|
|
Rang: Lid Lid sinds: 28-3-2011 Locatie: België
|
Ik zou deze combinatie willen proberen, wat vinden jullie hiervan? Heb een Deep Black 2010 Golf Variant met redelijk wat swirls. Bedoeling is dus deze (manueel) op te vullen en dan de standtijd serieus de verhogen met de sealant. Heeft er iemand goede of slechte ervaringen hiermee? Welke pads raden jullie aan voor beide producten? Bij deze temperaturen (+20 graden), kan het curen dan teruggebracht worden tot 30 min. denken jullie? Bedankt alvast voor jullie feedback...
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 28-10-2009 Locatie: Zuid-Holland
|
Ik denk niet dat er problemen zullen optreden, aangezien SRP een goede basis is voor vele waxen en sealants.
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 24-7-2008 Locatie: hamont (BE)
|
het zal wel kunnen, ik vrees wel dat de dgps iets minder lang gaat houden dan dat je hem op een zuivere lak zou aanbrengen Good, better, best. Never let it rest. 'Til your good is better and your better is best.
|
|
|
|
Ja klopt.
Ik denk dat je 2 keuzes hebt: SRP (=cleaner+glaze+sealant) + Deep Gloss Paint Sealant (DGPS). Dan heb je een schone lak, vullers met de sealant erbovenop. of Een toegewijde cleaner + DGPS. Dan heb je een schone lak en de sealant erbovenop. Maar dan heb je alleen geen vullers die lichte swirls verbergen.
Ik weet niet hoe erg de glaze van SRP de sealant zal beïnvloeden in z'n standtijd, maar ik verwacht niet dat het veel zal zijn, doordat SRP op basis van acryl is en een sealant hier goed op kan.
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 8-8-2009 Locatie: Maastricht
|
Ik zag toevallig dit topic. Zou een wax (bijvoorbeeld Nattys van Poorboys) minder goed "houden" op de SRP? Wil namelijk ook SRP gaan gebruiken maar twijfel nog of ik die ga toppen met EX-P of Natty's. Omdat ik in september of oktober waarschijnlijk toch weer opnieuw "aan de gang ga" neig ik nu naar de Nattys (heb dan noormaal gesproken de lange standtijd van EX-P nu niet nodig). My heart yearns for something shining (Shaka Zulu +/- 1828)
|
|
|
|
post nr2  : GMToyota schreef:Ik denk niet dat er problemen zullen optreden, aangezien SRP een goede basis is voor vele waxen en sealants. Hieronder valt ook Natty's. Er zijn bepaalde glazes/AIO's op basis van acryl/polymeren: Prima Amigo, SRP, Carlack Nano Systematic Care /Jeff's Werkstat, Chemical Guys EZ Creme en nog een aantal. Deze leveren allen een goede basis voor een wax of sealant.
|
|
|
|
Guest
|
Carclean.nl forum layout is ontworpen door FlairePowered by YAF |
YAF © 2003-2009, Yet Another Forum.NETDeze pagina is gegenereerd in 0,144 seconden.