:44

15 minutes of fame: Is met detailing op tv geweestHulpvaardig zilver: Zeer regelmatig behulpzaam.

Ik ben al een beetje bang dat mn vrouw of mensen in de straat me op gaan gevenhehe sceptisch

----------------------------------BMW7ForumBMW7Club-------------------------------
Steven750iL
#30 Gepost : woensdag 8 juni 2011 12:13:24

hehe, wat denk je Rogier, zullen we ons samen opgeven? LoL

Het is ook geen verkiezing van de beste detailer he, want dan kom ik niet in aanmerking
Maar voor de ''normale man in de straat'' zijn wij allemaal gekken hier, en komen we allemaal wel in aanmerking
RogierV12
#31 Gepost : woensdag 8 juni 2011 12:18:04

15 minutes of fame: Is met detailing op tv geweestHulpvaardig zilver: Zeer regelmatig behulpzaam.

Ga je gang Steef, ik hoef niet zo nodig op tv.....

(of het moet geld opleveren natuurlijk hehehedevil )
----------------------------------BMW7ForumBMW7Club-------------------------------
Steven750iL
#32 Gepost : woensdag 8 juni 2011 12:33:17

Nou, ik heb ook niet zo'n behoefte aan m'n kop op tv hoor...

Maar afgaand op de reacties van buren e.d., passen wij allebei wel in het plaatje denk ik regels

Overigens hoop ik wel dat iemand anders zich gaat opgeven... wie durft?
martin78
#33 Gepost : woensdag 8 juni 2011 14:39:09

Havanna schreef:
Ik bedank er eveneens voor.

Mijn werkzaamheden (en dat van vele andere detailers) komen voort uit een opzichzelfstaande hobby, iets wat voor sommige hier is uitgegroeid tot een extreem dikke collectie en/of zakelijke activiteiten. Dat is iets waar wij trots op zijn, en graag aan anderen met dezelfde passie willen laten zien.

Als ik voor mezelf mag spreken zie ik in een programma als deze geen toegevoegde waarde om de hobby of het vakgebied op deze manier te “delen” met de kijkers. Ik wil mijn kennis en ideeën naar hartelust delen, maar geef daarbij de voorkeur om dat via een gerelateerd medium te doen, een automagazine, een detailforum, een workshop, en vul zo maar aan.

Hoe dan ook, er zal vast en zeker iemand voor te porren zijn. Ik wens de programmamakers iig veel succes met hun nieuwe programma.

dikke +1 great

Heb het programma gisteren gezien en moet toegeven dat het een leuk programma is
Alleen zijn het mensen die aparte gewoontes hebben of wat vreemde tiks, of hebben dwangmatige handelingen

De meeste mensen hier zijn bezig met een hobby of een uit de hand gelopen hobby, maar dat vind ik niet iets geks

"Scooby Doo is less confusing than you"
Gebruikers aanwezig in dit topic
Guest
8 Pagina's 123>»
Snel naar forum  
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen polls aanmaken.
Je kunt hier niet stemmen op polls.

Carclean.nl forum layout is ontworpen door Flaire