|
|
Rang: Lid Lid sinds: 11-6-2008 Locatie: Apeldoorn
|
27 mei, het handmatig polishen en een mooi waxlaagje aanbrengen.Bron: Auto & Tuning, nummer 6 - pagina's 30 & 31, juni 2011 Lezen op normaal formaat? Het PDF-bestand is te downloaden met onderstaande link:
Zuinig aan met wax
(Of klik met rechts, Doel opslaan als...)
Lees ze! Greetz,
P@rick
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 16-5-2008 Locatie: Den Haag
|
Not Found The requested URL /Downloads/Zuinig aan met wax.pdf<br/> was not found on this server.
|
|
|
Rang: Moderator Lid sinds: 14-5-2009 Locatie: omgeving Breda
|
Effe <br/> van de URL afhalen, dan werkt het wel.
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 17-5-2010 Locatie: Drachten
|
Zuinigaanmetwax.pdfLeuk leesvoer! En zeer leuke foto's erbij. Van zo'n 50:50 shot en die beading krijg ik gelijk weer zin om mijn auto te detailen :D
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 11-6-2008 Locatie: Apeldoorn
|
Aangepast! Starck bedankt
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 8-5-2010 Locatie: Hilversum
|
Erg leuk om te lezen Havanna! eigenlijk keek ik nooit in dit deel van het forum  , maar dit artikel is plezierig te lezen! heb je nog vervolg nummers? groeten Bart
=> Goede raad is duur. Er niet naar luisteren nog duurder.
=> Waar een detailer gaat, is ook een 1-pots wondermiddel met "hetzelfde resultaat".
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 30-3-2011 Locatie: Antwerpen
|
als ik dit lees , komt dit me wel allemaal erg bekend voor , het is volgens mij niet zomaar door iemand "getypt" ofwel is de scrijver ook een detailer of zit er 1tje naast als het artikel gemaakt wordt ...of ze halen alles van Carclean.nl GSIII 5.9/100 km bose-edition 1.5 dci
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 25-6-2010 Locatie: Utrecht
|
Volgens mij heeft Havanna dit geschreven.
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 6-7-2009 Locatie: Hoorn - NH
|
Weet wel zeker. Zoek middels zijn naam maar eens naar wat topics: staat heel wat mooies geschreven, beschreven en aan fotomateriaal! // >>> Volledig Stappenplan - Machinaal <<< | >>> Pads & Middel - Overzicht <<< | >>> Volledig Stappenplan - Handmatig <<< \\ . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . Life's a Bitch, cause if it was a Slut it'd be Easy . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 20-1-2010 Locatie: Oet Grunn!
|
Mooi stuk geworden, zeer leerzaam voor mensen die willen gaan beginnen met detailen, maar ook voor de doorgewinterde detailers staan er leuke dingen in Audi Avant RS2 - Audi ur quattro 20V (nr.156) - Audi A1 1.6 TD I Ambition Proline
|
|
|
Rang: Moderator Lid sinds: 5-5-2008 Locatie: Den Haag
|
Is een oud artikel (7 juni) en Havanna is wel redelijk bekend hier... Never try to teach a pig to sing; it wastes your time and it annoys the pig.I'm not crazy. My mom had me tested.Forumregels aangepast en uitgebreid, neem de tijd om ze door te lezen.
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 26-10-2010 Locatie: Winschoten
|
Duidelijk artikel met waardevolle informatie! Seat Ibiza signo 1.4 16v
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 10-6-2009 Locatie: Haarlemmermeer
|
Jammer dat Tamer al ruim zes maanden niet meer hier geweest is of in ieder geval van zich heeft laten horen. Tamer, wanneer je dit leest. Hoe gaat het met je? Fix It! The Scratch Has Met Its Match by Billy Mays (R.I.P.) K L I K K E R D E K L I KI am the King of bling!
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 5-10-2010 Locatie: Bergen op Zoom
|
Je bedoelt Havanna denk ik
|
|
|
|
Guest
|
Carclean.nl forum layout is ontworpen door FlairePowered by YAF |
YAF © 2003-2009, Yet Another Forum.NETDeze pagina is gegenereerd in 0,292 seconden.